Loukkaantuisitteko, jos perheenjäseneltä tai hyvältä ystävältä tulisi matkalta postikortti
jossa lukisikin: Terveiset häämatkalta!
t: vihille " karkaamista" pohtiva pariskunta
Kommentit (11)
haluaisin olla mukana lasteni häissä
Tosin anoppi järjesti jälkeempäin kunnon juhlat (jotka tosin laskutti parin sisaruksilta)
Vierailija:
haluaisin olla mukana lasteni häissä
Vierailija:
Tosin anoppi järjesti jälkeempäin kunnon juhlat (jotka tosin laskutti parin sisaruksilta)
Muuten ainakin minä jäisin miettimään, miksen ole kutsua saanut. Muuten tosi hyvä idea, säästyy paljolta stressiltä, ja voihan sitä lähimmät sukulaiset ja ystävät kakku kahvittaa myöhemmin.
Jos en saisi oman lapseni häihin kutsua, mutta juhlat olisi pidetty kaveriporukassa, loukkaantuisin verisesti. Eli jos joku sukulaissuhteeltaan " vähemmän läheinen" olisi kutsun saanut ja minä en, loukkaantuisin.
Mä tietty olisin ihan innoissaan moisesta ylläristä :)
Tahtoisin olla mukana lasteni häissä.
El imentiin naimisiin kirkossa niin, että todistajat oli kirkon puolesta. Sen jälkeen lähdettiin kolmeksi viikoksi Jenkkeihin. Kun sinne päästiin niin lähetettiin kortit sukulaisille ja kavereille jossa allekirjoituksena oli " herra ja rouva Virtanen" .
Kukaan muu ei vetänyt hernettä nenään paitsi anoppi =) Sekin antoi anteeksi kahden kuukauden päästä kun kerrottiin, että siitä tulee mummo =)
Ei isojen kirkkohäiden järjestäminen ole todellakaan mikään velvollisuus. Enemmänkin onnittelisin pariskuntaa järkevästä päätöksestä.