Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako päivää ne siittiöt oikeasti elääkään?

Vierailija
21.08.2007 |

Olen kuullut, että jopa viikon, mutta käytännössä? Onko kukaan tullut raskaaksi, jos sekstaillut pari päivää ennen ovista? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai nyt kysellä kuitenkin saa ;)

Vierailija
2/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua mietityttää enemmän se miten ne saa pysymään sisällä etteivät lorise ulos...

silloin kai raskautuminen on mahdotonta jos valuvat ulos... vai jäävätkö jotkut siimahännät piiloon ja hyökkäävät kun hetki koittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mua mietityttää enemmän se miten ne saa pysymään sisällä etteivät lorise ulos...

silloin kai raskautuminen on mahdotonta jos valuvat ulos... vai jäävätkö jotkut siimahännät piiloon ja hyökkäävät kun hetki koittaa...

tai että silloin ne jotenkin paremmin uppoais :D En tiedä pitääkö paikkaansa. Kaipa niitä aina sinne muutama jää, vaikka suurin osa tuliskin ulos.

t. ap

Vierailija
4/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei tuntunut onnistuvan. Kolme kiertoa jaksoin yrittää ja sitten halusin vaan tulla raskaaksi joten annettiin mennä ovispäivänäkin. Olen 4 kertaa tullut raskaaksi heti ekasta yrityksestä kun seksiä on ollut ovispäivänä joten epäilen että miehen siittiöt ei ole eläneet tuota kahta päivää.

Vierailija
5/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin kai siittiöt elävät kuitenkin sen 2-3 vuorkautta, jos olosuhteet on suotuisat ;)

Vierailija
6/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan todistettavasti 5 päivää elivät ultran määrittämä LA:kin mukaan.

8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme