2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 20. ONNEA Kirppu-06, Elsa78, kuminauha!
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ Annie28: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 9/01, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ arabel: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07
♥ Astarte.: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ bee83: ensimmäisen yritys aliotettu 06/07, ikää itsellä ja tulevalla isällä 24 vuotta.
♥ dharmian: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ Eliador: toisen yritys aloitetaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Emily1: Ensimmäinen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ Enea: kakkosen yritys alkanee 01/08, lapsi 10/06, itse vm.-81, mies vm.-79.
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -99 ja -01
♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ haaveissatoinen: toisen yritys aloitetaan ?, lapsi 1/05, ikää kertynyt itselle 27 ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Hellu70: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 10/03 ja 2/05, ikää kertynyt itselle 37 vuotta ja tulevalle isälle 39 vuotta.
♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ iivana0: neljännen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 36 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07, ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ kantopussi: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 4/02, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Kielo77: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ KirVi72: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/00, ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ klematis, lapset -04, -05,
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ lel79: kolmannen yritys aloitetaan ?, lapset 8/02 ja 1/04, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ lumikki80: viidennen yritys aloitettu 2/07, lapset -00, -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 27 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ mauii: kolmannen yritys aloitettu 05/07, lapset 3/03 ja 11/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta.
♥ Memama: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ merppa82: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07 ja ikää itsellä ja tulevalla isällä 25vuotta.
♥ miiu70: neljännen yritys aloitetaan 8/07, lapset 4/90, 5/91 ja 8/93
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mimmi1975: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 5/04 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Mio80: toisen yritys aloitettu 6/07 (?), lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Myrtti84: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07, ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ nazuli: toisen yritys aloitettu 6/07, tyttö 06/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ -NiiSku: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07. ikää kertynyt itselle 19 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ notsus: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 10, ikää kertynyt itselle 26 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ peetu.t: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -01 ja -06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ RouvaK-07: Toisen yritys aloitettu 08/07, ikää kertynyt itselle 26v ja tulevalle isälle 24v, minulla ennestään tytär 07/02 eli mun toka ja mieheni eka on yrityksen alla
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ seppäskä: Neljättä aloitettu yrittämään 6/07, lapset 8/01, 6/03, 3/06. Ikää itsellä 30 ja miehellä 37 vuotta
♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitetttu 5/07, lapsi 11/99, ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ tapsu85: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 7/06., ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/07, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 29
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ UfaKuk: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 2/07, ikää itsellä pian 20 vuotta ja isukilla 21 vuotta
♥ wannabe_amma: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@
♥ Aamun_kuiskaus
♥ Autumn78
♥ Allu2006
♥ Tohina
♥ suan: laskettuaika 13.2.2008, ikää kertynyt itselle 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Minni-äinen
♥ Tango-mama
♥ kylli78
♥ happy76
♥ Aleida
♥ M@m@-3x, laskettuaika ?, lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ Kevät76: laskettuaika 4/08, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Kaskas78: laskettuaika 3.4.2008, lapset 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ meebu: laskettuaika ?, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta
♥ NiNaZZA: Laskettuaika 1.4.2008, lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ wilma77: laskettuaika 17.4.2008, lapsi 10/05 ikää kertynyt itselle pian 30 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Caarina2: laskettuaika lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Kirppu-06: laskettuaika 18.3.2008, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ Elsa78: laskettuaika ?, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle
♥ kuminauha: laskettuaika 28.4.2008, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (76)
Kyllä se kierto siitä tasaantuu, älä murehdi!
Meillä on täti parhaillaan kylässä eli viikon päästä viimeistään aletaan tehdä tilausta pienestä. Mulla on nyt vähän sellanen kauhunsekainen jännitys itselläni. Että miten kaikki sujuu jos raskautuminen tapahtuis? kovin montaa keskenmenoa ei enää pää kestä... ehkä.. Ja entäs sit kun se vauveli syntyy... hoh-hoi!
Taidan olla aika edellä aikaani, mut väkisin tulee nuo kauhu-ajatukset mieleen. jospa yrittäis nyt mennä päivä kerrallaan:)
Täällä satanut vettä koko päivän. Mitenkäs teillä muilla?
Tässä sitä vielä vuotelevana kirjoittelen. Hormonikierukka minulta poistettiin 23.7 ja toimenpide oli todella kivulias. Poistatin kierukan yksityisellä ja gynekologi sanoi poiston jälkeen, että hänen moni kolleega olisi laittanut minut sairaalaan. Kierukan langat oli vetäytyneet kohtuonteloon, ja niitä sitten etsittiin noin 20 minuuttia.
Kierukan poiston jälkeen ensimmäiset menkat alkoivat 29.8, ja ne näyttää olevan samanlaiset kuin ennen kierukkaa, pitkät.... nyt jo yhdeksäs päivä ja vielä tihkuttaa. Kierto minulla oli ennen kierukkaa epäsäännöllinen ja enemmän pitkä kuin lyhyt. Kaksi aiempaa lastani kuitenkin saivat alkunsa nopeasti, ensimmäinen toisesta ja toinen ekasta kierrosta.
Kummasti vaan tällä kolmannellakin kerralla jännittää kovasti. Ja kuopuksen syntymästä on jo yli kuusi vuotta, eli tuntuu kuin olisi asialla ensimmäistä kertaa.
Toivon teille kaikille onnea yritykseen, ja suuret onnittelut kaikille niille, joilla on jo ollut onni tehdä positiivinen raskaustesti!
On mukavaa, kun täältä löytyy vertaistukea samassa elämäntilanteessa olevilta.
Enpä ole sitten kesäkuun käynyt ja kovin hiljaista täällä näyttääkin kesän aikana olleen. Toki ihanasti plussanneita oli tullut, teille kaikille kovasti onnea!!!
Oma tilanne ei ole sitten kesäkuun miksikään muuttunut. Menkat tulee toiveista huolimatta kiltisti joka kuukausi. Lokakuussa tulee meillä jo vuosi siitä kun on ehkäisy lopetettu. Jotenkin aikaisemmin kuvittelin ettei tässä tosiaankaan näin kauan menisi, mutta......Lääkäriin olisi tarkoitus pikapuoliin mennä, mutta kun jotenkin sitä ei vaan tahdo saada aikaiseksi tilattua. Jotenkin se vaan tuntuu niin hankalalta ja ahdistavalta. Te jotka olette tutkimuksissa käyneet tai esim. Teroja saaneet niin oletteko käyneet ihan omalla terveyskeskuslääkärillä vai gynekologilla? Mitä ja miten tutkivat?
Nyt on vielä kaiken lisäksi kierrotkin alkaneet olemaan ihan ihmeellisiä, kierrot pitkiä ja vuoto todella niukkaa ja vuotoa vain kaksi päivää. Hormonit ehkä hieman sekaisin? Tuntuu että tässä alkaa olemaan pääkin sekaisin jo kaikesta tästä ajattelemisesta. Sen vuoksi otinkin hieman alkukesästä " lomaa" koko lapsitouhusta ja jätin teidänkin seuran muutamaksi kuukaudeksi ja se teki kyllä ihan hyvää.Ei muuten mutta kun 24h vuorokaudessa oli lapsentekohanke vaan mielessä niin se alkoi olla aika lailla rankkaa ja parisuhdekin alkoi jo kärsiä aika lailla.Nyt kyllä jostain syystä edelleen pupuilutouhuihin ei sitten pienintäkään halua ja välillä se meni jo siihen että väkipakolla yritti itsensä saada siihen vireeseen kun tiesi että tärppipäivät olivat käsillä.
Nyt sitten yritetään miettiä vähän muitakin asioita.
Ollaan oltu koko perhe 2 viikkoa lomalla ja oltiin hieman pohjoisen ruskaa katselemassa.Teki kyllä hyvää saada olla ihan kolmistaan ja touhailla omia juttuja perheenä. Nyt olis 3 päivää töitä ja sen jälkeen käsileikkaus edessä, joten sit taas joitakin viikkoja lomaa. Luulenpa että saikun aikana tulee tännekin kirjoiteltua hieman ahkerammin koska eipä sitä paljon muutakaan pysty tekemään.
Ai niin, ikääkin on tullut tauon aikan vuosi lisää....
Salsa
Heippa vaan kaikille kuumeilijoille.
Kahden vuoden empimisen jalkeen olemme vihdoin mieheni kanssa valmiita kuumeilemaan ja kokeilemaan :) Asumme ulkomailla, ja suurin syy empimiseemme on ollut tama :sairaan lyhyt aitiysloma, 6 viikkoa!
Mutta nyt olen jo 35 v. ja jos tahdomme 4- ja 6-vuotiaille pikkuisen sisaruksen, niin se olis NYT.
Jatin pillerit pois 3 viikkoa sitten. Ihanan jannittavaa. Ja on ihanaa olla taalla jannittamassa teidan kanssa! :)
Mies on ylitoissa ja meilaili etta on rattivasynyt. No hitto sentaa, ei nyt sovi olla vasynyt. Mina taalla odottelen etta paastaan HOMMIIN...;)
Kaikille lykkyaa tyko.
Eva
Täällä lähti esikoisen yrittäminen käyntiin. Nuvaringit heitin pois jotenkin oma-aloitteisesti kaksi kiertoa sitten, ei vaan kertakaikkiaan huvittanut enää ehkäistä. Sitten keskustelimme asiasta ja päätimme että kyllä ne saa nyt jäädäkin (jääkaappiin jäi isot läjät Nuvaringejä). Nyt siis eka täysi kierto päätöksemme jälkeen, ovislaskurin mukaan 18.9 olis hedelmällisin päivä. Täytyypäs pitää tarkkaan mielessä, kerroin sen isännällekin.
Minä olen 29, isäntä 32. Molemmat amk-koulutettuja ja vakinaisessa virassa. Kait se nyt on aika jos ikinä.. HUUUIII
Täällä odotellaan niitä menkkoja edelleen saapuviksi.. Kp44 menossa ja normaalisti kierrosta ei mitään käsitystä ole. Negan jo tossa viime viikolla ehdin testailla. Nämä pitkät kierrot vaikuttaa aina mielialaan ja sillä tuntuu olevan suori yhteys siihen että ei paljon huvita tuolla makkarin puolella mikään muu kuin nukkuminen =)
Kahden viikon kuluttua olen menossa gynelle, saas nähdä mitä sanoo. Terolutit vois olla aika hyvät tähän kohtaan (omasta mielestä ainakin) =)
Ärsyttää tämä epätietoisuus siitä koska ne menkat tulee..
Hei vaan,
Shania07 ilmoittautuu 2008 vuoden vauvapinoon ;)
Ikää on 28, miehellä 30 ja ensimmäistä ruvetaan yrittämään joulun tienoilla =)
Kolmatta yritetään-yritys aloitettu 09/07, oma ikä 31 ja mies 33, lapset 12/00 ja 11/02
Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
hiukan ja kysellään että: mitä kuumeilijoille kuuluu? kovin vaikuttaa pino hiljaselta, kun edelleen käyn täällä lueskelemassa..
t.Ufa (rv9+3)
Haloo, haloo.... mihinkäs on kaikki ihmiset kadonneet????
Kovin on ollut hiljaista.Myönnetään kyllä että itsekään en ole käynyt pariin kuukauteen kuin lueskelemassa muiden jutustelua. Nyt kuitenkin ollaan käden vuoksi saikulla ja aikaa kirjoittelemiseen on, joten päätin ryhtyä tuumasta toimeen.
By the way, missä Rva Saarinen, Eliador ja muut tutut jotka kirjoittelitte keväällä ja alkukesästä???? Olisi kiva kuulla kuulumisianne.
Meillä ei mitään uutta auringon alla. Edelleen toiveissa pikku kakkonen, mutta hieman huonolta näyttää. Yritystä takana jo lähes vuoden eli yk 11 meneillään.Satunnaisesti olen ovistikkuja käyttänyt, mutta eipä niistäkään ole ollut mitään apua, ovista en ole ilman enkä niiden avulla bongannut, tosin tikuttelu ollut todella satunnaista joten ei mikään ihmekään.Täytyis varmaan ensi kierrossa omistautua asialle paremmin. Olen kuitenkin hieman yrittänyt pitää tätä raskautumisyritys juttua jotenkin edes kontrollissa, kun koko touhu alkoi viedä niin paljon tilaa ajatuksista että pää oli halkeamaisillaan ja parisuhdekin alkoi rakoilla aika lailla.Yhdessä vaiheessa (juuri kun olimme 2 viikkoa syyslomalla) alkoi jo pahasti näyttää siltä ettei yhdessäolosta tule enää mitään, mutta nyt onneksi näyttää jo paljon paremmalta. En yhtään ihmettele jos tämän touhun seurauksena moni parisuhde hajoaa.Itsellä oli aikamoinen masennuskausi edellisten menkkojen aikoihin ja se koetteli sitten parisuhdettakin aika lailla.
Nyt kuitenkin ollaan jo paljon paremmalla mielellä ja parisuhteen voisi jopa sanoa kukoistavan tällä hetkellä. Nyt maistuu pupuilukin vallan mainiolta, kun oltiin lähes kuukauden pupuilematta ja mieskin on enemmän kuin tyytyväinen kun meikäläiselläkin haluja tehdä sängyssä muutakin kun vain nukkua.Kuukautiset ovat olleet kaksi viimeistä kiertoa ihan sekaisin ja vuotoa ollut vain pari hassua päivää ja viimeksi oli ihan pakko testata kuukautisten jälkeen etten ole raskaana kun vuoto oli niin niukkaa ja olin menossa käsileikkaukseen, jota ei olisi saanut tehdä jos olisin ollut raskaana. No testi näytti tietysti negaa kuinkas ollakaan.
Tällä hetkellä elellään ovispäiviä ja parin viikon päästä sitten nähdään onko mitään tapahtunut. Sitä jännityksellä odotellen...
Salsa-42 yk 11, kp 17/32?
yritys aloitettu 8/07. ikää minulla 24 ja miehelläni 22
parhaillaan ovis pukkaa tulemaan..toivottavasti tärppää <3
onnea kaikille <3
yritys aloitettu 8/07. ikää minulla 24 ja miehelläni 22
ovista pukkaa parhaillaan..toivottavasti tärppää <3
onnea kaikille <3
Tuhannesti onnea plussanneille!
Itse olen nyt ollut täältä poissa jonkin aikaa.... Pillerit lopetin maaliskuussa eikä plussaa vieläkään kuulu. Ensimmäinen lapsi on jo 7 vuotta ja jotenkin ajatuksiin hiipii, että ehkä olen odottanut liian kauan, enkä enää tule raskaaksi. Tyhmiä ajatuksia, tiedän!
Jotenkin sitä oli hirveän tarkka, että otti pillerit ajallaan ja uskoi, että raskaaksi tulee suunnitelmien mukaan. Ei se niin ole! Ehkä tämä odottaminen on hyväksi, ensimmäisen kanssa olin todella epävarma ja tuntui välillä etten haluakaan lasta, en osannut arvostaa sitä mitä sain. Nyt, jos tulen raskaaksi niin taatusti nautin siitä ajasta!
Uusi tähän pinkkaan:
Fertiensis, nomen est omen eli ensimmäinen toiveissa, minulla ikää 30 ja miehellä 33.
Yritys on alkanut (=ehkäisy jäänyt pois) jo kauan sitten, mutta tosi yritys 8/07 lähtien, kun kroppa alkoi toimimaan, joten otetaan se aloitukseksi :)
JA ONNEA-ONNEA-ONNEA!!!!!!!!!!! Ja kaikkea hyvää jatkoon!! Lähetän tässä lipun matkalle odottajien puolelle, hyvää matkaa!!!
F
Paljon onnea matkalle ja toivotaan että pikkuinen pysyy mukana loppuun asti!
Mites muilla? Täällä on vähän hiljentynyt keskustelut.. Hmm. Missä kaikki kuumeilijat on? Mä aina välillä käyn täällä kurkistelemassa, mitä kuuluu, mutta aika hiljaista on ollut..
Meillä menee oikein hyvin. Pikkuinen on alkanut ilmoitella itsestään jo kovin ja perjantaina on rakenneultra, jolloin viikkojakin on jo huimat 20+2, toivottavasti kaikki on hyvin. Välillä liikkeitä tuntuu paljon, välillä ei ollenkaan jolloin huoli iskee, mutta onneksi perjantaihin ei ole enää kuin öö.. 5 päivää. =)
Mutta kertokaahan nyt ihmiset mitä teille kuuluu..
Suan
19+4
Olen jo taka-alalta seurannut keskusteluja, ja nyt uskaltaudun mukaan. Ensimmäisestä kuumeilen ja yritys on aluillaan. Itse olen 26-vuotias ja mieheni 25-v. Naimisissa olemme olleet 1,5 vuotta. Pillerit loppuivat viikko sitten ja nyt ensin katsellaan varovaisesti ja viimeistään vuodenvaihteen jälkeen alkaa tosiyritys. :) Aloitan uudessa työpaikassa tammikuussa ja on hiukka noloa heti sanoa, että olen raskaana. Mutta luonto järjestää... Ja koska vauvaa toivotaan, niin saa tulla, niin pian kuin on tullakseen.
Olen ollut paljon poissa netistä ja tänään kun ensimmäisessa ultrassa käyty niin tulin kertomaan tohon plussanneisiin oman la eli se on 26.03.08 ja siirtyi päivän vain mitä neuvolassa laskettiin. Olipas kiva huomata pitkän tauon jälkeen, että paljon uusia on tullut meidän plussaneiden jälkeen kuumeilemaan! Toivotan täältä paljon plussa tuulia kaikille!! Tänään ultrassa kätilön mukaan kaikki oli erittäin hyvin eikä syytä huoleen. Siellä se pikkuinen oli ja sydän löi! :)
M@m@-3x rv 13+5 maaliskuisiin siis mentiin :)
Heips kaikille!
Täällä yks jäsen liittymässä joukkoonne! Minä 26v ja mies 25v. Esikoisen yritystä ollut 4/07 alkaen, 5/07 varhainen keskenmeno. Menkkojen kanssa ollut ongelmia tuon 5/07 jälkeen mutta toiveet on korkealla silti!