Olemme mökillä ja kaupassa käydessäni nuori mökkinaapurinainen oli käynyt tarjoamassa miehelleni mustikkapiirakkaa. Se on sota nyt!
Mies oli vielä ottanutkin yhden palasen ja syönyt sen mielellään. Kehui vielä oikein kuinka oli todella hyvää piirakkaa. Aion mennä sanomaan suorat sanat sinne kohta, että meidän mökille ei ole mitään asiaa.
Kommentit (37)
Ihanaa. Kesäromanssi... Viljapelto... Heinälato..... Ihanaa
Minun mieheni on muusikko. Arvaahan vain kuinka monta naista on tehnyt lähestymisyrityksiä :D
Teet tietenkin itse jotain leivonnaista, ja käyt tarjoamassa hänelle. Kokemumseni mukaan viholliset on hyvä tuntea. Kohta voi huomata että se onkin ystävä ;)
Nyt menet sinne essu päällä kertomaan että SUN MIEHELLE EI MIKÄÄN HEMPSANKEIKKA TARJOILE MAUKASTA PIIRAKKAA, MIEHESI ON UKKOMIES! Poljet jalkaa nyt tai pian on liian myöhäistä ja miehelle on torttua tarjolla ovista ja ikkunoista.
Joku pelätin niin että piirakka lentää käsistä huudon kanssa. Esim ostat pensas vale vaatteen ja liikut sitä kohti!
Vatkaako teillä miehet? Meillä ei.
Kolmen kimppa? Nyt siihen on mahdollisuus
kodikas mustikkapiiraskin pääsee aina ansojen välistä.
Oli varmasti tarjonnut myös takapiirakkaansa. Maista miehesi penistä, maistuuko kakalle?
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kimppa? Nyt siihen on mahdollisuus
Ihan samaa mietin! Ihanaa!
On siellä varmaan jo maisteltu muutakin piirakkaa.
Hyvin maistui piirakkani miehellesi. Pyysi tuomaan toistekin. Milloin menet kauppaan seuraavan kerran?
Millä aseilla se sota käydään? Piirakka vs. piirakka?
Mies osti kaupasta mustikkapiiran ja sai vaimon pikkujekulla mustasukkaiseksi.
Kohta ukkos veivaa naapurineukon lettua ;D
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on muusikko. Arvaahan vain kuinka monta naista on tehnyt lähestymisyrityksiä :D
Teet tietenkin itse jotain leivonnaista, ja käyt tarjoamassa hänelle. Kokemumseni mukaan viholliset on hyvä tuntea. Kohta voi huomata että se onkin ystävä ;)
Vihjaatko kolmen kimppaan?
No voi kauheaa.