Ei olla vielä tehty mitään tänään. Olen istunu netissä ja lapset kattonu videoita :(
Kommentit (9)
huomiseksi on luvattu sadetta ja sitten saa kökkiä sisällä. riippuen toki missä päin asutte.
Olet lastesi kanssa kotona, heillä on hömppäaikaa ja ovat varmasti onnellisia. Älä huoli!
Nyt yksi katsoo dvd:tä ja " potilas" nukkuu päiväunia.
Annoin lapsille leluja leikkeihin. Toinen läträä silmieni edessä vesileikkejä parvekkeella ja toinen maalailee vesiväreillä. Sitä ennen pelasivat Kimbleä, rakensivat palikoilla ja katsoivat videoita.
Kotitöitä olisi kyllä, mutta ne eivät tekemällä lopu, joten parempi ottaa ihan rauhallisesti vaan.
ei juuri mitään astiat häthätää siivottu pöydästä, käyty kaupassa maitoa hakemassa ( matkaa satametriä). Joskus on vaan laiskapäivä
Vanhempi lapsi koulussa ja kuopus hengannu aamuysistä asti pihalla yksinään. Välillä toki käynyt ovella/hetken aikaa sisällä. Oon mä tässä samalla saanut pyykkiä pestyä pari koneellista ja ruoka on tulossa. Muuten onkin aika mennyt koneella :-) Täytyy nyt vielä nauttia, kun on vika lomaviikko menossa.
Nimim. itsekin nauttinut joskus kiireettömistä aamuista jolloin lapset katsoo videoita ja äiti surffaa av:lla