Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako miehenne pukeutua itse?

Vierailija
21.08.2007 |

Meillä ei osaa, saattaa laittaa ihan mitä tahansa päälleen, esim. töihin reikäiset remonttihousut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta isäni ei osaa vieläkään. Äitini pukee hänet 45 avioliittovuoden jälkeenkin. " Vaimoooo! Mitä mä laitan päälleee?"

Vierailija
2/3 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun tuleekin aika, että saakin valita ihan itse omat vaatteensa, niin pistää piruuttaansa ne, jotka mukavimmalta tuntuvat jalassa. Oli ne sitten remppavaatteet tai ei.

Tästä syystä annan meidän lasten jo valkata omat vaatteensa. Rikkinäiset ja resuiset tietenkin on pistetty pois. Yhdistelmät eivät VIELÄ tietenkään ole mitä parhaimmat, mutta näin kotioloissa ei välttämättä oli niin nökönuukaa. Jos johonkin on lähtö, niin sitten katsotaan yhdessä. Tyttäreni 4v. osaa jo kivasti hakea toisen vaatekappaleen kaapista, jos sanon, ettei joku käy jonkun toisen kanssa yhteen. Poika 3vee vaatii vielä hieman opastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itseasiassa melkein pukee minutkin ;) Nyt olen pikkuhiljaa osannut itsekin harrastaa esim. shoppailua, mutta ennen mies melkein valkkasi minulle vaatteet ja kengät ja mentiin sitten myöhemmin niitä yhdessä katsomaan.

Mies kyllä omaa hyvän (joskin valitettavasti myös kalliin) maun ja onkin saakin siitä usein kehuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä