Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te parit, joilla ei ole lapsia, oletteko kaikki illata yhdessä kotona?

Vierailija
21.08.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vuorotöissä, joten olen usein iltaisin ja viikonloppuisin yksin kotona. Sitten meillä on yhteisiä harrastuksia, jolloin ollaan yhdessä niissä eli ei siis kotona, tai sitten omia menoja, joissa ollaan joko yhtäaikaa tai sitten toinen on kotona, toinen menoissaan.

Vierailija
2/5 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja

duunariparit katsoo yhdessä BB:tä ja salkkareita tv:stä---

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vuoroviikoin illat töissä. Kesälomaa opiskeluista joten on ihan kivaa olla " kotona" sillä opiskelu ja lisätienestit vievät toiselle paikkakunnalle syksyllä... ja palstailen täällä siksi että täällä on joskus hauskoja ja mielenkiintoisia keskusteluita. Jotkut keskustelut liippaavat omaa tilannettani parisuhteessa vaikka ei lapsia olekaan. Eikä lapsenteko ole minulle mikään itsestään selvyys vaan harkitsen kyllä tarkkaan hankinko/saanko lapsia lainkaan.

Olen täällä muuten taas pitkästä aikaa, melkein vuoden tauon jälkeen. Täytyy varmaan muuten selittää uudelle miehelle että en ole hankkimassa ihan juuri lapsia vaikka täällä seikkailenkin. Selitän siis hänelle että täällä on mielenkiintoisia keskusteluja (kehittävyydestä en tiedä) niin kuin yritin teillekin juuri selitellä.

Vierailija
4/5 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei ylipäätään oltu paljonkaan yhdessä kotona, kun ei vielä oltu lapsiperhe. Miehelläni on iltapainotteinen työ ja minulla oli siihen aikaan vielä harrastuksia kodin ulkopuolellakin.

Vierailija
5/5 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kyllä joutuu olemaan töissä joskus myöhäänkin, eikä kumpikaan ota stressiä jos toinen ei ookaan kotona iltaa. Nyt tosin mies on työmatkalla.

Täällä hengailen, koska tämä on viihdyttävää. Musta äitien löpinät on aika mielenkiintoisia, ja tiedän nykyään paljon enemmän esim. päivähoitokäytännöistä, lastenvaunuista ja koliikista. Luulen, että tulee tarpeeseen jos joskus lapsia saadaan.