Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten viestittää yh-uraa aloittelevalle kaverille kohteliaasti, että voin todella olla hoitoapuna

Vierailija
21.08.2007 |

esim. ottaa vauvaa välillä vaikka vaunuissa meidän mukana puistoon, jos on vaunuissaviihtyvää sorttia. En haluaisi loukata ja epäillä kaverini jaksamista. Pienen vauvan yh:sta on siis kyse.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan ihan suoraan, että olet valmis auttamaan.

: )

Vierailija
2/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on itsellä hiukan isompia lapsia, sano että olisi ihanaa saada hoitaa joskus vielä noin pientä, saisiko " lainaan" ;)?

Jos ei ole lapsia, niin sano, että sustakin olisi ihanaa joskus saada vaikka kokeilla vaunuilla tai jotain pientä vauvan kanssa.

Eli älä ota sitä äidin jaksamista tai osaamista mitenkään esille vaan tuo esille oma halusi olla vauvan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaihdella välillä lapsia (pidä huolta että omasi on vain hetken) ja muista kahvitella äidin kanssa välillä.

Olet ihana ihminen, missä olit kun oma vauvani oli pieni?

toinen yh

Vierailija
4/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

B)

Vierailija
5/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suoraan vain tarjoat apua, älä rupea vihjailemaan mitään kiertoteitse. Itse ainakin rupeaisin ihmettelemään sellaista.

Vierailija
6/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväsi on yhtä itsepäinen kuin minä, ei ota apua vastaan vaikka kuinka tarjottaisiin... Mutta hyvältä se avun tarjoaminen silti tuntuu. (Itse olenkin miettinyt, miltä niistä mulle apua tarjoavista tuntuu, kun aina kieltäydyn,vaikka kai se jo päälle näkyy että tää mamma ei oikeen jaksa...)

Tuossa edellä tulikin hyviä vinkkejä. Osaat varmasti olla hienovarainen. Esitä tarjous, että olet käytettävissä. Ystäväsi sitten ehkä uskaltaa soittaa ja pyytää sinua avuksi kun tarvitsee!

halaus sinulle, jotain ihanaakin saa tältä palstalta lukea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän