Kuinka kauan teidän taloudessa kestää yksi kahvipaketti? Sellainen normaali 500g paketti.
Ja kuinka monta kahvinjuojaa taloudessanne on?
Mulla kestää lähemmäs puol vuotta varmaan, mutta meillä ei ookaan muita kahvinjuojia ku mä ja mä juon vaan yhden kahvikupillisen päivässä.
Yhdessä lehtijutussa joku nainen kertoi, että hänellä menee etätöiden lomassa kahvipaketillinen viikossa.
Se on jo aika paljon, ainakin mun mittapuulla. Jollekin toiselle taas se voi olla ihan normaali määrä.
Kauan teidän perheessä/taloudessa kestää yksi kahvipaketti ennenkuin pitää alkaa avaamaan seuraavaa pakettia?
Kommentit (44)
Pari viikkoa. Tehdään kotona töitä eli kaikki meidän kahvittelut juodaan täällä.
Viime aikoina olen ollut stressaantunut ja juonut normia enemmän kahvia.
Ehkä 1,5 viikkoa. Yhdestä paketista taitaa tulla noin 65 kuppia. Meitä on kaksi kahvin juojaa ja juodaan kahvit aina kotona. Yleensä aamukahvi ja päiväkahvi.
Ei se kauaa kestä ja ihan ite juon kaiken. Paketti kestää alle viikon. Euron päivät ilmeisesti.
M.51
Siis tässä jutussa nainen kertoi juovansa paketin viikossa. Eli 4 pakettia kuussa. Ap
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/677cf6eb-1ec7-42ff-96aa-d2ff34cb3e0c
Marianne kertoo, että etätöissä kahvia menee kuin vessapaperia.
Aiemmin join kotona kahvia vain viikonloppuisin, mutta etätöiden vuoksi minulla menee paketti per viikko, hän sanoo.
Marianne siis sai tarjouskaupoillaan kahvit kuukaudeksi.
Pari viikkoa kestää. Pari kuppia päivässä välillä yksi tai päivä jolloin en kahvia juo. Sinkkutalous.
1.5kk, mies on ainoa joka juo kahvia.
Puoli vuotta avattu kahvipaketti!! Mahtaa olla kuivaa purua ja härskiintynyt maku saludossa 🤢 Osta pienempiä paketteja. Tosin eihän tämä nyt ole tottakaan
Vierailija kirjoitti:
N 3 viikkoa ja silloin on tarjottu muillekin.
Miten ihmeessä kestää noin pitkään. Mulla reilu viikko ja keitän päivässä vain aamukahvit ja joskus viikonloppuna iltakahvitkin.
6 kupillista keitän kerralla.
Pari viikkoa ainakin. Kaksi juojaa. Arkena, jos ollaan toimistolla ei mene kahvia kotona yhtään. Jos olen etänä, juon yhden kupin aamulla. Viikonloppuna ja vapaapäivinä menee 2 kuppia / pää päivässä.
Ehkä 2 viikkoa. Juodaan mukilliset aamuisin, mies juo joskus lisäksi pikakahvia iltapäivällä.
Oisko kolmisen viikkoa. Juon yksin, keskimäärin kerran päivässä ja aina juon 4 kuppia kerralla. Kun juo Iittalan Taika-mukista, niin 4 kuppia keittimen mitan mukaan on suunnilleen 1,5 mukillista.
Vauvasta lähtien. Normikupillisiksi arvioiden n 30 kup. Juon kyllä aika laihan kahvin enkä mustana. 111
Meitä on kaksi aikuista.
Paketti kestää noin viikon.
Varmaan useamman vuoden. Meillä kahvia juo vain vieraat. Ostan pienempiä paketteja ja jos on ollut kovin kauan auki niin vien paketin naapurille joka käyttää loput.
N. 1,5 viikkoa. Meitä on kaksi juojaa. Ei käydä töissä.
Paketillinen 5 - 6 päivää ja kaksi aikuista juo kahvijuomana yhteensä 1,5-2 litraa päivässä
Vierailija kirjoitti:
Viikon. Olen aina kotona yksin.
Samiksia, aky ainakotonayksin. AINA.
paketti kestää n. kuukauden. Asun yksin ja valmistan kahvini niin, että valutan veden suodattimen läpi suoraan kuppiin. Ei jää koskaan ylimääräistä "keitettyä" kahvia.
N 3 viikkoa ja silloin on tarjottu muillekin.