Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin toisen lapsen, mutta mies ei....

Vierailija
22.08.2007 |

Miten saisin hänet suostuteltua? Hän sanoo vain että hänelle riittää yksi ja sillä siisti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan mieli saattaa muuttua. Sellaista tapahtuu. 20v. kundi voi olla satavarma ettei halua lapsia ikinäkoskaanmilloinkaan, mutta kun hän on 35v. niin mieli voi olla muuttunut. Sama tietysti päinvastoin.

Se on ihan luonnollista.

Kun tapasin mieheni, niin lapsilukumäärä oli melkoisen luonteva ottaa esiin. Olinhan yksinhuoltaja. Olimme ehdottomasti samaa mieltä; sanoin, että lapsikiintiöni on nyt täynnä, mies taas ei halua lapsia.

Vierailija
2/10 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole ajatellut joustaa. Minusta lapsia ansaitsee sen, että molemmat vanhemmat haluavat hänet. Meidän ensimmäinen oli hartaasti yhdessä toivottu vauva enkä soisi toiselle yhtään vähempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niin ymmärrän, mutta jos on niin luulisi haluavan samaa rikkautta lapselleenkin.

Vierailija
4/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanko?

T:Tuleva uraohjus josta on tullut väliaikaisesti lapsen tekokone.

Vierailija
5/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on itse ainut lapsi ja minulla yksi sisarus...väärin että minä joudun siitä kärsimään:(

Vierailija
6/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin kolmannen lapsen, mut mies ei. =(

Kuopus jo 4,5 vuotta ja mä 35, nyt alan kyl itkeen...

Vierailija
7/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies olisi jollekin lottovoitto kun haluaa kolme mutta kun minä haluisin neljä!! Olisi pitänyt iskeä lessu?

Vierailija
8/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan perustella omaa näkökulmaasi ja mies omaansa, mutta väkisin ei voi lasta toisen kanssa tehdä.

Nämä lapsiasiat on muuten sellaisia juttuja jotka kannattaa käydä läpi ennen sen ensimmäisenkään alulle laittamista. Tarkoitan, että jos nainen vaikka on aina halunnut suuren perheen ja mies ei missään nimessä halua kuin yhden lapsen jos sitäkään niin ehkä he eivät olekaan ihan " match made in heaven" .

Vierailija
9/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voithan perustella omaa näkökulmaasi ja mies omaansa, mutta väkisin ei voi lasta toisen kanssa tehdä.

Nämä lapsiasiat on muuten sellaisia juttuja jotka kannattaa käydä läpi ennen sen ensimmäisenkään alulle laittamista. Tarkoitan, että jos nainen vaikka on aina halunnut suuren perheen ja mies ei missään nimessä halua kuin yhden lapsen jos sitäkään niin ehkä he eivät olekaan ihan " match made in heaven" .

ei se nyt mikään päätös ole. Minun mieheni (itse ainokainen) haluaisi monta lasta, mutta vaan 2 on meille tullut ja sitä kolmatta on yritetty kauan. Mies suree enemmän, minä olen vähän haikea mutta toisaalta onnellinen kahdestakin. Kyllä me siitä lapsiluvustakin keskusteltiin kun päätettiin olla vakituiseen pari, koska olihan se hyvä selvitellä, että onko meidän elämänhaaveet yhtään samanlaiset. Musta olisi aika kurjaa, jos olisi paljastunut että mies ei halua yhtään lasta ja mulla itselläni olisi kauhea vauvakuume. Ero siitä olisi tullut.

Vierailija
10/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan suhteen alkuaikoina ota puheeksi (ainakaan vakavasti) lapsiluku asiaa?! Ja se nyt on ihan erilaista päättää tuostakaan asiasta yhtäänm mitään kun ei vielä ole yhtään lasta. Saattaisi tuleva mies ottaa hatkat, jos alkaisi vaatimaan, että sano nyt montako lasta aiomme hankkia!

Ihan absurdi ajatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi