Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin " vapautua" odottamasta jatkuvasti jonkun yhteydenottoa??!! Soittoa, tekstaria, sähköpostia...

Vierailija
20.08.2007 |

Koko ajan alitajuisesti odotan että joku ottaisi yhteytttä minuun, vahtaan puhelinta jatkuvasti... apua!! Miten tästä eroon? Välillä melkein häiritsee normaalia elämää jo.

:o((

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähitellen varmaan. Eli otat puhelimeen fyysistä etäisyyttä. Jätät puhelimen sisälle, kun lähdet lasten kanssa pihalle. Ja sisään tullessa et katso ensimmäiseksi puhelimeen, vaan riisut lapset ja laitat heille ruuan. Ja vasta kun kaikki ovat syöneet, on lupa vilkaista puhelimeen.

No, oikeesti, mun on aika vaikea ymmärtää moista, koska minä en katso puhelimeen koko päivänä. Ajattelen, että jos jollain on mulle oikeesti asiaa, niin kyllä se soittaa uudelleen. Ja jos ei soita uudelleen, niin ei se asia sitten niin tärkeää ollutkaan.

Toki minä yritän muistaa katsoa puhelinta kerran päivässä, ja jos joku on soittanut, niin soitan kyllä takaisin seuraavan tilaisuuden tullen Se seuraava tilaisuus saattaa olla vasta seuraavana päivänä, jos katson puhelimen vasta illalla.

Ei kuule se puhelin ja tavoitettavuus niin vakava asia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi