Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytetty yhdyntä

Vierailija
22.08.2007 |

Ne parit jotka käyttävät keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä, kertokaas minne mies ruikkii spermat, lakanoillekos vaiko naisen päälle?

Ja hoiteleeko mies teillä itsensä loppuun saakka omin käsin vai runkutteleeko nainen miehelle siemensyöksyn? Entä naisen orkku, kumman vastuulle jää??

terv. mies vaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran kasvoillekin :). yleensä mä runkkailen tai sitten otan suihin ja silloin voin nielläkin. harvemmin sotketaan lakanoita ja on muitakin paikkoja kuin makkarin sänky ;). suihkussa ja saunassa homma hoituu siististi. musta on ihana katella, kun sperma lentää. etenkin kun se LENTÄÄ. :P

Vierailija
2/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä saan lähes aina suuseksissä ennen miestä ja sitten yhdynnässä, kun hiukan hiplailen klitorista samaan aikaan. ei mies naistaan ilman jätä. :)

nro 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ainakaan nuorimmat selailijat jotka salaa selailette näitä sivuja uskoko keskeytetyn yhdynnän ehkäisyn voimaan.

Vierailija
4/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on keskeytetty yhdyntä toiminut vuosikausia

- keskeytetty on siis ovulaation lähellä. Varmojen päivien aikaan on saanut tulla sitten sisälle. Varmat päivät ja keskeytetty yhdyntä on musta silloin ok systeemi, jos raskaus ei olisi katastrofi ja voisi ilman muuta ajatella pitävänsä " pikkuvahingon" . Minusta naisena on ollut ihanaa se, ettei ole tarvinnut ajatella mitään hormonaalisia ehkäisyjä, joista aiemmin tuli monenlaista ikävää sivuoiretta. Lapset meillä on tulleet sitten silloin, kun niitä on varta vasten yritetty. Ja piti vielä sanoa: Kari Heusalan kirjassa, joka käsittelee miehen seksuaalisuutta, Heusala ainakin väittää, ettei ns. touhutipoissa ole siittiöitä - että se on myytti.

Vierailija
5/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimiihan tuo näköjään monillakin vähän turhankin hyvin. Ei saada lapsia vaikka vuosikaudet yritetään miten tosissaan.

Vierailija
6/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä välissä. Eikä olisi silloin kyllä meillekään lapsi ollut katastrofi, mutta eipä sellaista vahinkoa käynyt. Ainoa asia siinä on että miehen pitää todellakin ehtiä ottaa vehje pois ennen kuin tulee. Että mieheltä se vaatii kontrollia.

Meillä mies hoiti ensin mulle orkun ja itse sitten käsin teki loppuun. Spermat lensi pimpsalle, masulle, rinnoille, takaapäin pyllylle ja selkään. Ja on kyllä aika näky kun kaarella lentää!!

Vierailija
7/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja melkein aina ollaan lopuksi takaapäin, jolloin mies sitte ruikkii pyllylle.

Meillä on ainoana ehkäisynä ollut tuo varmat pvät/keskeytetty yhteensä 3,5v ja sinä aikana oon tullu 2 x raskaaksi. Ensimmäinen oli tuulimuna ja toinen on nyt 4kk ikäinen pallero :)

Ja todellakin, meilläkin tämä ehkäisy vain, koska raskaus ei olis ollu (eikä ollutkaan) mikään kauhistus, vaikka ei tekemällä haluttukaan kolmatta lasta tehdä.

Vierailija
8/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole muuta kuin keskeytettyä yhdyntää ja varmoja aikoja käytetty ehkäisynä, olemme olleet 25 vuotta yhdessä ja lapset ovat aikanaan " tahallaan" hankittuja. Viime vuosina, olemme 47, on keskeytys alkanut unohtua ja olen ottanut turhankin usein vaarallisinakin aikoina sisälle. Aluksi kyllä pelotti jonkin verran, mutta kun mitään ei ole tapahtunut, en ole enää sisälle menoa pelännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi