Mikä voi aiheuttaa alkoholin hajua hengitykseen?
Siis nimenomaan silloin, kun EI ole juonut alkoholia tai syönyt liköörikonvehteja tms.
Mies kysyi minulta äsken, olenko juonut kaljaa, kun haistoi hengityksestäni alkoholin hajun. Itse en erota mitään erityistä.
Yritin googlata jotain tietoa, mutta enpä oikein löytänyt muuta kuin jotain ketoosipohdintaa karppaajien palstalta.
Kommentit (10)
Onko jano? Jatkuva pissahätä? Oletko laihtunut? Asetonin haju hengityksessä johtuu hoitamattoman diabeteksen aiheuttamasta ketoasidoosista.
Teen raskasta tytötä kaupan alalla, ja viime aikoina en ole jaksanut painaa ihan entiseen tahtiin. Kotiin tullessa olen aina ihan paskana väsymyksestä.
Uniapnea, astma,ärhäkkä atopia, keskivaikea masennus - ja diabetes?
Voi vittu.
Jos se on diabetes, se hoituu ehkä ihan laihduttamalla. Mutta hoidettava se on, sokeritauti aiheuttaa kurjia ongelmia hoitamattomana.
Löysin myös tältä palstalta vanhoja keskuteluja tästä asiasta. Soitan lääkärille huomenna.
tai vatsalaukun toimintaan... Ruokailutottumukset kannattaisi tarkistaa kuntoon joka tapauksessa. Huonot ruokailutottumukset sekä stressi (-> vatsan toiminta) vaikuttavat hengityksen hajuun. Kannattaa selvittää joka tapauksessa.
joku yleisinfektio tai joku sellainen? Virtsatulehdus, hoitamaton poskiontelontulehdus tms....?
ei amalgaamitkaan, joita on suussani kaksi, olen haistattanut monilla ihmisillä! t. 43-vuotias
ketoosissa kuten ne karppaajat, ja monet urheilijat
Tekee ketoaineita hoitamattomana. Voi haista pilaantuneille/ käyneille hedelmille, miksei siis myös alkoholia voisi muistuttaa....?