Onko työterveydessänne erikoislääkäri palvelut?
Meillä on ns.sairauskassa joka maksaa muutaman kuukaudessa. Itse maksetaan erikoislääkäristä sitten 25%.
Kommentit (12)
Joitain, ei kaikkia. Esim. psykiatria kuuluu palveluihin, mutta gynekologi taas ei.
Ei ole, mutta hätätilanteessa sain lähetteen, käydä reumalääkärillä.
Meillä myös sairaskassa, jonka vuoksi osasta erikoislääkäreiden käynneistä maksetaan itse 30%, osaan taas pääsee työterveyden kautta ilmatteeksi.
20e/kk siis maksaa. Saa hamnaslääkärin jne ja lääkkeistä myös 75%. Ap
Yleislääkäritason , paitsi kerran vuodessa on mahdollisuus käydä työterveyslääkärin lähetteellä erikoislääkärin vastaanotolla. Yhden kerran tullut käytyä. Yleensä jos ollut vakavampaa, on lähtenyt lähete keskussairaalaan ja siellä sitten itse pitänyt maksaa poliklinikkamaksu
Ennen 1980-90 luvuilla sairaskassa korvasi 100% lääkkeet, erikoislääkärit ja hammashoidon tosin maksu prosenttikin taisi olla suurempi.
Tasa-arvo ei toteudu työelämässäkään. Itsellä kun ei ole mitään etuja/palveluita työnantajan taholta, niin tämän kokee epäreiluksi. Etenkin, kun vaatimuksia riittää. Näillä mennään kuitenkin.
Riippuu työnantajasta kuinka kattavan palvelun haluaa kustantaa,
Halvin on hyvää päivää ja verenpaineen mittaus.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo ei toteudu työelämässäkään. Itsellä kun ei ole mitään etuja/palveluita työnantajan taholta, niin tämän kokee epäreiluksi. Etenkin, kun vaatimuksia riittää. Näillä mennään kuitenkin.
Voit hakea toiseen työpaikkaan. Ei minullakaan kaikissa ole palveluita ollut. Edut vaihtelevat firmoittain. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit hakea toiseen työpaikkaan. Ei minullakaan kaikissa ole palveluita ollut. Edut vaihtelevat firmoittain. Ap
Olen hakenutkin. En kuitenkaan pääse sinne, minne haluan. Kunhan sanoin, että töitä sitä tehdään muuallakin kuin "hyvissä" firmoissa.
Meillä on sairaskuluvakuutus ja erikoislääkäriin pääsee työterveyslääkärin lähetteellä ja vakuutusyhtiön maksusitoumuksella.