pettääkö..
siis onko totta,että kaikki miehet pettää jossain vaiheessa? siis moni mies on näin sanonut,että kaikki miehet pettää... mitäs te olette mieltä? siis tarkoitan,pettää vaikka kaikki asiat olisi kunnossa.
Kommentit (23)
enpä ainakaan ole itse pettänyt, vaikka kyllä tilaisuuksiakin olisi ollut. Sen verran pitää olla selkärankaa... Toivoisin sitä myös muille, sekä miehille että naisille
-M35-
samaa vikaa täällä että tarjontaa kyllä olisi mutta kun ei varsinaisesti ole puutetta niin itse pettämiset on jääneet suorittamatta. Huomiosta nauttii kyllä ja on kivaa huomata että saisi jos haluaisi. Se riittääkin. Itse seksi on parempaa kotona, nuorena nautti enemmän niistä kertakäyttösuhteista.
m40+
Toiset miehet ei ole kovinkaan seksuaalisia, toisilla viina on kutistanut pallit, toisia kiinnostaa vain työ tai harrastukset ja jotkut ovat niin ronkeleita, että vain oma vaimo kelpaa.
Mutta moni mukava mies tilaisuuden tullen pettää. Ei loukatakseen vaimoaan vaan nauttiakseen vähän jännityksestä ja väreilyistä.
Itse olen onnellisesti naimisissa ja lapsia kolme. Takana 18v yhdessä ja vieraissa käyntejä kaksi.
Jooei kaikki varmaan, siis ainakaan ne, joilla ei ole yleensäkään mitään tsäännssejä saada naista. Rumat ja lihavat ovat varmimpia uskollisia, kun niillä ei käy flaksi.
kysyntää on ollut, mutta ei ole koskaan käynyt mielessäkään, sen verran pitää löytyä selkärankaa.
Mutta kyllä niitä on! Oma mieheni omaa myös vahvan selkärangan
Mä kun olen luullut, että naiset ja mihet kuuluu samaan homo sapiens-ryhmään? Ei se testosteroni aja ihmisiä pettämään. Ehkä se on aikoja sitten ollut hyväksyttävämpää, ja kai nykyisinkin yhteiskunta hyväksyy miehen pettämisen paremmin. Onhan täällä valloilla sekin valheellinen stereotypia, että vaimot pihtaa. Ikäänkuin se antaisi oikeutuksen pettää.
stereotypiaa hyvinkin, miehet pettää, naiset pihtaa :) kumpikaan ei pidä paikkaansa, molemmat pettävät ja molemmat pihtaavat. ja stereotypiaa sekin että yhteiskunta hyväksyisi miehen pettämisen paremmin :) olisi mielenkiintoista tietää mistä nämä ovat saaneet alkunsa?
mies pettää vaimoa, vaikka seksi on paljon kiihottavampaa, jännittävämpää, tyydyttävämpää ja itsetuntoa kohottavampaa vaimon kanssa kuin kenenkään muun kanssa? Kaikki asiat vaimon kanssa siis kunnossa. Mies silti hakee "huonompaa" seksiseuraa? En oikein usko.
siis tarkoitan,pettää vaikka kaikki asiat olisi kunnossa.
Kaikki miehet eivät petä, mutta tosiaan moni "mukava" mies voi tietyssä tilanteessa pettää.
Itse en ole pettänyt ja voisin väittää, etten petäkään. Kaveripiiristäni tunnen useita periaatteen miehiä, joiden en usko tulevaisuudessa pettävän ja tiedän, etteivät he ole pettäneet. Toisaalta on myös muutamia, jotka ovat pettäneet ja yhtä varmasti myös pettävät jatkossakin.
Toiset miehet ei ole kovinkaan seksuaalisia, toisilla viina on kutistanut pallit, toisia kiinnostaa vain työ tai harrastukset ja jotkut ovat niin ronkeleita, että vain oma vaimo kelpaa.
Mutta moni mukava mies tilaisuuden tullen pettää. Ei loukatakseen vaimoaan vaan nauttiakseen vähän jännityksestä ja väreilyistä.
Itse olen onnellisesti naimisissa ja lapsia kolme. Takana 18v yhdessä ja vieraissa käyntejä kaksi.
En ole tuon viestin kirjoittaja, josta kysyt, mutta vastaan silti.
Tuo kysymyksesi on vähän sama kuin kysyisi mieheltä, jolla on Mersu autona että haluaisitko hän kokeilla Volkkaria? Tietty miestyyppi haluaa ihan vain vaihtelun vuoksi kokeilla, vaikkei Mersussa ole mitään vikaa ja hän tietää, ettei Volkkari todennäköisesti ikinä voita Mersua.
Ymmärrätkö pointin? TÄmä siis tosiaan koskee vain tuota tiettyä miestyyppiä. Silti on mielestäni selvää, että jos asiat ovat kotona kunnossa, niin on epätodennäköisempää että mies pettää. Useimmiten liitossa on jotain pielessä, ainakin miehen mielestä seksin saralla, kun mies pettää.
Kun kattelee tälläkin palstalla keskusteluja niin yleinen mielipide muijilla pitkälti on tämä: "Toista ei pidä painostaa seksiin jos (äijä) haluaa useammin. Silloin on istuttava vaan kiltisti ja roudattava tavaraa suklaarasiasta timantteihin, imuroitava ja ikkunat pestävä, hellittävä ja kellittävä,.... ja sitten vasta aletaan keskustelemaan että sopiskos sitä. ".
Epäilemättä joku voisi miettiä että olisko helpompaa vaan hommata vakipano ja käydä siellä mielummin.
Volkkari on parempi kun mersu, mutta käyn kyllä mersuja satunnaisesti kokeilemassa.
Pettää varmasti, jos tulee sellainen tilaisuus josta ei voi jäädä kiinni ! ja varsinkin vähän kännissä. Tosin, ei naiset ole siinä asiassa yhtään huonompia!
naiset pettää siinä missä miehetkin, ei se ole miesten yksinoikeus. typerää yleistystä.
kun vaimoimmeiset alkoi pyöriä kintereillä ja tarjota pataa niin en ole uskonut enää mihinkään. Viimeiseksi siihen että oma muija olisi yhtään sen uskollisempi kmun hyvä tilaisuus tulee. Se vaan on niin että kaikki muut tietää paitsi sinä itse.
M42
Enkä aio pettää, eikä vaimokaan .35 vuotis hääpäivää juhlitaan tänävuonna. eikä muihin ole ollut tarvetta. Parisuhde ja avioliitto tarkoittaa sitoutumista ja toisen kunnioittamista niinä vähän huonompina päivinä.
Sänkyelämän tahti on vähän harventunut vuosien myötä, mutta laatu senkun paranee...kokeilkaapa
petä, se vaan on pettäjämiesten puollustus pettämiselleen
Ihan kuin lapsetkin sanoo et mä haluan oman tietokoneen, kun kaikilla muillakin. Silti ehkä viidellä lapsella on omakone ja 15 ei.
petä, se vaan on pettäjämiesten puollustus pettämiselleen
Ihan kuin lapsetkin sanoo et mä haluan oman tietokoneen, kun kaikilla muillakin. Silti ehkä viidellä lapsella on omakone ja 15 ei.
että vannomatta paras itse kunkin kohdalla... elämä on elämää ja ihmiset erehtyväisiä, joten älkää koskaan sanoa ei ikinä.
taidan uskoo tota väitettä.