Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan pelannut CSI-lautapelia?
22.08.2007 |
Olen innokas ohjelman fani. Mutta onkohan tuo lautapeli ostamisen väärtti? Kuinka monta kertaa sitä voi pelata ennenkuin se kuluu puhki? Kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
13- ja 15 -vuotiaiden nuorten kanssa. Mielestäni ei ole ostamisen väärtti, on aika tylsä - lisäksi me on pari kertaa onnistuttu aikaansaamaan mehevä riita sääntöjen tulkinnasta;-).
Nyt en muista onko siinä 6 vai 8 (taisi olla 8) eri tapausta. Ja sen jälkeen kun ne on pelattu, on peli periaatteessa pelattu, eli uusia tapauksia ei enää tule. Eikä niitä ratkaisujakaan unohda.