Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 20. ONNEA Kirppu-06, Elsa78, kuminauha!

20.08.2007 |

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ Annie28: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 9/01, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ arabel: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07

♥ Astarte.: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ bee83: ensimmäisen yritys aliotettu 06/07, ikää itsellä ja tulevalla isällä 24 vuotta.

♥ dharmian: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ Eliador: toisen yritys aloitetaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Emily1: Ensimmäinen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ Enea: kakkosen yritys alkanee 01/08, lapsi 10/06, itse vm.-81, mies vm.-79.

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -99 ja -01

♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ haaveissatoinen: toisen yritys aloitetaan ?, lapsi 1/05, ikää kertynyt itselle 27 ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ Hellu70: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 10/03 ja 2/05, ikää kertynyt itselle 37 vuotta ja tulevalle isälle 39 vuotta.

♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ iivana0: neljännen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 36 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07, ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ kantopussi: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 4/02, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Kielo77: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta

♥ KirVi72: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/00, ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ klematis, lapset -04, -05,

♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta

♥ lel79: kolmannen yritys aloitetaan ?, lapset 8/02 ja 1/04, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ lumikki80: viidennen yritys aloitettu 2/07, lapset -00, -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 27 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ mauii: kolmannen yritys aloitettu 05/07, lapset 3/03 ja 11/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta.

♥ Memama: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ merppa82: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07 ja ikää itsellä ja tulevalla isällä 25vuotta.

♥ miiu70: neljännen yritys aloitetaan 8/07, lapset 4/90, 5/91 ja 8/93

♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mimmi1975: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 5/04 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Mio80: toisen yritys aloitettu 6/07 (?), lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Myrtti84: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07, ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ nazuli: toisen yritys aloitettu 6/07, tyttö 06/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ -NiiSku: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07. ikää kertynyt itselle 19 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ notsus: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 10, ikää kertynyt itselle 26 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ peetu.t: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -01 ja -06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ RouvaK-07: Toisen yritys aloitettu 08/07, ikää kertynyt itselle 26v ja tulevalle isälle 24v, minulla ennestään tytär 07/02 eli mun toka ja mieheni eka on yrityksen alla

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ seppäskä: Neljättä aloitettu yrittämään 6/07, lapset 8/01, 6/03, 3/06. Ikää itsellä 30 ja miehellä 37 vuotta

♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitetttu 5/07, lapsi 11/99, ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ tapsu85: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 7/06., ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/07, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 29

♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ UfaKuk: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 2/07, ikää itsellä pian 20 vuotta ja isukilla 21 vuotta

♥ wannabe_amma: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!

♥ kaur@

♥ Aamun_kuiskaus

♥ Autumn78

♥ Allu2006

♥ Tohina

♥ suan: laskettuaika 13.2.2008, ikää kertynyt itselle 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Minni-äinen

♥ Tango-mama

♥ kylli78

♥ happy76

♥ Aleida

♥ M@m@-3x, laskettuaika ?, lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ Kevät76: laskettuaika 4/08, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Kaskas78: laskettuaika 3.4.2008, lapset 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ meebu: laskettuaika ?, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta

♥ NiNaZZA: Laskettuaika 1.4.2008, lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ wilma77: laskettuaika 17.4.2008, lapsi 10/05 ikää kertynyt itselle pian 30 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ Caarina2: laskettuaika lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Kirppu-06: laskettuaika 18.3.2008, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta

♥ Elsa78: laskettuaika ?, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle

♥ kuminauha: laskettuaika 28.4.2008, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen tosiaan kävin sitten varaamassa neuvola-ajan (sama täti kun esikolla) ja saatiin se jo ens viikon keskiviikolle. terkkari oli heti että jaahas :) kai tässä jo pian uskaltaa olla onnellinen odotuksesta..

terkuin, Ufa (rv6+ jotaki?)

Vierailija
2/76 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan olen unohtanut onnitella, voi minua lahopäätä.

Eli onnea rutkasti UFA!!!! Milloin sulla on laskettuaika? Minkäikäinen esikoinen on? Paljon tarrasukkia matkaan pikkuiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno tuli viikonloppuna. Tuhruttelu muuttui vuodoksi lauantaina. Ma kävin tk:ssa ja eivät suostuneet ultraamaan. Nyt on kuitenkin tunne, että kaikki ei vielä ole tullut kohdusta pois, joten ensi viikolla menen yksityiselle ultraan tarkistamaan asian. Paha aavistus minulla oli asiasta sen tuhruttelun ja iskiaskivun vuoksi.

Palaan taas asiaan jossain vaiheessa. Yhdet menkat ajateltiin odottaa taas ennen yritystä. On tää raskasta. Fiilikset aiheesta vaihtelee puolelta toiselle.

Parempaa onnea teille!

Kaktus

Vierailija
4/76 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todella pahoillani.. Tunteet varmaan menee laidasta laitaan vielä pitkään, mutta se kuuluu asiaan. Mulla km:sta aikaa " jo" yli kolme viikkoa ja päivääkään ei mene ettenkö ajattelisi asiaa.. mutta pahimmasta tuskasta olen jo yli päässyt ja kovasti toivotaan että saataisiin uusi vauva alulle. Tsemppiä teille molemmille, ei se asia isällekkään helppo ole! ja tule tänne kertomaan kuulumisia.. Kyllä se aurinko vielä paistaa! trust me!

*halaten* Annie

Vierailija
5/76 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin aikoihin jaksaa tänään kirjotella.itselläni oli myös km keväällä ja vaikka jo nyt uudestaan plussa tullut niin km jyskyttää takaraivossa vähän väliä. miettii aina kuin pitkällä olisi jo ym. silläkään en ole vielä uskaltautunut tuonne odottajiin. viimeksi sieltä tuli niiin äkkilähtö. perjantaina olisi eka ultra ja jänskättää pirusti löytyykö eloa. eka neuvola oli viime vkolla mutta siellä terkka ei vielä varmistanut tuota la:aa että saa lääkäri sen varmistaa. väymys, pahaolo, närästys ja hermostuneisuus vaivaa. yleensä illalla ollutkin niin väsynyt ettei edes tänne ole jaksanutjuuri kirjottaa. oon vaan lukenut muiden kuulumisia. innolla jo odotan keskikolmannesta että mieli vähän piristyis ja sais mahakin jo rehellisesti näkyä:)

meebu 9+1

Vierailija
6/76 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaktukselle voimia. Tässä ei oikein muuta osaa sanoa..

Meillä siis se LA mun laskujen (ja liberon laskurin) mukaan olisi 18.4, mutta saavat sitten ultrassa tarkistaa, koska edellinen vuoto kesti hurrrjan kauan (11+vrk). Eiliseen viestiin laitoin jopa raskausviikonkin jo väärin.. Yökötystä on alkanut hieman esiintyä, mutta toivotaan ettei käy kuin viime kesänä jolloin en syönyt kuin kasviksia ja jugurttia :) Niin ja tuo esikoinenhan täytti torstaina ½-vuotta :]

Jaksamista ja voimia kaikille,

t.Ufa

Vierailija
7/76 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuisen menetyksestä ja voimia suruun :(

Tunnen oloni tosi tyhmäksi. Välillä olen nimittäin niin perhanan katkera siitä, kun kaikki ei mene suunnitelmien mukaan. Oli niin ruusuiset unelmakuvat siitä, että heti tärppää kun jättää pillerit pois. Ja välillä oikein hävettää tämä oman itsensä surkuttelu, kun ajattelee niitä jotka ei vuosienkaan yrittämisen jälkeen onnistu saamaan lasta. Itsellä ei sentään ole kuin neljä kuukautta yritystä takana. Mutta totta puhuen (hävettää tunnustaa), en kyllä uskonut että menisi näin kauan. Ennen sitä panikoi yhden pillerin unohduksen takia, että käykö vahinko. Näköjään ihan turhaan. Onhan tässä saanut jo neljän kuukauden satsin " unohtaa" ilman tulosta :P

Eniten kyllä ärsyttää se, kun ei tiedä kierron pituutta ollenkaan. Nyt on kp22 ja jos edellisten mukaan mennään, niin menkat tulee vasta 20-30 päivän päästä! Yksi r-testikin odottaa kaapissa, saa nähdä kauanko tällä kertaa jaksan odottaa ennen testaamista. Jos nyt sinnittelisi ainakin jollekin kp35+ päiville saakka :)

Voi vitsi ihanaa, Ufa, tosi pieni ikäero tulee sun lapsille! Kadehdin! :) Itsellä ei sama varmaan onnistu, kun olis kuitenkin tämän yhden jälkeen tarkoitus suorittaa opinnot loppuun ennen sisaruksia. Ellei sitten käy niin, että ehdin valmistua tässä esikkoa yrittäessä...

Syysvilja, mullakin pillereiden poisjättö aiheutti näppyjä ja rasvaisuutta ihoon ja hiuksiin. Harmittaa tuo hiusten rasvaisuus, tosin sekin näyttää nyt _vähän_ asettuneen.

Ja Minni-äinen, olet jo noin pitkällä. Ihan vastahan sinäkin täällä piinailit :) Mukava kuulla että kaikki on mennyt hyvin.

Nyt nauttimaan viimeisistä " lomapäivistä" ennen koulun alkua :)

pupujussitar kp22 yk3

Vierailija
8/76 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia suruun.

Mulla on vähän saman suuntaisia ajatuksia kuin sullakin pupujussitar. Meillä alkaa yritys ens viikolla , mutta odotukset on korkealla kun eskoinen tärppäs ekasta kierrosta. Nyt olen koittanut oikeasti psyykata itseäni siihen että ekasta kierrosta EI tärppää. Koska onhan se aika epätodennäköistä, että toinenkin tärppäis yhtä nopeesti. Oletko testaillut ovista? Meinaan, jos se auttais raskautumiseen.

Vierailija
9/76 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on kauheesti plussanneita! Hieno juttu ja onnea kaikille!

Joku ehkä muistaa minut aiemmin.. en tiedä. Olen pitänyt pitkään taukoa,mutta seurannut teidän muhkeita +-saldoja ja muitakin kuulumisa jatkuvasti. Meillä aloitetaan tosiaan varovainen yritys nyt syyskuulla,mutta jalat on erittäin maassa. Paljon ei uskalla toivoa.

Mulla siis poistettu kohdunkaulasta solumuutoksia " loopilla" tämän kuun puolessa välissä. Vuoto jatkuu edelleen:```( eikä ole mitään tietoa milloin se tädiksi muuttuu. Rankka syksy on ollut, mutta jospa tämä tästä iloksi muuttuu.

Paineita vauvan yrittämiseen tekee mun aiemmat keskenmenot ja kohdunulkoinen ja sekä pienoinen endo. Ja nyt sitten tämä operaatio vielä päälle.

Olipa itsekästä ja omanapaista, mutta tästä ajattelin hiljalleen taas aktivoitua.

Vierailija
10/76 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selittämättömiä keskenmenoja 2 ja yksi kohdunulkoinen, joka halkaisi vasemman munatorven, joka piti sit poistaa. Tiedän hyvin sen tuskan määrän mikä sulla ja muillakin km:n kokeneilla on.

Kuitenkin siinä on myös jotain postiviista: tulet raskaaksi! Se ei ole ihan pieni ilon aihe se! Tuo Kaktuksen lonkkasärky olisi pitänyt ehdottomasti ultrata mielestäni jo ensimmäisellä kerralla kun läkärissä kävit. Ihme vitkastelua!

Kaikki kääntyy varmasti hyväksi ja elämä voittaa! Aina!

ELIADOR: Meillä alkaa siis yritys samoihin aikoihin. Tuo kohta 4v. Tärppäsi heti ensimmäisestä, mutta niin ovat tärpänneet kaikki keskenmenneetkin. Mutta jänniä aikoja siis molemmilla:)

Ihanaa kun on syksy! Rakastan viileitä ilmoja kynttilöitä illalla. Siitä onkin sitten mukava siirtyä vällyjä pöllyttelemään;)

Vierailija
11/76 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva hepuna, että on joku muu samaan aikaan jännäilemässä. Ens viikolla alkaa virallinen yritys. Meillä myös 3 1/2 vuotias neiti tärppäsi heti, kuten aiemmin kerroinkin. Pysyhän hepuna linjoilla ja tule kertomaan missä mennään!

Vierailija
12/76 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin jaksanut kirjoitella kun menkat olivat tulleet vain kerran synnytyksen jälkeen ja väli venyikin aika pitkäksi.

Mutta EILEN NE ALKOI! :D :D Enpä oo aikoihin ollut näin iloinen menkkojen alusta..

Eilen juteltiin vielä miehen kanssa ja kyllä silläkin on niin kova vauvakuume että oikein yllätyin.

Hassuinta tässä on että jos nyt heti tärppäisi niin tämän tulevan lapsen laskettu aika olisi tismalleen sama kuin meidän esikoisen la :)

Mutta enpä usko että ainakaan ihan ensimmäisestä kierrosta tärppää, tai toinenko tämä nyt periaatteessa on, ovista en viime (pitkästä) kierrosta onnistunut bongaamaan.

Kunhan ei nyt ihan niin kauaa menisi kuin esikoista yritettäessä eikä tarvitsisi hoitoihin enää lähteä niin olisin tyytyväinen.

Jotenki olo on nyt tosi hyvä, ajattelin ettei menkat vielä alkaisi kun imetän yhä. Stressiä aiheuttaa nyt tuo mun opiskeluni ja josko sitä joutuu taas lykkäämään.. Olen nyt ilmoittanut että aloitan tammikuussa, joten kävi miten kävi kerkeän ainakin sen kevätlukukauden opiskelemaan.

Tytön kannaltahan se olis kiva jos tulisi toinen, ei joutuisi vielä päivähoitoon :D

Mutta nyt pitää mennä, meillä on lauantaina sukujuhlat keski-suomessa ja pitäis alkaa katteleen vaatteita sinne.

Plussaonnea kaikille =)

Nazuli, kp2/?

Vierailija
13/76 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suan

16+1

Vierailija
14/76 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisköhän tämäkin palsta syyskuun tullessa henkiin, kun monet varmaan palailee opiskelun tai/ja töiden pariin? :)

Eliador, kyllähän minä niitä ovistikkuja tilailin ja muutamana päivänä testasin, mutta totesin, ettei se ole minun hommaani... Jotenkin heti kasasi lisää stressiä ja paineita, joten parempi jättää testaamatta. Ehkä jos tämä yritys venyy lähemmäksi vuotta, voin ottaa tikut uudelleen kokeiluun :)

Hepunalle onnea yrityksen alkuun ja tsemppiä toipumiseen! Nuo solumuutokset ovat kyllä inhottavia...

Ja nazulille tätionnittelut :) Joskus menkkojen alkaminenkin aiheuttaa suurta riemua. Toivottavasti sullakin lähtee nyt kierrot kunnolla käyntiin.

Uskomatonta, että on jo syyskuu. Siitä on jo vuosi, kun ensimmäistä kertaa miehelle väläyttelin vauva-ideaa... Ja vastassa oli järkyttynyt " ei missään tapauksessa, nytkö se vapaus jo loppuu" -asenne :D Reilu puoli vuotta siihen kypsyttelyyn sitten kuluikin. Ja nyt sekin odottelee jo innolla tärppiä.

Seuraattekos muuten Big Brotheria? Minä seuraan. Tosin kylläkin vain televisiosta. Viime kaudella selailin jonkin verran nettisivujakin, mutta nyt ei varmaan jaksa innostaa ihan niin paljon. Mutta sarja tulee juuri sopivaan aikaan illalla, että voi hampipesun jälkeen käpertyä sohvan nurkkaan ja ohjelman jälkeen suoraan petiin. (Tämä on siis minun selitykseni, jos joku kysyy " miten ihmeessä jaksat kattoa sitä??" ) :)

Kukas meillä on muuten seuraava piinailija ja testaaja? Mulla siihen on vielä ainakin pari viikkoa, kuten jo aikaisemmin mainitsin.

Plussatuulia, kanssasisaret! :)

Vierailija
15/76 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmusesti jaksamista ja haleja Kaktukselle <3

Pääsisinkö listalle mukaan? Virallinen yritys alkaa nyt (kp 1/28). Viime kierrossa jo uskalsin toivoa plussaa vaikka yritystä ei ollut. Meillä on kolme lasta -02, -04 ja -06 ja nyt toiveissa siis neljäs. Itse olen 34 v ja mies vähän vanhempi. Keski-Suomessa asustellaan.

Vierailija
16/76 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon ollut ihan täpinöissä niin ettei malta mennä etes nukkumaan. oli eka ultra tänään ja onneksi elämää löytyi! pikkupörriänen oli 2,5 senttiä pitkä ja sydän jumputti kovasti. ja viikot täsmäsi vaikka luulin että olisi jo pidemmällä kun maha jo näkyy selvästi. ja toisaalta mielessä pyöri että jospa eloa ei etes löydy! kädet ihan tärisi kun pääsin lääkärille. mut jotenki nyt uskaltaa ajatella että vauva on taas tulossa, vaikka vielä hirvittää kun ei ole edes se 12 vkoa täynnä. ihan sekava olokin on kun helpotti niin kovasti tuo ultraus mutta samalla pelottaa tulevat viikot. niin ja tuo la varmistu 29.3.

meebu

Vierailija
17/76 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös vuoden 2008 vauvasta haaveileva. Yritys on tarkoitus aloittaa nyt 9/07, kunhan vuoto loppuu. Minulla ikää on kertynyt jo 31 vuotta ja isälle 44 vuotta. Miehelleni vauva olisi esikoinen. Itselläni on aiemmasta suhteesta kaksi lasta, esikoiseni on syntynyt 4/99 ja toinen 3/01.

Vierailija
18/76 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun saitte faktatietoa pikkuisen olemassaolosta! Varmaan mahtava tunne, voi kun itsekin pääsisi pian noin pitkälle :)

Uusiakin tuli, tervetuloa mukaan Liina-73 ja Kultatiuku!

Tänne ei mitään uutta, päivien kulumista odotellaan...

Mutta missä kaikki on??

pupujussitar kp25 yk3

Vierailija
19/76 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelee miten me naiset voidaan sairastaa vauvakuumetta? :D kaikki oireethan tiedetään.. tämän aamun olen siis oksentanu ja päätä särkee jumalattomasti, mut kyl se on sen arvoista.. - menis vaan hetimmiten ohi..

hyvää sunnuntaita muille,

t.ufa (rv8 ?)

Vierailija
20/76 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaktus: isot halit ja pahoittelut täältä myös :(

Meebu: noi onnistuneet ultrakertomukset on kyllä aina niiin ihania. Mahtavaa, että teillä on kaikki hyvin! :)

Ufakuk:tsemiä sinne! Toivottavasti me muut tulla kohta perässä kärsimään ;)

pupujussitar: Täällä on kans yk 3 ja jo nyt tuntuu, että eikö sitä vauvaa tule Ikinä. Tarttis vissiin hankkia jostain lisää kärsivällisyyttä, mutta kun se on niin vaikeaa.

Uusille tervetuloa! Jos saatais tännekin taas aktiivisempaa meininkiä.

ON: Täällä aloitetaan piinaviikkoa, vaikka jo viime viikko tuntui kestävän ikuisuuden. Olo on kamala. Mahaan ja päähän sattuu, on kylmä ja oksettaa. Vuorotellen olen ihan varma, että nyt on tärpännyt ja sitten taas toisaalta tiedän, että nuo kaikki oireet on selitettävissä täysin pienellä syysflunssalla ja mun endolla. Vähän tiukkaa tekee, mutta oon Päättänyt, että testaan aikaisintaan viikon päästä maanantaina, kun menkat olisivat ihan oikeasti myöhässä. Hmmh.. jos sinne asti nyt ikinä päästää. Noh ei auta muu, kuin odotella. Sittenhän se taas nähdää.

dharmian kp 21/26-27 yk3