Onko sinulla ystävä, jonka kanssa voit puhua kaikista asioista
rehellisesti ja voit luottaa häneen? Tai ylipäänsä ihminen jolle voit puhua kaikesta ilman kritiikin tai hylätyksi tulemisen pelkoa?
Kommentit (5)
Ja olen hänestä ikuisesti kiitollinen! Good friends are hard to find! Tietty perhe ja sisaruksetkin ovat sellaisia, jotka eivät hylkää, mutta tämä ystävä on todellinen aarre ja toivon, etten koskaan menetä häntä.
vaikeinta on ystävän kosketus.. jos toinen itkee, en osaa koskettaa vaikka haluasin. On mulla yksi kenelle voisin puhua ilman hylkäämisen pelkoa, mutta jotenkin omat rajoitteet estävät.
Lisäksi omat siskoni on sellaisia, joihin voin aina turvata. Etenkin yksi heistä on erityisen läheinen.
mutta eteen tuli pari viikkoa sitten tilanne, jossa tajusin, etten voi puhua asiasta kuin miehelle. Kun vielä henkilö, jota asia koski, sanoi, ettei saa puhua edes miehelle kaikkea, niin olin aika avuton. Tilanne oli vaikea: olisi halunnut pohtia ja murehtia jonkun kanssa, mutta ei ketään, jolle voi puhua.
ja yksi toinen ystävä, jolle voin kertoa melkein kaiken... Tai ehkä voisinkin kertoa kaiken, mutten halua kertoa kaikkea parisuhteestani ja perheemme asioista...