Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin mieheni uskomaan Jumalaan?

Vierailija
21.08.2007 |

Tämä on todella surullista. Itse olen uskon löytänyt ja sitä kautta sanoinkuvaamattomat voimavarat elämääni, sielulliseen kehittymiseen sekä tietysti myös turvallisuuden tunteen siitä että kun tämä maallinen fyysinen elämä on ohi niin Jumalaan turvaamalla minulla ei ole hätää tämänkään jälkeen.

Harmittaa suunnattomasti se että mieheni ei keskusteluistamme huolimatta ole tullut uskoon. Lähiaikoina on ollut puhetta henkimaailmasta jonka olemassaolosta mieheni on saanut todisteita (enneunia jotka toteutui, " henkiä" jotka hän näki) mutta silti hän ei meinaa uskoa niihin. Sanoo vaan että on tainnut liikaa kuunnella mun juttuja kun alkaa itsekin jo nähdä höpöjä. Ehkä joku pieni epäilyksenpoikanen on hänellä syntynyt mutta yrittää työntää sen pois.

Miten voisin auttaa miestäni uskoon? Ihan miehen itsensä takia sen tahtoisin tehdä, jotta hänkin saisi uskosta ne samat hyvät edellytykset kuin mitä minulla nyt on. Uskon että yhteinen usko myös vahvistaisi kovasti liittoamme.

Neuvoja? *vink* *vink*

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Pyhän Hengen vaikutusta ihmisessä ja Jumalan työtä. Rukoile miehesi puolesta. Ehkä hänen sydämensä joskus avautuu.

Vierailija
2/12 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko ne on tai ei. Et voi pakoittaa ketään uskomaan tai rakastamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin rukoilla ja jättää miehen Jumalan käsiin.

En enää yritä käännyttää häntä, kerron vain omasta uskostani, jos joskus pohdimme yhdessä jotakin. Olen tullut rohkeammaksi kertomaan uskostani. Minulle tulee Uusi Tie-lehti ja mies lukee sitä silloin tällöin. Ei hän nyt täysin vastustakaan uskoontuloa, mutta hän on niin syvästi sisäistänyt tietyn järjellisen ajattelumallin, että jokin hänessä panee hanttiin. Kuten meissä kaikissa.

Kyllä minä uskon, että Jumala pelastaa mieheni ja perheenjäseneni.

Vierailija
4/12 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin ei ketään saa kun ei usko niin ei, lie vaikka ateisti!

Ihan älytöntä tuputtaa, ärsyyntyy vaan.

Vierailija
5/12 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö että raamattu on yliluonnollista, varmaan tiedät!

Minä myös kaikki järkeistän ja jos ei voi todistaa en usko.

Siinä on ero kuka höynähtää joutavaan.

Mullakin risti kaulassa tiettyjen tapahtumien takia mutta silti olen agnostikko

Vierailija
6/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään täysin uskontoon hurahtanutta he tuntuvat jotenkin mielisairailta.

Oletko käynyt terapiassa.

Vierailija
7/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuisi jos hän pakottaisi sinua kääntymään ateistiksi.

Vierailija
8/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei ehkä korvaa, mutta yksityiselle voisi mennä aivoleikkaukseen. Jo puolet aivoista poistamalla uskovaisuus on paljon helpompaa.

Vierailija
9/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota miehellesi, että hän rukoilee jumalaa antamaan lottovoiton. Kun hän sitten saa sen, hän alkaa jo ainakin epäilemään jumalan olemassa oloa. Kolmella peräkkäisellä päävoitolla usko on jo vahvempaa.

Vierailija
10/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jumalaa ei ole olemassa, niin jättäisin asian sikseen.

Vierailija
11/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä terve! Kiva kun ketju pulpahti pinnalle kymmenen vuoden hiljaisuuden jälkeen! Voin ilokseni kertoa että nykyään sekä mieheni että minä palvomme Luciferia eli siis paholaista herranamme! Kaikenlaista sitä sattuukin :)

Vierailija
12/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini onnellinen avioliitto päättyi avioeroon uskoon tulemisen myötä. Älä siis tuputa uskontoa ja ole hienovarainen. Voit luottaa siihen että Jumala johdattaa hänet uskon tielle jos niin on tarkoitettu, mutta väkisin et voi sitä pakottaa. Ajattele jos miehesi hurahtaisi kunnolla ateismiin ja joka ilta opiskeltaisiin evoluutioteoriaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi