Mikä olisi seksikäs, mutta tyylikäs hajuvesi?
Kommentit (38)
Oon menossa ensi kuussa laivalle ja haluasin löytää jonkun " uuden" tuoksun itselleni? Vinkkejä? En pidä makeista tuoksuista. Hieman maskuliinisemmat tuoksut menee tai mausteiset. Ei liian kuitenkaan.
tosin mun ihon ph on semmoinen, että hyväkin hajuvesi muuttuu kammottavaksi... :(
Ja totta tuokin, ettei sitä kannata kerralla suihkia päälleen litra tolkulla... ;)
raikas, ei makea. Voi olla hankala hankkia, katosi vuosi sitten kauppojen hyllyiltä, mutta ulkomailta voi onnistaa.
Sain sen mieheltäni lahjaksi, oli laivareissulla itse haistellut ja valinnut tämän. Loistovalinta! Täydellinen! Raikas! Nuorekas!
En ole kyllästynyt, vaikka usein meinaan kyllästyä piankin.
Ei oo mikään halvin kyllä.
Mut en ikinä kerro teille! Onneksi sitä ei tässä pitkässä listassa ollut...
Love fills L`Air du Temps Nina Riccin Deci Dela ( tätä en ole löytänyt vuosiin ).
en tiennyt, että se on noin suosittu. Sitä ennen ja edelleenkin päivisin on Kenzoa, en muista tarkalleen.
Mutta mitkään raskaat " vanhojen naisten tuoksut" ei putoa myöskään, mitä iso osa tässä ketjussa on ollut. Eivät ne ole seksikkäitä, paitsi ehkä viiskymppisten mielestä.
kevyt ja raikas. Jännä tosiaan huomata että se mainitaan näin usein.
kelle mikäkin sopii, mutta tietyn tyyppisten naisten paras tuoksu on kaikki Guerlainin tuoksut ,Shalimar niistä kuningatar. Sopii tummille ja sinut itsensä kanssa olevile pehmeille naisille., ei kuitenkaan kovin nuorille.
Kenzo Flower by kenzo, Oriflamelta sellanen ku Lucia ja Carolina Herrera 212. Tossa ne.