Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko, mikä oli lopullinen syy/motiivi/keskustelu tms. joka sai sinut lopulta jättämään ehkäisyn pois?

Vierailija
20.08.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, että aloitetan sitten ajoissa yrittäminen, että jää hoidoillekin vielä aikaa, ennen kuin ikää on liikaa... Kaksi kuukautta myöhemmin tein positiivisen testin...

Vierailija
2/5 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä sanoi, että lapsi tulee jos on tullakseen. Suunnittelin jättäväni pillerit pois, mutta ostin ehkäisypuikkoja, joita ei kuitenkaan kertaakaan käytetty. Eli mieskin siis tiesi, etten syö pillereitä enää.

Tulin kerrasta raskaaksi.

Erosimme kun lapsi oli vajaa 2v. Tämän jälkeen mies on syytellyt minua siitä (ei koskaan suhteemme aikana), että huijasin hänet isäksi.

Että näin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusimme lapsia, luonnollinen jatkumo avioliitossa, itsestäänselvyys, on elätty hetkessä ja ehkäisyn pois jättäminen oli spontaani teko jota ei edes paria sekunttia pidempään ajateltu

lapsia 4

Vierailija
4/5 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en halua enää alkaa tehdä lapsia yli 40v:nä.

Sekä se, että mulla on vakityöpaikka, ihan ok palkka, ja olen henkisesti sen verran tasapainossa, että pärjäisin myös yh:na jos olis pakko.

Halusin lapsen, että ei kaduta sitten jälkeenpäin että lapset jäivät saamatta.

Vierailija
5/5 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume oli vaivannut jo pitkään, mutta miehen sain ylipuhuttua, kun kerroin niistä lapsettomuushoitoja saavista naisista, joita minulla oli työtovereina l. ettei lapsia voi vaan tilata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi