Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvissyöjät! Mitä syötätte lapsillenne? (ov)

Vierailija
23.08.2007 |

Itse olen " sekakasvissyöjä" eli syön maitotuotteita, kananmunia ja kalaa. Mietin tässä mitä tehdä tulevan vauvani kanssa. Varman alussa pitää antaa lihasoseita, että saa tarvittavat proteiinit ym? Entä jatkossa?

Kiitos asiallisista vastauksista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä täysjyväviljaa, soijajauhoja. Tiedäthän että protskuketjuista tulee täydempiä kun syötät kasviprotskua pähkinöiden ja täysjyväviljan kanssa?

En ole kasvissyöjä, mutta syömme paljon kasvisruokia. Lihassa on paljon asioita, jotka on mahdoton korvata kasviksilla. Suosittelen, että otat selvää asioista, muuten mm. B-vitskut on vaikea korvata kasviksilla.

Vierailija
2/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme syö lihaa missään muodossa, mutta koska mm. maitotuotteet ja kananmunat kuuluvat ruokavalioomme ei ongelmia ravintoaineiden kanssa pitäisi tulla. Eri asia jos mentäisiin täysin vegaanilinjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kasvissyöjä.

Vierailija
4/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sekäsyöjä ja minä kasvissyöjä. Silloin kun mies kokkaa liharuokia syövät lapsetkin niitä. Mulloin syövät minun tekemiäni kasvisruokia.

Kaikki neljä lasta ovat syöneet lihaa ekan kerran yli 1 vuotiaana eli silloin kun ovat voineet siirtyä syömään samaa isänsä kanssa. Vauvavuoden saivat maidon lisäksi kasvis ja kalasoseita. Niihin sekoitin soijajauhoa sekä kananamunaa että öljyä. Tämä oli ravitsemusterapeutin ohje kun esikoisen kohdalla neuvola lähetti hänen juttusille.

Vierailija
5/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa ei ihminen välttämättä tarvitse ravinnokseen, ei edes vauvana ;).

Vierailija
6/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän