***Isot Enskat loppuviikkoon ***
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11067481&p=&mpage=1&tmode…
alkuviikon höpinät
Kommentit (25)
Hyvin oli mennyt ilta isillä ja Sampolla. Pulloa oli kyllä protestoinut eikä ollut suostunut juomaan paljon mitään. Oli itkenyt jotain reippaat parikymmentä minuuttia, kunnes oli nukahtanut ennen puolta kymmentä. Heräsi vasta kahden jälkeen syömään ja silloin saiki tissiä :) Eli hyvin oli sujunut. Samoin äidin ilta ;)
Joops, kovasti oon miettinyt, että pitäis rajoittaa tätä surffailua... :/ Meinaan, välillä tuntuu, etten muuta tee, kuin istun koneella vapaat hetket ja se vähän ahdistaa. Varmaan alan pitämään konetta kiinni päivisin ja rajoitan surffailun ainoastaan ilta-aikaan. Ei tästä muuten tuu oikein mitään.
Mutta nyt lähden siivoamaan, jee.
Hauskaa sunnuntaita kaikille!
Han ja Sampo 6,5kk+
Mä oon tässä lueskellu missäiässä kenenkin lapset on alkanu kääntyilemään, ryömimään ja konttaamaan, meillä Aino on vissiin sellainen vähän laiskan pulskea likka ryhtymään moiseen ikää on jo melkein 8,5 kk eikä neiti vieläkään liiku eteenpäin juuri ollenkaan, noh lähtee kun on valmis.
Karssuli: meilläkin Aino syö tosi mielellään kaikkia meidän ruokia, perunaa ja kastiketta, makaronilaatikkoa, kanaa ja riisiä....mutta mitään purkkiruokaa missä on paloja ei suostu nielemään.
Kiva kuulla että Aino on pärjännyt tarhassa hyvin, on sitten helpompi lähteä itse töihin, kun ei tartte miettiä miten pikkuisella menee.
Ull-Majlle täältäkin tsempitykset !
Mun hampilääkäri riessu meni sitten tosi putkeen, lekuri oli viimeks porannu niin persiilleen että joudun sitten juurihoitoon, nyt on lääkepaikka hampaassa....ihanaa kun ei särje.
Eka aika on vasta kuukauden päästä, joten kyllä tässä kerkee vaikka mitä särkyjä tulemaan, pitäis selvittää korvaako toi vakuutus hammaslääkärit, niin pääsis yksityiselle.
Mä elän täällä sellaista epätietoisuuden aikaa, menkat on 2 päivää myöhässä, mutta kun on vasta kahdet ollu niin toi kierto on vähän vielä hakusessa, katsotaan nyt miten tässä käy, oon syöny noita cerazette pillereitä, mutta vähän epätasaisin kellonajoin ne kun pitäis ottaa aina suurinpiirtein samaan aikaan.
Noh mä kerron jos jotain kerrottavaa tulee, ukko kyllä saa slaakin jos olen raskaana, en oo puhu sille mitään tästä myöhässä olemisesta ettei se turhaan stressaa.
Olikos Amy menossa auroralle kylään ? voisin tulla samaan aikaan jos vaan sopii, Aino vois opetella emmin opastuksella konttaamaan,
AA ja AE
Mulla on vähän huutis-projektit kesken ym., mutta piti tulla heti sanomaan AA:lle, että olis tosi kiva, jos pääsisitte myös tulemaan. Me suunnataan Auroralle tiistaina aamupäivällä.
Mutta myöhemmin lisää...
-A ja E-
että Välkommen vaan tiistaina meille=) Amy ja Emmi tulossa joskus 9:30 aikoihin (me vasta herätään 9:00 joten lupasin olla nopea pukemaan ja aamupalan syömään;) ). Mutta siis voitte tulla vähän myöhemminkin kun heräilette ja syötte ekana rauhassa. Amylla menoa aamulla niin tulee suoraan sieltä meille, ettei tartte enää kotiin mennä. Meillä koko päivä vapaata , pistä vain viestiä mihin aikaan tuutte! Kiva nähdä:)
Saatiin Oliverille antibiootit kun on se ulkomaan matka tulossa ja lekuri sanoi ettei varsinaisesti tulehdusta mut jotain mätää korvassa oli kuitenkin. Eli saattaa olal tulehdus aluillaan niin hoidetaan varman päälle pois ettei lentomatkasta tule tuskaa pikkumiehelle. Hieroo korvaa koko ajan ja on tosi itkuinen:(
Jepulis, kohta tulee appivanhemmat piipahtamaan. O vielä päikkäreille, toivottavasti herää pian kun sitä varten tulevat kylään!
A & O 6,5kk
[color=green]PAJUSKALLE tulin vaan huikkaamaan, että ruusunmarja löysyttää mahaa, joten ei Eemeli varmastikaan ole sille allerginen :) Luin jostain, että hyviä ruoka-aineita mahan " löysyttämiseksi" on just ruusunmarja, luumu, päärynä ja porkkana. Olikohan muita... No, ainakin nuo. Joten anna ihmeessä, jos Eemelillä on taipumusta kovaan mahaan, ja se noin hyvin auttaa =)
Terkuin Pi-Ki ja välillä samasta kakkavaivasta kärsivä Arttu KOHTA JO 6kk! :)