Xandriksen henkilöllisyys paljastui!!!!
" Ärsyttääkö hesakeskeisyys" -ketjussa kirjoitti:
" Semmoista se on, ap. Jos jokin asia koettelee viidesosaa suomalaisista (=pk-seudun väkiluku), niin se nousee todennäköisemmin uutiseksi kuin jos joku asia
koettelee vaikkapa nyt kolmea prosenttia kansalaisista...
No joo, myönnetään, että onhan tässä mukana myös sitä, että koska valtakunnallisten medioiden päätoimitukset sijaitsevat Helsingissä, niissä huomataan helpommin täällä tapahtuvat asiat.
-valtakunnallisen median uutistoimittaja -"
Eli taatusti on se, jonka nimi alkaa S:llä!!!
Kommentit (11)
Olkoon kuka vaan, mä diggaan sitä ;D
Xanttu on paljon poissa palstalta, ei se notku täällä joka päivä. Sitte kun se on se keskustelee aktiivisesti muttei joka päivä.
Vierailija:
ja oli sen yhden mediakohun aikaan pois palstalta....
se oli monta vuotta jenkeissä ja Xantun kirjotuksista ei oo ääkköset puuttuneet mun mielestä. Eikä Helin ole uutistoimittaja.
eikä kyllä olisi tullut mieleenkään kirjoitella ÄÄKKÖSETTÖMÄLLÄ näppiksellä, mitenhän olisin hoitanut työni? :)
Kunhan vaan asettaa oikean keymapin.
Hienoa, että joku tuntee heidät kaikki.
Se on uutistoimittaja.
Sari H. on juontaja, joka on asunut monta vuotta Yhdysvalloissa ja sillä on yksi lapsi.
Mistä ihmeestä ap noi yhdistää? Valtakunnallisissa tiedotusvälineissä on satoja naistoimittajia.
Minulle on täys evvk kuka Xandris on oikeassa elämässä, mutta ap on toooosi lapsellinen.
keksi uus veikkaus ap. Avaa vaikka hesari ja heitä eka naisnimi, jonka juttujen alta löydät.
ei vainenkaan, kaikki mun tuntemat toimittajat on sellaisia pääkköjä.
ja oli sen yhden mediakohun aikaan pois palstalta....