Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereita vai ei ?!?

Vierailija
21.08.2007 |

Ookay, näin 3-kymppisenä sitä luulisi jo tietävän kaikenlaista elämästä, mutta aina se vain pääsee yllättämään.

Minulla on eräs nais-ystävä - siis tällä hetkellä todellakin vain ystävä - mutta kummallakin on muitakin tunteita toisiamme kohtaan. Olemme kumpikin sinkkuja, mutta haluaisimme todella pitää suhteemme ystävyytenä. Paitsi että joka kerta kun olemma tekemisissä toistemme kanssa - homma menee lähinnä hampaiden kiristelyksi. No.. ulkoilua on tullut ainakin harrastettua kun ajatukset ja puheet menee väkisinkin hieman intiimimpään suuntaan, täytyy päästä tuulettamaan päätään.

Halata emme ole uskaltaneet, eikä missään nimessä alkoholia ottaa.

Eli miten säilyttää suhteemme ystävyytenä? Lopettaakaan ei oikein viitsi, koska me todellakin ymmärrämme toisiamme ja näin ollen keskustelut ovat mitä parasta elämän terapiaa toisillemme.

Olen menossa käymään hänen luonaan taas tässä piakkoin ja minulla ei ole aavistustakaan miten kohdata noita asioita.

Pientä avitusta olisi tarpeen...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhde välttämättä pilaa ystävyyttä. Jos olette kuin paita ja peppu niin mitä sitten?

Vierailija
2/2 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan epäilyttää tuo sana " välttämättä" .

Siis periaatteessa (ja käytännössä) ystävyys voi mennä persiilleen ja voi kadottaa elämästään sellaisen ihmisen jonka kanssa on hyvä keskustella.

En taida olla halukas ottamaan moista riskiä...

- ap -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme