Mitä joululahjoja teidän n. 4-vuotiaat pojat on toivoneet/mitä ostatte?
Haluan tässä vähän kartoittaa, mitä tuon ikäiset yleensä haluaa. Itselläni on 4,5-vuotias poika ja hän on toivonut kaikkea Autot- juttuja.
Kommentit (10)
meidänkin kohta 4-vuotias toivoo. Niitä ei vielä kotona ole, mutta isovanhempien luona on niillä leikkinyt. Niitä varmaan pukki tuokin. Lisäksi ajattelin junarataan hommata Smart Track -kappaleita. Palapelejä olisi kiva saada lisää, niihin on kovasti hurahtanut. Kirjoja tietysti, Tatu ja Patu ainakin...
mieli jouluna, kun ei niitä toivo? Meillä ostetaan tasan ne mitä toivoo, jos toivoo liikaa ei toki kaikkea saa, jos liian vähän sitten tulee yllärileluja, nekin sellaisia mistä tiedetään varmasti tykkäävän.
-Ferrari-formula-auto ja formulan kuljetusrekka pikkuLegot ja muita pikkuLegoja
(Hän on aivan hurahtanut pikkuLegoihin, ja ei edes millään muilla leluille leiki)Minä toivoisin, että hän saisi
-villapuvun (jos tulee talvipakkasia)
-lumileikkivälineitä ja uuden pulkan
-lautapelejä
Katsoin niitä kaupassa, mutta en ymmärtänyt.
-sähköurut tai piano
-junarata
-kissan tai koiranpentu
-kauheesti karkkia ja suklaata ;)
Tosin en minäkään vaatteita pakkaa joulupakettiin, kun lelulahjojakin on enemmän kuin tarpeeksi (siis suurin osa muilta kuin meiltä vanhemmilta), mutta opetan kyllä osoittamaan kiitollisuutta pehmeistäkin paketeista! Ja vaikkeivät ne välttämättä uusien lelujen vertaa riemastuta siinä hetkessä, niin kyllä meidän poika jo muistaa iastella, että pukki toi puseron tms.
- "sellaista isoa bussia joka Jerelläkin on", eli kaverillaan nähnyt jonkun..
Muuta hän ei kuulemma tarvi.
Äiti toivoo hänen saavan myös pikkulegoja ja palapelejä
Onneksi minä olen kasvattanut lapseni olemaan kiitollinen kaikenlaisista lahjoista!
Vaatteet kuuluu muutenkin vanhempien ostaa. Miksi niillä pitää pahoittaa lapsen
mieli jouluna, kun ei niitä toivo? Meillä ostetaan tasan ne mitä toivoo, jos toivoo liikaa ei toki kaikkea saa, jos liian vähän sitten tulee yllärileluja, nekin sellaisia mistä tiedetään varmasti tykkäävän.-Ferrari-formula-auto ja formulan kuljetusrekka pikkuLegot ja muita pikkuLegoja
(Hän on aivan hurahtanut pikkuLegoihin, ja ei edes millään muilla leluille leiki)Minä toivoisin, että hän saisi
-lautapelejä
Palikoita, jotka saavat junan esim. pysähtymään, hidastamaan tai viheltämään... Jos siis on Smart Track -veturi. Ihme turhakkeita, mutta poika on tosi innoissaan junaradastaan, ja halutaan ostaa mieluummin jatkoa jo olemassaoleviin juttuihin kuin uutta roinaa, jolle pitää taas etsiä paikka jo ennestään ahtaasta lastenhuoneesta.
Lego paloasemaa. Arvatkaa saako? :/
Sitten on toivonut Transformers rekkaa ja Turtles-harmoja. Turtleseja ainakin saa vielä odottaa pari vuotta, mutta transformeria voisi jopa harkita.
-Ferrari-formula-auto ja formulan kuljetusrekka pikkuLegot ja muita pikkuLegoja
(Hän on aivan hurahtanut pikkuLegoihin, ja ei edes millään muilla leluille leiki)
Minä toivoisin, että hän saisi
-lautapelejä