Haluatko kuulla täydellisestä elämästäni?
No kerron kuitenkin. Olen 26-vuotias korkeastikoulutettu naine. Minulla on kolme lasta, 5-vuotiaat kaksostytöt ja 2-vuotias poika. Asumme mieheni kanssa isossa talossa , voisi sanoa huvilassa meren rannalla. Meillä on kaksi autoa, vene, moottoripyörä ja kesäpaikka Saimaan rannalla. Lapsemme ovat täydellisiä, kilttejä, omatoimisia ja kauniita. Mieheni on 30-vuotias lihaksikas, komea ja rakastaa minua yli kaiken. Hän on insinööri. Minä olen pitkä, kaunis, hoikka ja älykäs.
Kommentit (17)
Jos olet " korkeasti koulutettu" , niin missä välissä opiskelit? Lapset taisivat mennä aika pieninä päivähoitoon?
Aika samanlainen tilanne meillä, ikää minulla vain muutama vuosi enemmän...
---elämä tuo yleensä monenlaista eteen.
Eikä se ukkos ole edes akateeminen! Taitaa olla lainarahalla kaikki ostettu.
VITUTTAAKO ELÄMÄTTÄ JÄÄNYT NUORUUS?
Keskimäärin ihminen vapauttaa vuorokauden aikana suolikaasua 12-50 kerralla yhteensä 0,5¿1,5 litraa.
Minulle " täydellinen" elämä on jotain ihan muuta: oma perhe, yhteisön tukea, kuulumista johonkin, terveyttä, tasavertaisia ihmisuhteita jne.
Asumme omassa talossa, meillä on kaksi kesämökkiä ja kallis auto. Niillä ei ole minulle mitään merkitystä. Kuollessani jätän ne tänne, mutta eletyn elämän otan mukaani =)
niillä ei useinkaan ole tekemistä todellisen onnellisuuden kanssa.
Mutta toivottavasti olet myös onnellinen. Muuten elämä ei ole täydellistä vaikka ulospäin näyttäisikin siltä.
Olen 28-vuotias korkeastikoulutettu nainen. Minulla on yksi lapsi, 8-vuotias poika. Asumme mieheni kanssa isossa huoneistossa, melkein meren rannalla. Meillä on kaksi autoa, vene, ja kesäpaikka Sipoossa. Lapsemme on täydellinen, kiltti, älykäs, omatoiminen ja erittäin kaunis. Mieheni on 25-vuotias, lihaksikas, komea ja rakastaa minua yli kaiken. Hän on investointipankkiiri. Minä olen pitkä, kaunis, hoikka, älykäs ja raskaana. :) Elämä hymyilee, MUTTA olisin täydellisen onnellinen ihan missä tahansa tilanteessa, kunhan minulla olisi perheeni.
Biletin ihan sikana ja nautin sinkkuelämästä hyvin ystävien kanssa! Minulle ainoa oikea ratkaisu, jotta ei tarvitse vanhana miettiä kadotettua nuoruutta ja onpa hauskoja muistoja, joita jo nytkin muistellaan vedet silmissä ystävieni kanssa. Mulle olisi ollut kauhujen paikka, jos olisin ollut raskaana niin nuorena kuin sinä.
Mutta kiva, että sulla on täydellinen elämä ja sulle varmasti oikea elämä eli olet halunnutkin jo nuorena perheen. Olkaamme siis onnellisia!
Kaksi lasta ja kolmas tulossa. Mieheni tekee tavallista ei-niin-kovin-hyväpalkkaista työtä. Asutaan maalla kunnan rivitalossa (3h+k+s) ja ajetaan autolla josta vielä osa maksamatta. Haaveillaan lottovoitosta ja omasta talosta.
Silti ollaan onnellisia ihan ilman niitä huviloita ja hienoja titteleitä. Välillä on todella tiukkaa rahallisesti, mutta pärjäähän sitä vähemmälläkin =)
" käärinliinoissa ei ole taskuja"
Vierailija:
Biletin ihan sikana ja nautin sinkkuelämästä hyvin ystävien kanssa! Minulle ainoa oikea ratkaisu, jotta ei tarvitse vanhana miettiä kadotettua nuoruutta ja onpa hauskoja muistoja, joita jo nytkin muistellaan vedet silmissä ystävieni kanssa. Mulle olisi ollut kauhujen paikka, jos olisin ollut raskaana niin nuorena kuin sinä.Minulla ainakin on ihania muistoja joita muistellaan ystävien kanssa ihan tarpeeksi, ja myös sitä biletystä, VAIKKA sain lapseni 20-vuotiaana. Ei siinä mitään nuoruutta kadotettu.
Katsotaanpas:
Olet siis saanut kaksoset 21-vuotiaana jota ennen olet ehtinyt opiskella sanotaan 2 vuotta. Sitten olet ollut äitiyslomalla mutta ehkä tarmokkaana ihmisenä opiskellut koko vauva-ajan. 24-vuotiaana olet saanut kuopuksen. Jos olet pitänyt edes puolen vuoden lööviajan lasten syntymän jälkeen olet ehtinyt opiskella sellaiset viitisen vuotta missä ajassa valmistuu helposti. Ilmeisesti sulla ei kuitenkaan ole töitä? Ja mies on insinööri. Täytyy olla hyvät perinnöt.
Ja onnea omaisuudestanne. Sitä vaan mietin että jos teillä on huvila meren rannalla, mökki Saimaalla ja vene niin milloin ehditte oleskella näissä kaikissa - siis tietäen omakotitalon ylläpidosta koituvan vaivan ja mökilläkin pitää leikata ruoho ja välillä käydä pyyhkimässä pölyt. Ihan vaan omakotitalon ja kahden (vielä vanhempien nimissä olevan) mökin ja veneen omistajana tuumin että meillä on puolitoista mökkiä ja yksi vene liikaa.
Mutte hei, hienoa että olet onnellinen. Ja vielä kaunis insinöörin vaimo!
Vierailija:
No kerron kuitenkin. Olen 26-vuotias korkeastikoulutettu naine. Minulla on kolme lasta, 5-vuotiaat kaksostytöt ja 2-vuotias poika. Asumme mieheni kanssa isossa talossa , voisi sanoa huvilassa meren rannalla. Meillä on kaksi autoa, vene, moottoripyörä ja kesäpaikka Saimaan rannalla. Lapsemme ovat täydellisiä, kilttejä, omatoimisia ja kauniita. Mieheni on 30-vuotias lihaksikas, komea ja rakastaa minua yli kaiken. Hän on insinööri. Minä olen pitkä, kaunis, hoikka ja älykäs.
Ihan kuin mulla oon vain jo 50+ ja lapsia viisi tehnyt, esikoinen kuollut!
Olen pieni, siro, naisellinen, mies komea ja atleettinen, kunhan löydän!
" kauheaa, kun jotkut kuluttavat luontoa muidenkin edestä" .
Jotta onnea vaan maapallolle, etteivät kaikki ole noin " onnellisia" .
T. Autoton, veneetön ja omakotitaloton
Ps. Siisti tsygä kyllä löytyy! ;)
Ihan kuin mulla oon vain jo 50+ ja lapsia viisi tehnyt, esikoinen kuollut!
Olen pieni, siro, naisellinen, mies komea ja atleettinen, kunhan löydän!
[/quote]
ööööööö.....?
Toivottavasti olet onnellinen ja osaat nauttia elämästäsi ja myös arvostat sitä, että asiat ovat hyvin.
T: epätäydellistä, mutta onnellista elämää viettävä yksinäinen opiskelija-yh