Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen niin onnelliseksi kirppislöydöistä, että alan jo huolestua itsestäni.

Vierailija
19.10.2008 |

Mulla kirppislöytöjen metsästyksestä alkaa tulla pakkomielle. Onko tämä ihan tervettä? Periaatteessa olisi varaa ostaa kaikki 3 lapsen vaatteet uutena, jos ostaisi edullisia markettivaatteita, mutta rakastan kirppiksiä. Eniten rakastan sitä tunnetta, kun löytää jotain kauan etsimäänsä ja saa sen edullisesti. Olen koko päivän ihan fiiliksissä, jos olen tehnyt hyviä löytöjä. Pitäisköhän mun hankkia jotain muuta sisältöä elämään? (perhe, työpaikka, kavereitakin mulla on).

Onks ihminen pimeä, jos saa kiksejä siitä, että löytää hyväkuntoisen Reimatecin 10 eurolla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimpien kiksien lähde:) Nyt ei ole enää aikaa samanlailla käydä, mutta toki saan edelleenkin kiksit, jos jotain todella hyvää löydän edullisesti:)

Vierailija
2/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkileluja kirppiksiltä. tosi upeeta löytää brion junia, lego-osia, barbinkenkiä yms niitten kirppisten kinderyllätyssälälaatikoista... ja hinnat on just jotain viiskyt senttiä kourallisesta, kahdella eurolla muovikassillinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilykohteitani on kaapit pullollaan (olen haalinut niitä niin kirppiksiltä kuin antiikkiliikkeistä ja huutokaupoista). Samaten lastenvaatteita on ihan liikaa.

Pakko ostaa uudenveroinen nätti takki kun saa parilla eurolla. Meillä on lasten takkejakin parin kaapillisen verran.

Vierailija
4/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hirvittää kun näkee kun jollain on muovikassit pullollaan roinaa, että mihinköhän tuokin ihminen niitä kaikkia oikeasti tarvitsee.

Mulla saattoi omat "löytökassit" maata parikin viikkoa jossain eteisen nurkassa.

En jaksanut edes alkaa purkamaan ja pesemään vaatteita. Eivät mahtuneet kaappihin.

Taisin olla nelonen

Vierailija
5/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 kirppistä viikonlopun aikana, ja parhaita löytöjäni ovat olleet muovikassillinen ankka-taskukirjoja parilla eurolla, muovikassillinen leegoja 40 eurolla (varmaan kallein kirppariostokseni ikinä - olivat sarjaa jota lapseni kerää), lapsen pitovaatteita parillakymmenellä sentillä - ja ajattelen asiaa niin, että kaikki se tarpeellinen minkä löydän kirppikseltä noin 5-10 prosentilla siitä hinnasta mitä uutena maksaa on säästöä minulle ja perheelleni, eikä luonnonvarojakaan kulu paitsi se pyöräily ja kävelyenergia jota minun ei sitten tarvitse lähteä jumppaan kuluttamaan. toiset saa kiksinsä sen 300 euron kenkäparin ostamisesta, minä olen innoissani, jos löydän juuri itselleni sopivan juhlapuvun kympillä kirpparilta.

Vierailija
6/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi naurattaa jo itseänikin koska kuvaa hyvin tilannetta, joka meillä on.

Tavaraa on parin-kolmen talouden verran. Pitäisi päästä turhasta tavarasta eroon.

Silti sitä tulee haalittua lisää kirppiksiltä.

No, tavara ainakin kiertää. Ei joudu kaatopaikoille.

Eivät mahtuneet kaappihin.

Vierailija
7/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi saan kiksejä siitä, että tiedän eläväni miltei ilmaiseksi :-D Nimittäin minä laitan kirppislöytöni käytön jälkeen myyntiin ja saan lähes aina omani takaisin, usein korkojen kera. Rahaa kuluu palveluihin, ruokaan ym. mutta tavaraan autoa ja huonekaluja lukuunottamatta ei juuri mitään!

Vierailija
8/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen ostanut esim. 2 talvikengät tytölle. Ensin löysin siniset, jotka ostin, sen jälkeen löysin aivan ihanat vaaleaapunaiset, jotka oli pakko ostaa. Ostin myös turhat kurahousut. Piti ostaa vain sadetakki, mutta ostin setin. Pojalle ostin kesävaatteita, jotka olivat niin ihania, mutta kotona tajusin, että jos poika on nyt 110 cm, niin ehkä 110 cm vaatteet eivät ole ensi kesänä enää sopivia... Järki jää aina välillä kotiin, kun löytää jotain ihanaa. Pipoja ja hattuja mulla on lapsille kymmenittäin, että löytyy varmasti joka vaatteisiin sopiva. Vielä mahtuvat kaikki kaappeihin, mutta tiukkaa tekee...

ap

Vierailija
9/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin kirppiksistä n. 10 vuotta sitten ja vieläkin on aina hauska mennä niihin ja miettiä jo etukäteen löytyisikö jotain kivaa! Monenmoista tarpeellista olen vuosien varrella kirppareilta löytänyt ja lapset ovat vauvasta lähtien tottuneet siihen, että vaatteiden nimilapuissa lukee milloin mikäkin nimi.

Itse huolestuin ensimmäisen kerran, kun eräs myyjä epäili trokariksi (itselle ei ikinä juolahtanut edes mieleen, että voin vaikuttaa siltä), vaikka ostan siis vain omille lapsille ja kummitytölle enkä yleensä muuta kuin 1-2 vaatetta/myyjä.

Vierailija
10/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun piristys on ehdottomasti käynti jollakin isolla kirppiksellä, missä myydään lastenvaatteita röykkiöittäin. Vauva vaunuissa mummille, mies omille teilleen, iso kassi olalle ja kolikkokukkaro taskuun ja eikun menoksi. Monesti hypistelen tyytyväisenä monta päivää huippulöytöjä ja onnittelen itseäni syntyneestä säästöstä ja ekoloogisuudesta myös. Kaikki vaatteet tulee käyttöön ja menen myymään kesällä pieneksi jääneet eteenpäin, päivä Hietsun kirppiksellä auringon paistaessa ja nuttuja kaupitellessa on aika jees! Nyt odotellaan Helsingin jäähallin kirppiksen alkamista...

Vierailija
11/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varaa ostaa uutena vaatteet, mutta olen ostanut kaiken kirparilta! Ja säästänyt varmaan useita satoja euroja.

Yhdyn täysin tuohon että hyvistä löydöistä saa hyvät kiksit! Ja tuntuu mukavalta kun on ostanut esim. useamman bodyn ja yöpaidan ja leluja sun muuta ja ostosten yhteissumma on 10 euron luokkaa.

Itsellenikin olen löytänyt muutamia huippulöytöjä, mm. takin ja pari hienoa paitaa, hinnat alle 10 euroa! En edes muista koska olen ostanut itselleni vaatteita muualla kuin kirpparilta.

Vierailija
12/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä löytää kamakirppareilta loistavia pihakalusteita, pientä kunnostusta vailla, joita ihmiset mieluummin lappavat kirppareille kuin tekevät tilaa sisävarastoihinsa, pihaan kukkapurkkeja, lapsille hiekkaleluja yms. varsinkin polkupyöriä saa nyt naurettavan halvalla käytettyinä.

ostin meille pihakalusteet kirpparilta pari vuotta sitten: viisi tuolia ja valtavan pöydän, maksoi yhteensä 20 euroa, ja myyjä vielä toikin ne meille autolla pihaan.

Vierailija
13/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä uudessa tavarassa ihmistä viehättää? minusta on paljon hauskempaa ostella kirppareilta askartelu- ja tuunaustavaraa, kuin mennä askartelutarvikekauppaan. Pakkaan joululahjat vanhoista joulupöytäliinoista ommeltuihin pusseihin - ja joululahjoina annan kirpparilöytöjä ajatuksella. Jos en keksi ideaa, en tee sitä pakkolahjaa tuikkuineen ja servettipaketteineen, vaan sitten tarjoudun "töihin" ja vaikka annan ompelulahjakortin, jossa lupaan lyhentää farkut tai korjata takin vetoketjun.

Vierailija
14/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lähes uudet goretex-kengät 8 eurolla lapselleni, niitä myytiin vielä uutena viidelläkympillä samana talvena. niitä on pitänyt jo toinenkin lapsi, ja edelleen näyttävät vähänkäytetyiltä. varmasti saan niistä myydessä samanverran, jossen anna niitä kaverin lapselle.

Vierailija
15/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

stadilainen, laitatko jäähallin kirppiksestä lisää tietoa: milloin, mikä viikonpäivä, jos pitkämatkalainenkin tulisi viihtymään stadissa?

Vierailija
16/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eilen kävin kirpputorilla ja heti tein hyviä löytöjä. Itselleni ostin käyttämättömät farkut viidellä eurolla. 6-luokkalaiselle löysin kaksi v-aukkoista neuletta yhteensä 3,50 euroa. Olen erittäin tyytyväinen nähin ostoksiin. Milloin jäähallin kirpputorit alkavat?

Vierailija
17/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympärivuoden, vai miksi sen saitilla on vain aukioloajat viikonloppuisin, ei mitään mainintaa tietyistä päivistä. kun ei tule hesaria, ei tiedä...

Vierailija
18/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla on ihan liikaa vaatteita, mutta kun on niiiiiiiiin kiva tehdä edullisia löytöjä. Pieneksi jääneet myyn pois edullisesti tai annan pois. Yhdelle vaatteelle ei ehdi montaa käyttökertaa tulla, siksi pois myytävätkin ovat vielä siistejä.

Itse myös iloitsen ekologisesta harrastuksesta : )

Vierailija
19/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.helsinginjaahalli.fi ja sieltä kirpputori:

Helsingin Jäähalli on myös perinteinen kirppispaikka. Järjestämme kirpputoreja aina lauantaisin ja sunnuntaisin klo 9.00-13.30, paitsi silloin kun hallissa on jokin suurempi tilaisuus.

SEURAAVA KIRPPUTORIT:

La 18.10.2008 (täynnä)

Su 19.10.2008 (täynnä)

La 25.10.2008

Su 26.10.2008 (täynnä)

Vierailija
20/20 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaina siis katsastamaan tarjontaa, jos siis raaskin täältä maalta sinne lähteä. mutta bussilla toki, ei yksityisautoilua vihreyden nimissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan