MITÄ lahjaksi 30-vuotta täyttävälle naiselle?
Ideoita kaivataan kipeästi =(
Mitä itse haluaisit saada/olet saanut?
Kommentit (19)
-lahjakortti(vaateliiike,kauneushoitola,híerojalle...)
-valokuvakansio kuvilla ja tarinalla
-astioita
-matkakortti(laivalle,kylpylään...)
riiippuu paljon millaiselle ihmiselle ja millasella budjetilla...
Sankari on hyvä kaveri, sydänystävä hmm... ei ihan.
Harrastaa aktiivisesti urheilua.
Tiedän että on saamassa paljon lahjakortteja ja siksi haluaisin viedä jotain muuta.
Aseteltuna vaikka juustotarjottimelle. Juustoveitset mukaan?
Jokaisella kolmekymppisellä pitää olla ainakin yksi aaltomaljakko. Mä tykkään!
Mä tässä mietin, että jos veisimme shampanjaa. Juokoon sitten jonkun kunniaksi joskus.
ap
Olisin myös kiitollinen vaatelahjakortista. Toki kauneuslahjakortitkin ovat kivoja mutta itse koen, että vaatteista olisi pidemmäksi aikaa iloa ja hyötyä kuin esim. kasvohoidosta.
parhaalle ystävälle voisin harkita. Mihin tämä maailma on menossa?
kauniita kynttilöitä, saippuaa, kuneudenhoitovälineistöä, hyvän kirjan, suklaata yms mistä ystävä tykkää.. Minusta se olisi persoonallinen ja kaunis lahja.
sykemittari
sisustukseen sopivaa lahjatavaraa, esim pentikistä
jalkavoidetta/kuorintavoidetta, vartalovoidetta, ihania pyyhkeitä
kuoharia ja hienot lasit
Siitä tuli todella paha mieli.
Sukulaiseni osti sen ilkeyttään ;) koska olen niin ylipainoinen.
Itse ostaisin jotakin kosmetiikkaa tai esim. kalevalakorun.
Itse koottu kori, jossa vaikka kuohuviini, servettejä, jokin esine esim. Pentikillä ihania!
Huumorikorista voisi löytyä kirjanen " 30-vuotiaalle" , ryppyvoidetta, muistio kun muisti huononee...
Kerääkö ystäväsi jotain sarjaa?
sitten esim. vuohi tai koulupuku (googleta).
Matkakassaan sopii aina pieni tai iso summa. Lahjakortti kirjakauppaan, kasvohoitoon, sisustusliikkeeseen ym sopii aina. Jos ei halua antaa rahaa eikä mitään lahjakorttia, ilahduttaisi kovasti kaunis kukkakimppu, hyvä kirja, joku hauska lahja kuten emäntä-kumpparit tai aino-tossut, leffalippu, kuntosalikortti.
Sen sijaan tuikkusysteemejä, astioita, valokuvakehyksiä ja viinipulloja on jo riittävästi.
oku muu keittiöjuttu? Onko fonduepata? Wokki? Uunipata? Kokoelma-klassista musiikkia? Jotain hänen kotiinsa sopivaa?
Esim tuossa iässä on varmaan arkiastioita sen verran, ettei satunnaiset halpahallin yksittäiskappaleet ole enää niin käytännöllisiä, mutta joku laatusarja voisi kaivata täydennystä. Minusta siis hassumukit ja -sukat sopivat paremmin 15-vuotiaalle. Itse en halua enää kotiini kuin pysyviä ja tarpeellisia esineitä tai jotain, jonka voi laittaa vaikka juhlapöytään tarjolle (ruoka, juoma) tai koristeeksi (kukat).
uniikki,käsintehty koru!! netistä löytyy paljon kauppoja ja koru on täysin uniikki,googletappas esim uniikkikoru...
Itse sain just 30v lahjaksi ja rakasta koruani ja tiedän ettei toista samanlaista ole eikä tule!!
Tieto auttaisi kummasti...!