2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 20. ONNEA Kirppu-06, Elsa78, kuminauha!
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ Annie28: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 9/01, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ arabel: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07
♥ Astarte.: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ bee83: ensimmäisen yritys aliotettu 06/07, ikää itsellä ja tulevalla isällä 24 vuotta.
♥ dharmian: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ Eliador: toisen yritys aloitetaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Emily1: Ensimmäinen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ Enea: kakkosen yritys alkanee 01/08, lapsi 10/06, itse vm.-81, mies vm.-79.
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -99 ja -01
♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ haaveissatoinen: toisen yritys aloitetaan ?, lapsi 1/05, ikää kertynyt itselle 27 ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Hellu70: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 10/03 ja 2/05, ikää kertynyt itselle 37 vuotta ja tulevalle isälle 39 vuotta.
♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ iivana0: neljännen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 36 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07, ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ kantopussi: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 4/02, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Kielo77: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ KirVi72: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/00, ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ klematis, lapset -04, -05,
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ lel79: kolmannen yritys aloitetaan ?, lapset 8/02 ja 1/04, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ lumikki80: viidennen yritys aloitettu 2/07, lapset -00, -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 27 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ mauii: kolmannen yritys aloitettu 05/07, lapset 3/03 ja 11/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta.
♥ Memama: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ merppa82: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07 ja ikää itsellä ja tulevalla isällä 25vuotta.
♥ miiu70: neljännen yritys aloitetaan 8/07, lapset 4/90, 5/91 ja 8/93
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mimmi1975: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 5/04 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Mio80: toisen yritys aloitettu 6/07 (?), lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Myrtti84: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07, ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ nazuli: toisen yritys aloitettu 6/07, tyttö 06/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ -NiiSku: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07. ikää kertynyt itselle 19 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ notsus: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 10, ikää kertynyt itselle 26 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ peetu.t: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -01 ja -06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ RouvaK-07: Toisen yritys aloitettu 08/07, ikää kertynyt itselle 26v ja tulevalle isälle 24v, minulla ennestään tytär 07/02 eli mun toka ja mieheni eka on yrityksen alla
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ seppäskä: Neljättä aloitettu yrittämään 6/07, lapset 8/01, 6/03, 3/06. Ikää itsellä 30 ja miehellä 37 vuotta
♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitetttu 5/07, lapsi 11/99, ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ tapsu85: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 7/06., ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/07, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 29
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ UfaKuk: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 2/07, ikää itsellä pian 20 vuotta ja isukilla 21 vuotta
♥ wannabe_amma: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@
♥ Aamun_kuiskaus
♥ Autumn78
♥ Allu2006
♥ Tohina
♥ suan: laskettuaika 13.2.2008, ikää kertynyt itselle 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Minni-äinen
♥ Tango-mama
♥ kylli78
♥ happy76
♥ Aleida
♥ M@m@-3x, laskettuaika ?, lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ Kevät76: laskettuaika 4/08, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Kaskas78: laskettuaika 3.4.2008, lapset 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ meebu: laskettuaika ?, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta
♥ NiNaZZA: Laskettuaika 1.4.2008, lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ wilma77: laskettuaika 17.4.2008, lapsi 10/05 ikää kertynyt itselle pian 30 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Caarina2: laskettuaika lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Kirppu-06: laskettuaika 18.3.2008, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ Elsa78: laskettuaika ?, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle
♥ kuminauha: laskettuaika 28.4.2008, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (76)
suan, mulla oli laskettuaika samana päivänä :D
Eliador: Suurin hankinta mitä ollaan tehty jo, on ollut vaunut. Kaverimme oli myymässä omia pari vuotta vanhoja vaunujaan pois ja saatiin sitten hyvällä hinnalla ostettua ne siltä. Sitten on hommailtu tietenkin aikamoiset kasat vaatteita ja sit meil on olemassa jo pinnasänkykin ja sitten vähän myöhäisempää aikaa varten syöttötuolikin (pikkusiskon vanha). Että ollaan me aikalailla jo kerätty tavaraa kasaan vaikka viikkoja on " vasta" tuon verran. Ja musta tuntuu myöskin että olisin vasta vähän aikaa sitten plussannut, mutta niin on siitäkin mennyt jo aikaa. Kohta sulla on sitten kanssa jännät ajat edessä. Ja mitä lasten kiukutteluun tulee, niin on se varmasti sen arvoista kuitenkin. Lapsilta saa paljon enemmän kuin mitä ne ottaa.. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. =) Toivottavasti teillä tärppää mahdollisimman pian että saat sinäkin " pian" oman käärön syliisi..
UfaKUk: Onhan se totta että aika saattaa alkaa matelemaan kun enemmän viikkoja vielä tulee. Mun mielestä on kuitenkin todella ihmeellistä ettei se aika ole madellut vielä niin pahasti, mä kun yleensä olen niin kauhean kärsimätön että olin varma etten jaksaisi odottaa ja että päivät tuntuisivat viikoilta. Mutta varmasti aika tulee tuntumaan vielä pitkältä. Ja tuohon laskettuun aikaan; mä olen seuraillut netissä aika monia keskusteluja tms. ja musta tuntuu että tosi monella on nyt 13.2.2008 LA. En tiedä miksi, mutta tuntuu vain.
Nyt kuitenkin pitää jatkaa taas hommia.
Suan
Tulin kanssa tänne vakoilemaan... :) Eliadorillakin pian alkaa yritys, onnea matkaan!
Suanilla hurjasti jo raskausviikkoja. Mulla vasta 6+4 vaikka tuntuu sekin jo isolta, kun äskenhän vasta plussasin. Odotuspuolella olen pyörinyt jonkun verran. Jotenkin vaan masentaa kun tässä vaiheessa tulee noita huonoja uutisia niin paljon. :( Noh päivä päivältä ollaan lähempänä " turvallisia vesiä" . Mulla oli viime viikonloppuna pientä tiputtelua, mutta ilmeisesti kaikki on kuitenkin hyvin, kun ei vuotoa enempää tullut. Säikähdin hirveesti. Asun vielä semmosella perämettällä ettei täältä esikoisen kanssa ilman autoa ihan heti ultrattavaksi lähdetä.
Tuohon vielä kun puhuitte lasten kiukuttelusta, niin mulla oli tänään esikoisen (10 kk) kanssa hermot kireellä, kun ei muuta tehnyt kuin kiukunnut. Mutta sitten illalla antoi pusuja ja nauroi ääneensä mun hölmöilyille ja kävi kiltisti nukkumaan...Niin että kyllä nuo hyvät hetket voittaa ne huonot.
Tsemppiä kaikille yrittäjille, kyllä se teidänkin vuoro pian tulee!
Caarina
Ma luulin tädin saapuneen kun alkoi tuhruttelu. Tuhrutteluna jatkui ja kunnon vuotoja ei alkanu. Ke tein sitten " huvikseni" testin, koska olin työkavereiden kanssa lähdössä ulos. Kas kummaa, plussaa näytti. Mutta tuhruttelu huolestutti suuresti. Eilen sitten tein varalta toisen testin ja sama tulos.
Eilen kävin päivystyksessä oikean puolen lonkka/alaselkäkivun takia. Oli niin paha, että en pystyny enää istumaan, makaamaan tai seisomaan. Itku silmässä mun mies vei mut sinne. Tuhruttelu jatkunut, mutta ei vuotoa ole tullu. Lääkäri tutki lonkan ja tuumasi, että kohdun kasvu painaa jo nyt iskiashermoa. Panadolia kirjoitti särkyihin. Ei nähnyt aihetta UÄ:n, koska vuoto niin pientä. Eilisen päivän oksentelin, voi osittain johtua siitä valtavasta kivustakin. Että kai tässä nyt sitten raskaana ollaan. Epävarma fiilis vaan tuon tuhruttelun vuoksi. Taidan ehkä varovaisesti siirtyä tuonne odotuspuolelle.
Minä kun niin luulin oviksen missanneen, mutta se olikin jo " raskausvaivoja" .
Kaktus rv5+3 (jännittää älytön)
Toivotaan, että lonkkasärky helpottaa ja pääset nauttimaan raskaudestasi!
suzie74: kolmannen yritys aloitettu 8/07, pojat 11/02 ja 5/05, ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
Suzie kp19/?? yk1
karhunjalka: esikoista yritetty 09/06 lähtien. Ikää 20 ja miehellä pikkusta vaille 26.
la siis tod.näköisesti 19.4
t.Ufa
Valtaisasti onnea Kaktus ja Ufa!!
Kaktus: ilmeisesti välillä on hyväkin, kun luulee oviksen olevan eri aikaan kuin se oikeasti on ;)
Ja tervetuloa taas uusille!
ON: Tänne kuuluu tarkkaa oviksen bongailua. Aloitin jo kp 9 ja eilen tikutin ovisplussan. Omien laskelmieni mukaan se jopa tuli ihan järkevään aikaankin, vaikka Mammaksin ohjeiden mukaan 27:n kierrolla tikuttelu olisi pitänyt aloittaa vasta tänään, jolloin sain taas enää negan. Oudot ohjeet.
dharmian kp 12/26-27
Täältähän sai lukea enemmän kuulumisia odottavilta kuin yrittäviltä! En siis valita, mukava kuulla teistäkin :) Paljon onnea Ufafuk ja Kaktus! Tarrasukkia pikkuisille!
Täällä taas odotetaan ja odotetaan, että kuluis päivät nopeasti niin sais taas jännittää. Ollaan kyllä pupuiltu tässä kierrossa enemmän kuin aikaisemmin, joten jotain toiveitakin saattaisi jo olla :) Pitää vaan jatkaa samaan malliin kierron loppuun.
Kova talokuumekin vaivaa ja ollaan käyty nyt paria katsomassakin. Saa nyt nähdä, ei meillä tästä isosta kolmiosta kyllä ole mihinkään kiire.
pupujussitar kp17 yk3
Ensinnäkin tuhannesti onnea plussanneille! En ole ennättänyt tänne kirjoitella pitkiin aikoihin, välillä olen käynyt lukemassa kirjoituksia, mutta pinot vain lisääntyy. =) Kaikki aika on mennyt koiranäyttelyissä ja hevosen kanssa.
Kivasti on tullut porukkaa joukkoon lisää, se on hienoa. Meillä edelleen yritetään tai on jo yritetty huhtikuusta saakka. Vielä ei ole tärpännyt, mutta eipä tässä kai auta alkaa " panikoimaan" . Tulee, jos on tullakseen. Miehelle on turhaa puhua varmoista päivistä, kun alkaa stresssaamaan samantien. =) Tosin eilen kysyi, että milloin olisi paras aika raskautua.
Miten muilla pillereiden poisjättäminen on vaikuttanut? Itsellä naamaan tulee pientä näppyä ja iho on paljon rasvaisempi. Sen lisäksi nyt lähtee hiuksia suhteellisen paljon! Kuukautiset oli alkuun niukat ja kesti vain 2-3 pv, nyt viimeisimmät jo normaalit. Välillä piti jo testi tehdä varmuuden vuoksi, mutta negaa näytti.
Plussaonnea meille kaikille ja odottajille ihanaa odotusaikaa!
Tosiaan labrassa kävin testaamassa kun kp oli jo 43 eikä tätiä näkynyt ja viime viikon keskiviikkonahan testi näytti vielä negaa. Tuloksista sanottiin että voi soitella klo.15 aikaan oman alueen neuvolaan, no soitin niin eihän siellä kukaan enää ollu! Mä kun en jaksa odottaa viikonlopun yli niin soitin suoraan labraan sitten, puhelimeen vastannu hoitaja sano ettei saisi tulosta kertoa mut kerto kumminkin =P
Olo on nyt jotenkin todellisen epätodellinen ja kaikkea siltä väliltä. Varauksella kuitenkin suhtaudun, kun siskolla oli aikoinaan tuulimunaraskaus ja he pettyivät pahasti kun saivat tietää siitä vasta rv12 ultrassa.. Joten pysyttelen joukossanne vielä jonkin aikaa, vastahan tulin :)
Maanantaina tarvinnee varata neuvolaan aika samalla, kun käyn hampilääkärissä...
ONNEA myös muille plussanneille ja pidetään vahvoja tarrasukkia matkassa! TERVETULOA uudetkin. Ja ONNEA kaikille yrityksiin! <3
t.Ufa (rv6+1??)
Tulin minäkin pitkästä aikaa kurkkaamaan mitäs tänne puolelle kuuluu :).
Paljon on plussanneita ja sehän on vain mukavaa. Eli oikein paljon onnea plussanneille ja paljon liimaa pikkuisille matkaan. Ja piinailijoille kärsivällisyytta ja yrittäjille tsemppiä :)
Yllättävän nopeasti on aika mennyt, vaikka etukäteen ajattelin että tulee pitkä syksy (alkamassahan se vasta on). Mutta kyllä toi pikkumies sen verran kiireisenä pitää ja päivät on touhua täynnä. Että raskaus menee vähän tässä arjen sivussa. No illalla ennen nukkumaan menoa on sitten minun ja masukin aikaa =). Liikkeet on jo tuntuneet aika aikasessa vaiheessa.
Rakenne ultraa tässä odotellaan. Siihen olis vielä 3 viikkoa. Muuten kaikki täällä hyvin, ei enää pahoinvointia eikä väsymystä =). Niin ja laskettuaika on 7.2. jos joku haluaa sen tohon esittelylistaan laittaa.
Mutta nyt nukkumaan!
Minni-äinen ja masukki 16+2
Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille minunkin puolestani!
Pitkästä aikaa päätin bongailla ovistakin, vaan testi näytti negaa. Mä en nyt tiiä että pitäsköhän sitä nyt tikutella ihan urakalla kun ei ole mitään päiviä mistä laskea vai jättäskö vaan korkeamman tahon päätettäväksi raskaudunko..=) Ei ole nuo tikutkaan niin halpoja että viitsisi ihan joka aamu testailla. Kun ei ole mitään aavistusta tuleeko koko ovulaatiota. Tylsää ja puuduttavaa!
Joko Eliadorin pillerit on ihan loppu? Pääsette tekin sitten yrittämään!:) Mun pitäis varmaan keksiä jotain tekemistä kun nämä vauvat asiat tekevät minut ihan hulluksi.. tai siis pikemminkin se vauvan puuttuminen!=)
Annie yk2
Kyllä ne pillerit alkaa vähiin käymään. Torstaina otan viimeisen ja ensi viikolla voipi alkaa pupuilemaan tosi toimissa :)
Ilma näyttää viilenneen nytkö se syksy jo tuli.
Mukavaa elokuun viimeistä viikkoa kaikille kuumeilijoille ja tietty jo raskaana oleville.
täälläkään ei vielä kuulumisia.. huomenna mennään labrassa käymään ottaa testi joten toivotaan parasta :) toisaalta karu totuus on iskeny mieleen, että jos kuukautiset olisikin myöhässä vain siksi kun imetys loppui yhtäkkiä viime viikon tiistaina..? olisipa jo huominen, palailen silloin kuulumisten kera.
tänään onkin muuta iloista kerrottavaa, esikoinen viettää ½-vuotis päiväänsä :) kyllä se aika rientää..
SUAN: sulle kun tulee viikkoja lisää niin aika alkaa vaan matelemaan.. tuntuu kun kuukausi olisi kestäny jo vuoden :) voimia sinne.
t.Ufa