Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain laiska äiti vie lapsensa päiväkotiin kun on itse kotona

Vierailija
21.08.2007 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sullakin riitapukarit vähissä

Vierailija
2/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tämä tosin nousi mieleen.

Ihan tosiasiahan tämä on . Säälin lapsia jotka rahdataan päiväkotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä voi olla laiskuuden lisäksi myös väsymys, uupumus, masennus, riittämättömyyden tunne tai ihan vain itsekkyys.

Vierailija
4/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut juoruja miten ilkeä ja huono äiti olen kun olen itse kotona ja vien lapset hoitoon.

Vierailija
5/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hurraahuuto suklaatehtailijoille!

Vierailija
6/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunniksi päivittäin, koska haen töitä ja hoitopaikkaa ei saa helposti kesken kautta.

Vierailija
7/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on kotona vauvan kanssa niin silloin minusta on suorastaan julmaa viedä se vauvaa vanhempi lapsi hoitoon. Jos lapsi on kuitenkin vaikka 4v eikä hänelle nole yrityksistä huolimatta onnistuttu saamaan kerhopaikkaa tai mitään harrastustakaan jossa tapaisi muita lapsia niin silloin on ihan hyvä viedä lapsi muiden lasten seuraan esim. 10 kertaa/kk muutaman tunnin ajaksi.

Jos sitten taas äiti on kotona ja on masentunut, sairas tai muuten kykenemätön hoitamaan lastaan täysiä vuorokausia niin totta kai lapselle on parempi olla hoidossa.

Sitä en ymmärrä miksi joku vie vaikkapa 2v lapsen hoitoon kun on itse vauvan kanssa kotona eikä ole hoitopaikan tarvetta vaikkapa sosiaalisista syistä tms. Se on tosiaan uusavuttomuutta, laiskuutta ja no, typeryyttä.

Vierailija
8/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen illalla (tai siis yöllä) klo 2-3 välillä töistä. Silloin mieheni vie pojan aamulla päiväkotiin että saan nukkua. Haen hänet vasta päikkäreiden jälkeen kotiin.

Naapurin lapset kun saivat päiväkotipaikan niin minä hiljaa kiitin korkeampaa. Niiden lasten äiti kärsi masennuksesta ja hänen pinnansa oli minimaalinen. Lapset virkistyivät kun pääsivät päiväkotiin leikkimään eikä tarvinnut kuunnella äitinsä huutoa.

Taidan ap olla hieman yksinkertainen?

Vierailija
9/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset 6½v, 5½v ja kaksoset 4½v ovat osapäivähoidossa 5pv / viikko kun olen itse vauvan kanssa kotona...

Tosin nuo vanhemmat lapset oli 4½v, 3½v ja kaksoset 2½v kun vein heidät ekaa kertaa päiväkotiin, siihen saakka olivat kotihoidossa. Olin muuten yh ja lasten isä lähti kun odotin kaksosia eikä ole muuten sen koote lapsia pitänyt joten mä todella nautin nyt kun saan olla vauvan kanssa ihan kahdestaankin! Hyi minä, laiska äiti!

Niin no on noilla lapsilla toki vielä isompi sisarus joka on nyt 9v.

Vierailija
10/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli keväällä osa-aikaisessa hoidossa ja nyt ollut 3 kuukautta kesällä kotona. Alkaa kaikkien päät kohta hajota, lapsi ei näe ikäisiään kuin satunnaisesti. Äidin aika menee kahden nuoremman kanssa (kaksoset) sekä arjen pyörityksessä ja isä käy töissä. Vaikka haluaisinkin järjestää kaikkea kivaa, niin jää aika vähille nuo retket ja askartelut. Kerho olisi kerran viikossa vajaat 3 tuntia, mikä on mielestäni yhtä tyhjän kanssa. Jo matkoihin menisi suurin osa tuosta ajasta.

Minua ei haittaa, vaikka laiskaksi haukuttekin, kyllä täällä kotona mulle töitä piisaa etten ehdi sohvalla makoilemaan.

Vierailija
11/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii keskittyä lapseensa ja hänen kehitykseensä. Hän viekin lapsensa puistoon ja kerhoon nauttimaan muiden lasten seurasta. Jos lasta ei kiinnosta lähteä niin eipä ole pakko. Kotona olo voittaa aina päiväkodin säännöt.

Vierailija
12/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit löytyy näitä vanhempia,jotka selittelemällä aina keksii jonkun syyn miksi juuri meidän lapsi on hoidosssa vaikka olen kotona ja hoidan meidän toista lasta kotona.

Kyllä ootte säälittäviä ihmisiä kun ette halua hoitaa kaikkia lapsianne vaikka kotona olettekin.

Vierailija
13/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi itse kotona.

T: ap.

Vierailija
14/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain haukut että pidin niin pitkään kotona.

Vierailija
15/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos joku on nimenomaan äidin laiskuutta. Eipä viitsi äiti paljon vaivaa nähdä kun pukkaa lapsensa päiväkotiin saamaan sosiaalisia kontakteja.

Vierailija
16/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä sain haukut että pidin niin pitkään kotona.

Vierailija
17/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö lapsen riehkaista koko lapsuutensa johonkin suuntaan? Sitä ehtii sittenkin kun koulu alkaa. Tällä tavalla lapsilta viedään rauhallinen lapsuus.

Vierailija
18/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se just mitataan, että onko äiti laiska vai tarmokas, sairaana ollessa.

Tottahan nyt jokainen terveenä koko katraan hoitaa, sekä koulun vanhempainryhmän jutut myös! Mutta tarmokas äiti hoitaa koko katraansa myös ripulitaudissa!

Miten äiti sen paikan saa lapsilleen päiväkotiin silloin kun itse sairastuu, jos ei sitä ole ennestään? En mä ole ainakaan kuullut, että kotona hoitava äiti voisi yht' äkkiä tsekata lapsensa sisään pk:hon kuten hotelliin ikään, sinä aamuna kun on sairastunut, ilman ennakkovaroitusta?!?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Hyvänenaika teitysti sairas äiti voi viedä lapsensa päiväkotiin

vaikka olisi itse kotona.

T: ap.

Vierailija
19/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani laiskapaskaluuserimamma kun lapseni käy kielikylpypäiväkodissa ja minä teen koulutöitä kotona...

Vierailija
20/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eiköhän tässä ollutkin kysymys et masentuneet ynm. pitkäaikaissairaat äidit voivat saada lapselleen paikan päiväkodista vaikka ovat itse kotona.

Ripulitaudissa nyt hoitaa lapsensa kuka vaan.