Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan teidän taloudessa kestää yksi kahvipaketti? Sellainen normaali 500g paketti.

Vierailija
07.10.2022 |

Ja kuinka monta kahvinjuojaa taloudessanne on?

Mulla kestää lähemmäs puol vuotta varmaan, mutta meillä ei ookaan muita kahvinjuojia ku mä ja mä juon vaan yhden kahvikupillisen päivässä.

Yhdessä lehtijutussa joku nainen kertoi, että hänellä menee etätöiden lomassa kahvipaketillinen viikossa.

Se on jo aika paljon, ainakin mun mittapuulla. Jollekin toiselle taas se voi olla ihan normaali määrä.

Kauan teidän perheessä/taloudessa kestää yksi kahvipaketti ennenkuin pitää alkaa avaamaan seuraavaa pakettia?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 3 viikkoa ja silloin on tarjottu muillekin.

Vierailija
2/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa. Tehdään kotona töitä eli kaikki meidän kahvittelut juodaan täällä.

Viime aikoina olen ollut stressaantunut ja juonut normia enemmän kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 1,5 viikkoa. Yhdestä paketista taitaa tulla noin 65 kuppia. Meitä on kaksi kahvin juojaa ja juodaan kahvit aina kotona. Yleensä aamukahvi ja päiväkahvi.

Vierailija
4/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kauaa kestä ja ihan ite juon kaiken. Paketti kestää alle viikon. Euron päivät ilmeisesti.

M.51

Vierailija
5/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässä jutussa nainen kertoi juovansa paketin viikossa. Eli 4 pakettia kuussa. Ap

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/677cf6eb-1ec7-42ff-96aa-d2ff34cb3e0c

Marianne kertoo, että etätöissä kahvia menee kuin vessapaperia.

Aiemmin join kotona kahvia vain viikonloppuisin, mutta etätöiden vuoksi minulla menee paketti per viikko, hän sanoo.

Marianne siis sai tarjouskaupoillaan kahvit kuukaudeksi.

Vierailija
6/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa kestää. Pari kuppia päivässä välillä yksi tai päivä jolloin en kahvia juo. Sinkkutalous.

Vierailija
7/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.5kk, mies on ainoa joka juo kahvia. 

Vierailija
8/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta avattu kahvipaketti!! Mahtaa olla kuivaa purua ja härskiintynyt maku saludossa 🤢 Osta pienempiä paketteja. Tosin eihän tämä nyt ole tottakaan

Vierailija
9/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 3 viikkoa ja silloin on tarjottu muillekin.

Miten ihmeessä kestää noin pitkään. Mulla reilu viikko ja keitän päivässä vain aamukahvit ja joskus viikonloppuna iltakahvitkin.

6 kupillista keitän kerralla.

Vierailija
10/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa ainakin. Kaksi juojaa. Arkena, jos ollaan toimistolla ei mene kahvia kotona yhtään. Jos olen etänä, juon yhden kupin aamulla. Viikonloppuna ja vapaapäivinä menee 2 kuppia / pää päivässä.

Vierailija
11/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2 viikkoa. Juodaan mukilliset aamuisin, mies juo joskus lisäksi pikakahvia iltapäivällä.

Vierailija
12/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kolmisen viikkoa. Juon yksin, keskimäärin kerran päivässä ja aina juon 4 kuppia kerralla. Kun juo Iittalan Taika-mukista, niin 4 kuppia keittimen mitan mukaan on suunnilleen 1,5 mukillista.

Vierailija
13/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvasta lähtien. Normikupillisiksi arvioiden n 30 kup. Juon kyllä aika laihan kahvin enkä mustana.  111

Vierailija
14/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon. Olen aina kotona yksin.

Vierailija
15/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi aikuista.

Paketti kestää noin viikon.

Vierailija
16/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan useamman vuoden. Meillä kahvia juo vain vieraat. Ostan pienempiä paketteja ja jos on ollut kovin kauan auki niin vien paketin naapurille joka käyttää loput.

Vierailija
17/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 1,5 viikkoa. Meitä on kaksi juojaa. Ei käydä töissä.

Vierailija
18/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketillinen 5 - 6 päivää ja  kaksi aikuista juo kahvijuomana yhteensä 1,5-2 litraa päivässä

Vierailija
19/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon. Olen aina kotona yksin.

Samiksia, aky ainakotonayksin. AINA.

Vierailija
20/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketti kestää n. kuukauden. Asun yksin ja valmistan kahvini niin, että valutan veden suodattimen läpi suoraan kuppiin. Ei jää  koskaan ylimääräistä "keitettyä" kahvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi