Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä sinusta tuntuisi, jos lapsesi leikkisi päiväkodilla sellaisen lapsen kanssa, jonka äidillä on ollut hurja nuoruus?

Vierailija
20.08.2007 |

Hei,

Kertokaa, miltä teistä tuntuisi moinen?

Tiedän, että lapsen äiti oli kamala juoppo nuoruusvuosinaan. Nyt kylläkin vaikuttaa tosi napakalta äidiltä, joka pitää lapselleen rajat. Sekä hän, että lapsi on aina siistin näköisinä. Lapsen äiti on yh. Käy kylläkin töissä ja tervehtii aina tavatessamme pk:lla jne.

Haittaisiko hänen " menneisyytensä" teitä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haittaisi.

Vierailija
2/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkin yh? Enpä usko. Huijaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei sillä ole mitään väliä. (Paitsi tietysti jos se lapsi kehoittaisi mun lastani alkamaan ryyppäämään, mut tuskinpa..)

Nuoruus oli nuoruus ja sillon on moni tehny asioita, joita katuu myöhemmin. Sitä paitsi sen lapsen kanssahan ne leikit on eikä sen lapsen äidin.

Vierailija
4/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nuorena ollut humalassa (hui kauhistus), mutta nyt pidän lapsestani hyvää huolta ja hän on minulle maailman tärkeintä. Eikö tämä ole ihan normaalia...

Vierailija
5/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan vain sitä, että ilmeisesti on asiat järjestyksessä :)

Vierailija
6/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join joka ikinen viikonloppu teininä parikymppisenä ja keskellä viikkoakin tuli otettua eikä mitenkään vähän. Ja polttelin pilveäkin =O

Tosin nyt kolmekymppisenä ei ole maistunut alkoholi seitsemän vuoteen.

No joo, turhaa näihin provoihin on vastailla muttei ollut muutakaan tekemistä ;D

Vierailija
7/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen kenen kanssa lapseni saa leikkiä?

antaisitko sinä ap lapsesi leikkiä sellaisen lapsen kanssa, jonka äiti on esim. MY-kuntoutuja tai uskoainen? tai lesbo? mutta lapsi olisi aina siisti ja hyväkäytöksinen, kuten äitikin?

Vierailija
8/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti eivät muut vanhemmat saa tietää....

Vierailija
9/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyhmä kysymys, joka kertoo enemmän kysyjästä kuin siitä " juoposta" äidistä.

Vierailija
10/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen merkitystä sillä on, oliko jonkun lapsen hoitokaverin äiti teininä tai parikymppisenä kova juomaan ja bilettämään? :-O Siis miten se liittyy siihen lapseen itseensä, mitä äiti teki tai oli tekemättä joskus vuosia ennen kun hän syntyi?

Vierailija
11/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt kertoisin tähän vielä, että oma lapseni leikkii päiväkodissa sellaisen lapsen kanssa, jonka äiti kiusasi minua koulussa. He ovat vieläpä ihan hyviä kavereita. Tervehdin aina kaikkia lasten vanhempia, myös tämän lapsen, mutta toistaiseksi hän ei ole kehdannut tervehtiä minua.

Vierailija
12/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten pk:lla ihana lapseni leikkii yhden lapsen kanssa, jonka äiti katsoo minua nenänvarttaan pitkin ja ajattelin vain, ettei kai tämmöinen asia NYT ENÄÄ VOI VAIKUTTAA. Kiitos teille vastaajat. Huomasin TAAS, että olen hölmö :)

Vierailija
13/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulla on ollut sitten myös hurja nuoruus mutta en ole sitä ikinä tajunnut :D Mä oon luullu, että hurja nuoruus ois vähän muutakin kuin ryyppäämistä joka viikonloppu, esim. huumeiden kokeilua, kännissä ajamista, irtosuhteita jne.

Eikö aika moni ole juonut nuorena paljon? Lähes tulkoon joka viikonloppu? Sehän menee nuoruuden piikkiin.. Ei kai se nyt tee kenestäkään huonoa ihmistä?? Hmmm, mitähän mustakin tuttavat nyt ajattelee, kun mä jopa join yläaste-ikäisenä? No jaa, ei kai mitään kun ne tuttavat teki sitä ihan samaa :)

Vierailija
14/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi myös riittävästi muitakin kavereita (jos kyseisellä lapsella esim. käyttäytymishäiriöitä).

Vierailija
15/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sillä kyllä mitään merkitystä olekaan. Jos tapauksen tietäisin niin varmaan olisin iloinen että on saanut elämänsä järjestykseen, en missään tapauksessa estäisi lastani leikkimästä lapsensa kanssa. Harmillinen tilanne olisi jos tämä " hurja nuoruus" jatkuisi yhä niin että lapsensa joutuisi nyt siitä kärsimään :( En silloinkaan kieltäisi lastani leikkimästä tämän lapsen kanssa, tarvitseehan lapset kavereita eikä äitinsä oongellma ole lapsen syytä. omaa lastani en antaisi tämän äidin hoiviin mikäli olisi elämäntyyliltään yhä kyseenalainen, mutta hänen lapsensa voisin ottaa meille leikkimään.

Vierailija
16/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani ei ole käytöshäiriöitä ja on oikein pidetty lapsi :)

Vierailija
17/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillekin äidille ja varsinkin hänen lapselleen pitää antaa mahdollisuus. Ei minua ainakaan haittaisi.

Vierailija
18/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta n. 23-24-vuotiaana asetuin. Sitten tuli ero kuopuksen isästä 26-vuotiaana ja hetken taas join (en lasten aikana siis) ja harrastin irtosuhteita. Ny olen siis 27v ja elämä tasapainossa, ihana miesystävä ja uusperhe-viritys meneillään. Ensimmäistä kertaa olen myös työelämässä.

Vierailija
19/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli " kamala" ja " hurja" on subjektiivisia käsitteitä, jos äiti olisi nuoruudessaan liikkunut mm. huumepiireissä, se olisi minusta arveluttavaa, koska huumeisiin liittyy NIIN paljon muita lieveilmiöitä. Mua vaivaisi se, että onko kyseisen perheen lähipiirissä tai ystävissä vielä kontakteja menneisyyteen, enkä haluaisi omaa lastani niihin piireihin hengailemaan.

Että riippuu vähän millaisiin asioihin sotkeentunut nuoruudessaan, ja liittyykö ryyppäämisen rahoittamiseen pikkurötökset tms. Se nimittäin kertoo ihmisen rehellisyydestä.

Vierailija
20/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nuorena juopotellut kuulostaa normaalimmalta.

Vierailija:

Monikomeistä on viettänyt nuoruutensa Raamattupiireissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä