Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ilmoittaa eläinsuojeluun....

Vierailija
21.08.2007 |

tuttavallani koira joka on sairas, tai siis ripuloi alleen monta kertaa päivässä. sitä pidetään vain kylpyhuoneessa kaiket päivät, harvoin pääsee ulos. Tätä jatkunut ainakin pari kk. Omistajalla ei rahaa lopetuttaa ja tuhkata/haudata koiraa. Säälittää tuo koira.

Eli jos tekisi siitä eläinsuojeluun ilmoituksen, hakisivatko koiran pois ja lopettaisivat? Vai tulisiko tälle omistajalle sakkoja? On jo monta kertaa varannut ajan lopetukseen, mutta kun isohko koira kyseessä niin ikinä sillä ei olekaan ollut rahaa siihen kun se tuhkaus/hautauskin maksaa.



Mitä tässä tilanteessa voisi tehdä??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siihen itse kykene. Oletko sanonut suorat sanat koiran omistajalle, kuinka pitää toimia? Tarjoudu avuksi, jos ei toimi, ilmoita eläinsuojeluun...

Vierailija
2/3 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun meidän kääpiöhamsteri piti lopettaa niin halvin vaihtoehto oli pieneläinsairaalassa Viikissä kun jättää ruumiin tutkimus ja opetuskäyttöön.



Jos asutte Helsingissä/lähellä kannattaa ainakin kysyä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koiraa käytetty eläinlääkärissä? Arvelisin että ei ole, jos on rahat noin tiukilla. Juttele sen kaveris kans asiasta. Jos koira on vanha ja sairas niin sitten olis parempi lopettaa. Mutta jos on nuori koira, niin ei sitä nyt pelkän ripulin takia kannata lopettaa.



Kuitenkin tärkeintä on hommata koira hoitoon ettei kärsi. Jos rahaa ei saa keneltäkään vaikkapa lainattua, niin paras on soittaa eläinsuojelijalle ja kertoa miten asiat ovat. Heiltä saa varmasti apua. Noin tuo tilanne ei kuitenkaan voi jatkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän