Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän eskarilainen itkee aina iltapäivähoidon jälkeen

Vierailija
21.08.2007 |

Olen kysellyt, että onko eskarissa kivaa, ja hän on sanonut, että siellä on kivaa, mutta siellä iltiksessä on kamalaa. Olen yrittänyt kysellä, että onko ne hoitajat kivoja, vai mikä siellä mättää, niin sanoo, että jos joku sanoo esim. sanankin jossain jonossa, niin koko ryhmä joutuu seisomaan jonossa tunnin ihan hiljaa?? Joskus kun olen hakenut lasta sieltä iltiksestä, niin olen kuullut kun hoitaja on aika kovaan ääneen siellä huutanut lapsille, mutta olen ajatellut, että pitää vaan " jöötä" siellä.. Lapsi kuitenkin selvästi ihan pelkää sitä iltapäiväkerhoa, mitenkähän tästä pitäisi mennä eteenpäin, ottaa sinne iltikseen yhteyttä suoraan, vai kuntaan (kunta ostaa sen palvelun ulkopuoliselta). Vai annanko vaan olla...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin ko. paikkaan yhteys ja mene vaikka tutustumaan paikkaan.

Vierailija
2/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että lapsesi pelkää, ja pyydä olemaan ystävällisempi ja ottamaan lapsen pelko huomioon.

jos tilanne ei parane niin sit voi miettiä ottaa yhteyttä ylemmälle taholle tai iltapäivätoiminnan vaihtamista jonnekin muualle.

mutta älä anna asian olla, jos lapsesi pelkää noin paljon. ole lapsesi turvana ja tukena, ja kysele miten hänen päivä on aina mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä päivä ja vaihtuvat ohjaajat sekä ryhmä. Varmasti saa jöötä pitää iltapäivästä sisätiloissa..

Vierailija
4/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi varmaan mennä vakoilemaan sinne jonnekin niiden touhua... ap

Vierailija
5/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne reunalle istumaan koko iltapäiväksi ja tarkkailet mitä siellä tapahtuu ja miten hoitajat reagoivat tilanteisiin. Ja sitten kysyt päivän jälkeen lapselta taas, että millainen päivä oli, jne.

Ei se mitään vakoilemista ole. Kyllä vanhemmalla on oikeus tutustua iltapäiväkerhon toimintaan.

Vierailija
6/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahat muistot loppu iäksi. Keskustele hoitajan kanssa, ja kysy miksi huudetaan? Jos se hermostuu tai alkaa olemaan sulle ikävä soita seuraavalle ylemmälle henkilölle. Tyttäreni on eskarissa, johon menee mielellään, ja siellä ei kukaan huuda koskaan. Onko lapsesi ip hoitaja edes lto?

Vierailija
7/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän huusi ja oli täysin asiaton pienille lapsille. Kun äitini tuli katsomaan tuntia, olikin tunti aivan erilainen kuin normaalisti, ei siis huutoa, asiattomuuksia jne... Minulle jäi tästä pitkäksi aikaa kammo ko. harrastukseen, ottaisin lapsen mietteet vakavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi