Lue keskustelun säännöt.
Voi ei, mä unohdin mun kukkahattuni ystävän luokse
22.08.2007 |
enkä voi käydä hakemassa kun ystävä lähti matkalle. Mitä mä nyt teen?
kyselee kukkahattutäti, joka ei pärjää ilman kukkahattuaan :´(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla