Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä sinusta tuntuisi, jos lapsesi leikkisi päiväkodilla sellaisen lapsen kanssa, jonka äidillä on ollut hurja nuoruus?

Vierailija
20.08.2007 |

Hei,

Kertokaa, miltä teistä tuntuisi moinen?

Tiedän, että lapsen äiti oli kamala juoppo nuoruusvuosinaan. Nyt kylläkin vaikuttaa tosi napakalta äidiltä, joka pitää lapselleen rajat. Sekä hän, että lapsi on aina siistin näköisinä. Lapsen äiti on yh. Käy kylläkin töissä ja tervehtii aina tavatessamme pk:lla jne.

Haittaisiko hänen " menneisyytensä" teitä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli " kamala" ja " hurja" on subjektiivisia käsitteitä, jos äiti olisi nuoruudessaan liikkunut mm. huumepiireissä, se olisi minusta arveluttavaa, koska huumeisiin liittyy NIIN paljon muita lieveilmiöitä. Mua vaivaisi se, että onko kyseisen perheen lähipiirissä tai ystävissä vielä kontakteja menneisyyteen, enkä haluaisi omaa lastani niihin piireihin hengailemaan.

nyt 2 lasta ja olen hyvä äiti. sama mies ollut jo 8 vuotta, työpaikka jne. jne. enkä huumeisiin ole koskenut 11 vuoteen.

silloin myös harrastin ns. pikkurötöksiä mutta ne jäi kun huumeetkin. ja silti koen olevani erittäin rehellinen. en tekisi enää mitään rötöksiä (paitsi ylinopeutta ajelen aina silloin tällöin)

jos tosissaan on lopettanut huumeiden käytön on erittäin epätodennäköistä että olisi mitään kytköksiä enää siihen maailmaan. koska houkuts voisi olla liian suuri.

toivottavasti lapseni eivät joudu kärsimään minun typeristä virheistäni...

itseäni ei toisten vanhempien menneisyys haittaa. minä jos kuka tiedän että ihminen kykenee muuttumaan. :)

Vierailija
22/22 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellaiseen ihmiseen voisi luottaa edes aikuisena kasvattajana? Siis varmasti tulisi väkisinkin mieleen, kasvaako kiusaajan lapsista todennäköisemmin kiusaajia kuin muista...

Sinänsä on se ja sama, millaisista perheistä lastemme kaverit tulevat, kunhan he ovat ystävyyden arvoisia: luotettavia, reiluja kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän