Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin vahingossa kaverin miehen palkkakuitin ja kyllä tulot nauratti

Vierailija
23.08.2007 |

Jotain 2700 kuussa bruttona. En olisi ikinä uskonut, mies on akateeminenkin. Olen ihan turhaan häpeillyt meidän tuloja.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikkien ihmisten verotiedot saa ihan vapaasti tilattua tekstarilla.

Vierailija
2/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitpä tutkijan " palkkakuitin" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä silti tulisi mieleenkään naureskella kenellekään vaikka heidän tulot on yleensä vain kolmannes meidän omista. Taidat itse olla vähän nolo.

Vierailija
4/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkakuitissa on 1700...

Ja miten saa tilattua jonkun toisen verotiedot? Mitä maksaa tilaus?

Vierailija
5/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on omakin elämä.

Vierailija
6/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hassua!

Vierailija
7/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin jokunen vuosi sitten myytiin kioskeissa ja kaupoissa veropörssi-lehteä.

Huom! nyt kun varallisuusvero poistettiin, niin verotiedoissa näkyy ainoastaan veronalaiset TULOT, ei enää varallisuus.

Vierailija
8/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviesti vero etunimi sukunimi paikkakunta numeroon 16400

Huom.

Laahaa vuoden jäljessä eli nyt saa vuoden 2005 tulotiedot.

Jos naapurin tulot säikäyttää, niin muistakaa esim. työsuhdeauto lisää noin 700 euroa kuussa tuloja.

Vierailija
9/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niissä näkyy myös varallisuus.

Vierailija
10/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viestiin " vero matti meikäläinen helsinki"

Vierailija
11/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaivaa esiin kaverin yo-todistuksen ja toinen älypää on " vahingossa" lukenut palkkakuittia.

Vierailija
12/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettotulot jotain tuota luokkaa kun teemme molemmat 70 prosenttia työajasta. Me kun haluamme kaikin keinoin välttää oravanpyörää ja viettää aikaa lastemme kanssa.

Sitä paitsi itse olen akateemisena ihan tyytyväinen 3800 euron palkkaani -- siitä tjäisi täydellä työajalla käteen tuo 2700. Koen, että teen mielekästä ja tärkeää työtä ilman turhia paineita niskassa. Minulla ei siis ole työaikoja, tärkeintä, että hommat tulee tehtyä. Ja nyt palkkani on 70 % tuosta eli hassut 2660 euroa. Käteen ei jää kuin 1900. Mitäs ap siitä sanot? Olen täysin tyytyväinen työhöni, elämääni ja tähän järjestelyyn -- olen kotona maanantait ja perjantait, pojat on vain 3 päivää viikossa päivähoidossa. Muina päivinä teen vähän pitemmän päivän. Mies taas tekee neljä vähän alle 7-tuntista päivää joten nuo kolme hoitopäivääkin jäävät lyhyksi. Perjantaina olemme siis kaikki kotona, me ja lapset. Elämänlaatua ei aina saa rahalla :)

Vierailija
13/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja monet hänen ystävistään tsekkaavat säännöllisesti työkavereidensa, samaan aikaan valmistuneiden opiskelukavereidensa sekä esimiestensä tulot. Sillä lailla tietää onko itse palkkakuopassa vai ei. Yksityisellä sektorilla kun palkat eivät ole niin julkisia.

Vierailija
14/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviestipalvelun tiedot ovat vuodelta 2005. Ensi keväästä alkaen saa 2006 vuoden tiedot.

Vierailija
15/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset tienaa usein aika huonosti, tiedän, koska olen itsekin akateeminen. Suomessa on keskitulo (naisilla) n. 2300 e / kk, eli kaverisi 2700 e / kk on yli keskitulon.

Yksityissektorilla saa vähän paremmin, mutta kaikkien alojen taitajia ei yksityiset kaipaa. Mun leipäni voi tulla valtiolta tai kunnalta, ei yksityiseltä.

Terv.

Humanisti, joka parhaassa tapauksessa tienaa n. 2500 e / kk.

Siis PARHAASSA TAPAUKSESSA. :)

Kaik ei oo rahan perään.

Vierailija
16/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi on

PROVO!

Vierailija
17/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuun lopussa valmistuu ja veropörssi ilmestyy taas sitten loppuvuodesta. Minä olin se joka sanoin sitä lukevani, minä tarkistan aina työkavereideni tulot että tiedän missä mennään ja minkä verran voi ja kannattaa jostain työstä pyytää. En todellakaan aio alihinnoitella itseäni, tuollakin näkyy hyvin selvästi kuinka miespuoliset työkaverini ovat vaan osanneet pyytää huomattavasti enemmän kun naiset kituuttavat pikkupalkalla. Ja minä pyydän tietysti sitä miesten palkkaa :)

Vierailija
18/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto+puhelietu on tossa ennakonpidätyksen alaisen ansion luvussa. siis todellisuudessa 1500 euroa vähemmän palkka mutta onneksi autoedussa säästää kun ei sitten siitä muita kuluja. no se on vain laiha lohtu kun katson verottajan vievän silti yli puolet:(

Vierailija
19/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt muiden palkat kiinnosta mutta se että tietää missä kollegat, kilpailijalla olevat menee...

Vierailija
20/23 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan niin paljon ja vaaditaan omalle ryhmälle huimia palkankorotuksia - todellisuus voi kuitenkin olla aivan muuta kuin itse luulee. Oma palkka on aina niin surkea ja muiden palkat muka huimia. Hohhoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi