Emmaljunga 2008 kuvasto =)
Kommentit (10)
Ei ole vaunujen osto edessä, koska noi värit ei kauheasti silmää miellyttäneet...varsinkaan ne ihme safarikuvioinnit sekä pallukat. Jos ostaisin nyt vaunut niin ne olisi varmasti elk- tai bright blue- värillä.
Itse tykkään perusväreistä ja meillä mielestäni onkin ihan kivat värit noissa omissa rattaissamme. Scooterit on Elk-värillä (ruskea-mustat) ja tuplat sport pacific-värillä (vaaleansini-tummansiniset).
ja joo värit oli kamalia osa! Onneksi meillä odottaa tavalliset Elk väriset uudet Twin ceroxit syyskuussa syntyvää vauvaa tuolla yläkerassa =) Löytyivät kemistä vielä varastosta toukokuussa... =)
noi brionkaan uudet värit ilahduta minun silmää, mutta paremmat kuitenkin kuin noi emmaljungat
Harmi vaan, kun ei niitä uusia värejä paljon ollutkaan. Aika villi tuo " viidakko" väritys.
Silmääni pisti tuo uusi hoitolaukku. Näytti todella kivalta vanhaan verrattuna. Oli uusi hieno malli. Ei vaan ollut missään kuvassa vaunussa roikkumassa vaan oli aina naisen olkapäällä. Olisi ollut kiva nähdä laukku " omalla paikallaan" .
on oikeastaan aika ihana, mutta en varmaankaan silti valitisis tuota jos nyt olisin vaunuostoksille menossa. Syystä että olen sen verran helposti kyllästyvää sorttia että nuo menis parissa kk vaihtoon :D
Sensijaan nuo briot.. niissäkään ei väreissä suuria muutoksia ollut mutta tuo tikkikangas ainakin kombeissa, kamalan näköinen!!!! ja sit voi tsiisos että mä en tykkää noiden lituskoiden renkaiden ulkonäöstä, ominaisuuksista noin muuten en tiedä mitään mutta ulkonäkö on ihan kamala! samoin en tykkää tuosta sing mallista joka löytyy myös emmaljungalta ja teutonialta...
miten saitte ne uudet värit tuolla linkillä näkyviin,pääsin vain emmaljungan sivuille ja kaikki oli kyllä vänhoja värejä.elikkäs mistä löysitte ne uudet?
Kyllä ne siinä näkyvät :) Sivua alaspäin vain, niin siellä ne näkyvät.
Eiks enää olekaan Jungle Pink väriä ? Höh ! Vai jäikö mulla jotain huomaamatta ? Olin suunnitellut ostavani scooterit Jungle Pink värissä . Harmitus!
en minä niitä löytänyt joten olen vissiin aikas tyhmä.neuvokees nyt sitten ihan kädestä pitäen mitä pitää tehä sen jälkeen kun on valinnu sen maan ja kielen?
kun klikkaat auki tuon linkin joka tässä ketjussa on ensimmäisenä, avautuu heti suoraan emmaljungan uusi ruotsinkielinen kuvasto. Siinä ei ole kielivalintoja eikä muutakaan, joita emmaljungan emmaljunga.se sivulla on. Kuvastossa on lopussa kaikkien mallien kaikki värit.
Nippara
aina ennenkin, mutta olenko puusilmä vai onko twin scooter poistunut, kun ei osunut silmiin?