Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi seksikäs, mutta tyylikäs hajuvesi?

Vierailija
22.08.2007 |

Ei siis mitään ällöimelää. :)

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypnosesta tullut liian yleinen. Mun mielestä ap:n kuvailema tuoksu ei saa olla massatuoksu, niinkun esim. hypnose ja light blue on,

Vierailija
2/38 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi niin tunnettua tuoksua, että kaikki tunnistavat sen. Juuri tuo Light Blue ainakin on minunkin mielestäni sellainen, vaikka hyvä tuoksu onkin. Mutta vinkkejä otan silti edelleen mielelläni vastaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai ainakin minun mieheni alkuaikoina ihan sekaisin. Enää ei, kun on niin tutuksi tullut...

Vierailija
4/38 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän osaa esitellä myös tyylikkäitä ja " harvinaisempia" tuoksuja. Monesti juuri nämä " ei puhkikulutetut" tuoksut ovat juuri niitä mihin kiinnitetään huomiota positiivisella tavalla. Massatuoksuihin ovat ihmiset kyllästyneet, eikä ne tunnu antavan enää mitään uutta ja " mystistä" ... Vaikka hyviä tuoksuja ovatkin monet suositut tuoksut, mutta jos hakee jotain " erottuvaa ja viettelevää" niin itse en valitisi esim. Miraclea tms.

Vierailija
5/38 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 90-luvun puolivälissä kun olin vielä vapaalla jalalla tämä kaatoi miehiä ;)

Mausteinen ja aika raskas, mutta jotain siinä on miesten mieleen. Multa kysyttiin monta kertaa mikä on noin hyvä tuoksu!

Vierailija
6/38 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen saanut yöelämässä paljon kehuja kyseisestä tuoksusta. Multa löytyy myös Hypnose, mutta vähän arveluttaa käyttää sitä, kun on niin tunnistettava tuoksu vaikka hyvä onkin.

Vierailija
7/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guccin Envy!! Siis ei naita uusia envy versioita, vaan se alkuperainen vihertava pullo! Miehet jaa nuuhkimaan perasta, ei ole makea, ei raikas, eika raskas vaan jotain erilaista!

Vierailija
8/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin samanlaisia tuoksuja. Aika mausteisia, ja sisältääköhän myskiä?

Vierailija
9/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signature, vaikka alkaakin olla jo hieman vanhahko tuoksu..

Vierailija
10/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana:

An enthralling and voluptuous fragrance, for the Versace Woman who is strong and confident yet feminine, sensual and always glamorous, who loves to be enveloped in a fragrance that delicately tastes of colourful and juicy pomegranate grains, iced freshness and shining yuzu. A scent that then flows into the beauty of magnolia, peony and lotus flowers in a mixture of voluptuousness and transparency, and delights you with its subtle sensuality and the enticing presence of plant amber, acajou and musk.

Vierailija
11/38 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En kyllä haluaisi niin tunnettua tuoksua, että kaikki tunnistavat sen. Juuri tuo Light Blue ainakin on minunkin mielestäni sellainen, vaikka hyvä tuoksu onkin. Mutta vinkkejä otan silti edelleen mielelläni vastaan. :)

Gucci nro2. Ihan paras tuoksu. Olen käyttänyt siitä saakka, kun lanseeraustilausuudessa sain pullon. En tiedä muita ketkä käyttää.

T: Stylisti :)

Vierailija
12/38 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt ja raikas, jättää puhtaan tuoksun. On ollut mulla käytössä jo pitkään, mutta ei ole mikään massatuoksu. Moni on kysynyt, mikä tuoksuu noin ihanalle.

Vierailija
13/38 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä appelsiinituoksua olen viime aikoina käynyt nuuhkimassa, muitakin " luonnollisia" tuoksuja sarjassa. Stockalta löytyy ainakin.

Vierailija
14/38 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guerlain: Champs Elysees

Burberry: London

Kun tuoksutalo nimeää tuoksun oman osoitteensa mukaan, se tarkoittaa, että nyt annetaan parasta. Molemmat ovat moniulotteisia tuoksuja, jotka muuttuvat iholla ajan myötä paljonkin.

Vierailija
15/38 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain taida saada Suomesta.

Vierailija
16/38 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestosuosikkini vuosien ajan.

Muita kivoja:

Ralph Laurenin Romance

Lancomen Oui de Lancome

Se merkki jota miehet ovat eniten ihastelleet on kuitenkin iki-ihana ja suloinen teiniklassikko Anais Anais :)

Vierailija
17/38 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se on aivan superihana!

Vierailija
18/38 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rush2 myös.

Se on jossain jopa asiantuntijoiden maailman seksikkäimmäksi tuoksuksikin valitsema.

Vierailija
19/38 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Escadan Signature

Vierailija
20/38 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sekoaa. :) mutta kaikki tuoksuthan tuoksuu eri naisella eri tavalla, koska iho erittää oman lisänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan