Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toukotuhisijat vko 34 ma-ti-ke

20.08.2007 |

Tänne alkuviikon pinoon, kiitos!

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa v***tus helpottaa viime menkoista ja katse on suunnattu kohti seuraavia (joita ei toivottavasti kuulu ainakaan vuoteen). Sunnuntaina aloin tikuttelemaan ovista ja tänään tuli hentoinen viiva... eikös se kerro, että ovis alkaa lähestyä. Pelkäsin etten ovuloisi ollenkaan, kun ei niin hirveän selviä oireita ole. Nyt vaan peitto heilumaan. Tietysti käy niin, että jostain saamme semmoisen riidan aikaiseksi, että mökötämme selät vastakkain loppu viikon :)

Fatmamalle oikein paljon lohdutusta ja kannustusta. Älä vielä luovuta! Ja muista, että hyvää kannattaa aina odottaa... Sitä olen hokenut itsellenikin, meillä on nyt yk 4 meneillään.

Ja Te Plussanneet... niin paaaljooon onnea ja kaikkea hyvää seuraaville n.40 viikolle! Toivon myös että niitä isoja vahvoja plussia tulee tässä kuussa monta lisää.

Vipukka 13/27-29

p.s miten saatte juotua greippimehua? Naama on rutussa ja kaulasta vetää suonta...

Vierailija
22/79 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se mehu on hyvää. En vaan oo mitään muuta vaikutusta huomannu. Mutta maultaan sopii hyvin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikuttelusta ei ole hyötyä :( ainoa tummempi viiva tuli sillon kp7 ja sen jälkeen ei yhtään mitään :( Ei ovisoireita, ei limoja ei mitään :F

Tänään pitäisi aloittaa terot, taidan kuitenkin muutamalla päivällä viivästyttää jos se ovis sieltä kerkeäisi muka tullakin..

Mieli on maassa, greippimehua ryystän litratolkulla ja juoksen vessassa. Lämpökäyräkin on yhtä sekaisin kun minä :(

Lastwish kp14/25 yk7

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycle=5&id=lastwish&tc=0&p=

Vierailija
24/79 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Pikkupapulle!!!

Ja Maria7:lle onnittelut haamusta, toivottavasti viiva vahvistuu!!!

Olikos joku muukin haamuillu, tytteli? Kuka olikin, niin toivottavasti vahvistuu sinullakin!

Itsellä nousi lämpö tänä aamuna hivenen selvemmin, joten ehkä se ovis oli tosiaan vasta eilen. Siirryttii tässä kierrossa aamutouhuihin, ja oli muuten virkistävä muutos :D Tähän asti touhut jääny aina iltamyöhälle väsyneenä, joten nyt tuntu vasta pääseen vauhtiin, kun ovis jo meni ;) Kyllä sitä tuosta ilosta jo laitto kelloa puoli tuntia aiemmin herättämään aamuisin.

Nipparalle pahoittelut negasta! Tää on niin tätä, negoja kierto toisensa jälkeen, välillä tuntuu ettei tätä kertakaikkiaan enää jaksa, välillä taas ihan turtakin olo, eikä tunnu miltää ja välillä sitä vielä jaksaa toivoakin herätellä tärpistä.

Fatmamalle pahoittelut myös. Mutta sinuna en vielä huolestuisi kuitenkaan, vaikkei tärppiä heti tule niin ei se tarkoita ett olisi jotain vialla. Sehän on ihan tutkittu, että vaikka kaikki menis nappiin, ajoitus jne ja kummatki olis terveitä ym niin siltikin se onnistusmisprosentti oli jotain max 20%/ kierto. Koska mikä vaan voi mennä vikaan, se on niin monimutkaista kuitenki se raskautuminen. Eli älä fatmama vielä masennu, ensi kierto voi olla juuri se kierto!

Nyt ruoanlaittoon. Mukavaa viikonjatkoa kaikille!

Koralli73 kp 15/n. 27 dpo1 yk14

Vierailija
25/79 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä päivät voivat kulua näin hitaasti? Nyt vasta menossa *laskee* kp 8/28-35 plääh :( Ovikseenkin vielä aikaa ja TIETYSTI mies on lähdössä JUST silloin ystäviensä kanssa vaeltamaan neljäksi päiväksi! Argh!

Oikein paljon onnea plussanneille! Voi kun pääsisi juttelemaan sinne toukokuisten pinoon...

Greippimehu on kyllä pahaa :( Aluksi piti pitää nenästä kiinni ja silti yökkäilytti ;) Nyt menee alas jo jotenkuten, mutta ei se kyllä herkkua ole! Mutta mielelläni juon sitä, sillä mulla ei kyllä ole ollut ovislimoja moneen kuukauteen. Josko se auttaisi, saa nähdä. Tässä kierrossa vasta aloitin.

Kertokaapa tyhmälle: voihan ovis silti tulla vaikkei limoja näkyiskään? Jäin vaan miettimään, että mitäs jos ei tule ovistakaan. Jos ei tässä kierrossa tärppää niin varmaan kokeilen sitten seuraavass ovistestejä.

No niin, lapsi taas itkee tuolla. Päikkärit on varmaan nyt nukuttu. Jatkan myöhemmin!

Vierailija
26/79 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille nega-lohdutuksista. Olen vielä täällä mukana, mutta saa nyt nähdä, kuinka kauan. Ei kyllä ole mitään raskaustuntemuksia, ne on mulle kyllä jollakin tavoin tuttuja, kun on kaksi lasta jo tehtynä. Tosin ainahan ne pitäisi olla erilaisia jokainen odotus, olen kuullut näin sanottavan. ;) No, ratkaisu taitaa tulla aikas pian meikäläisen kohdalle, kun kp:t on jo noin pitkällä.

Kaikenlaista onnea kaikille toukotuhisijoille ja erityisesti haamuplussaajille peukutukset!

_tädää_ kp 31/32

Vierailija
27/79 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset tsempistä ja tädäälle myös tsemiä!!!

Luin Nilssonin kirjaa ja on se kyllä ihmeiden ihme, jos raskautuu. En tiennyt, että se olisi noin hankalaa.

Ja kun nyt on tunteja kulunut negatestistä, niin masennus alkaa väistymään. Perhana tässä periksi anneta!! Ensi kierrossa enemmän greippimehua, paljon paljon vähemmän stressiä (no tämä on vaikea), lisää liikuntaa ja yritystä painonpudotukseen. Kyllä tämä tästä... tätiä odotellen ja plussaa toivoen, vielä kuitenkin ;)

Tämä on kyllä NIIN ihana palsta, aina voi kirjoittaa kun on paha olla, kiitokset siitä teille kaikille ihanille kanssasisarille :))

-fatmama kp 21/26 yk3-

Vierailija
28/79 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylintäydeltä onnea kaikille plussanneille ja isot lohdutushalit negan saaneille =) täällä viä kärvistellään..en oo vielä testaillu jospa huomen jos en nahoissani pysy ;) tänään kp 26.. ei mitään erityisiä oireita kumpaanka suuntaan..toivotaan parasta.. jatketaan harjoituksia=)

Vierailija
29/79 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin Kielo77 eli voiko ovis tulla vaikkei mitään limoja oliskaan näkyvissä???

Mulla menossa tänään kp 27 eikä mitään merkkejä mistään. Ei menkoista (ei kyllä koskaan ole ollutkaan mitään varoittavia merkkejä) eikä plussauksesta. Tää kierto on ollut mitä kummallisin. Kp 20 ja kp 25 tuli kerran pikkuhousuihin jotain limaa tms, muuten on ollut saharaa koko kierto. En edes tiedä miten pitkä kierto on kun on eka imetyksen jälkeen. Edellisessä raskaudessa testasin kp 25 eikä näkynyt mitään vaikka tulinkin raskaaksi siinä kierrossa joten uskoisin että mun kierto voisi olla 28-32 välillä.

Mutta kai mä jokseenkin piinailen vaikka pitkällä kierrolla ja myöhäisellä oviksella ei raskautumismahkuja oikein ole kun oli viikon tauko pupuilussa;(

EMlin

Vierailija
30/79 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen pikaisesti. harmittaa, kun en ehdi enää nykyään lukasta kun nopeaa kirjoitukset läpi. Olisi niin kiva kommentoida...

Itse en ole pahemmin ovislimoja huomaanut (en ole niin seuraillut) ja meillä yksi lapsi on...nykyään tietysti seurailen kovastikin:)

Olen tosiaan niin kiireinen töiden vuoksi, että hyvä kun kiertopäivän muistaa. Mutta testipäivään tuntuu olevan ikuisuus. Testaan ei ens vaan sitä seuraavana viikonloppuna.

Tsemppiä kaikille siihen vaiheeseen, missä olette:)

Vierailija
31/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kaahasi aamulla paikalle. Kp 1 taas kerran menossa. Kierron pituus tällä kertaa melko normaali, joten oikeastaan olisinkin kuulunut vielä huhtikuisiin (nyt 31, viimeksi 35). Nyt sit uusi toivottu la 31.5. joten nipinnapin jään edelleen tänne toukokuisiin =) Yrityskierto 13 siis käyntiin...

Parempaa onnea ja plussatuulia teille!!

Nippara kp 1/31 yk13

Vierailija
32/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollu niin kova yritys päällä (joka 2. pv) et saa nähdä miten käy parin viikon päästä, tuleeko tätiä vai ei... Eilen näytti siltä ku olis tullu ovislimaa ihan vähäsen. Muuten on ollu aika saharaa. Mut eilen siis pupuiltiin eli jos oli ovis niin... No, ei sitä tosiaan tiedä et vaikka kaikki menis nappiin ni ei se sitä tarkota et nyt tärppäs. Meillä on 2 lasta ennestään, ja kummankin kohdalla on tärpänny vasta 3-4 kk pillereiden lopetuksen jälkeen. Mut aikasemmin en oo kyl näin aikasessa vaiheessa ruvennu laskeskelemaan ja tosissaan ei olla yritetty ku vasta ehkä 1 kk pillereiden lopetuksen jälkeen. No, jos ei nyt tärppää ni pää pystyyn vaan ja ainakin ehtis laihduttaa enemmän. Ainakaan vielä en aio hankkia ovistikkuja, kattoo sit jos menee ens kuulle yritykset...

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia myös +++++++++++++++++++++

Suzie kp17/?? yk1 (ovis kp16?)

Vierailija
33/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vauvakuume vähän laskenut nyt siis yk3 menossa. Olen kans ruvennut laihduttamaan, tosin vielä ei ole tuloksia pahemmin näkynyt. Mutta olis kiva saada pari kiloa pois ennen raskautta.. Paljonko teillä nousi paino raskaus aikana? Mulla tais olla paino noussut 19 kg kun olin viimesillään ja 10 kg jäi laitokselle :) Eli aika paljon oli turvotusta, kun silloin oli kuuma kesä.

Joku oli testannut haamun? Onko ruvennut vahvistumaan?

Mariatar 10/28-30 yk3

Vierailija
34/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Nipparalle ja muille tädin yllättämille!

).( Mulla alkoi tänään uusi elämä. Kävin aamulla vaa' alla ja järkytyin. Herkut on maistuneet ja greippimehua on mennyt parin viikon ajan litra päivässä. Reilu kilo on tullut lisää parissa viikossa muutaman edellisen kesäkilon päälle. :( Ei nyt onneksi ole vielä riistäytynyt käsistä täysin, vaan muutaman viikon itsekurilla nuo kyllä lähtee.

Ovista odotellessa elellään. Pupuiltu on kyllä ahkerasti joka toinen päivä varmuuden vuoksi. Limoja ei ole vielä näkynyt, vaikka oon ollut todellinen greippimehun suurkuluttaja. Tänään menossa kp 13/27-29. Kyllä edellisten kiertojen mukaan pitäis tänään alkaa limoja näkyä. Greippimehua en aio enää tämän kierron jälkeen juoda. Alkaa tökkiä jo ja tulee kalliiksikin. Tahtoo jotain muuta mehua välillä. Toivottavasti silti ei tuu enää seuraavaa yrityskiertoa! ;)

Tänään pitäis kotona odottaa " Syntyy uusi elämä" . En malta odottaa että pääsee tutkimaan sitä. :)

Vierailija
35/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tuosta mariatar84:n viestistä, että näin viime yönä unta että tein raskaustestin johon ilmestyi ne maagiset kaksi viivaa. Ja ne tuli siihen ihan muutamassa sekunnissa ja ihan selvät punaiset viivat. Näytin miehelle että eipä taida olla epäselvää tuloksesta kun noin äkkiä ilmestyi. Sitten kun menin testiajan umpeuduttua uudestaan katsomaan sitä tikkua, niin ne viivat oli kadonneet. Ihan ihmeellinen uni... Toivottavasti se oli enneuni että minäkin saan ne kaksi viivaa nähdä parin viikon päästä! :)

Vierailija
36/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut uuden elämän aloittamisesta! :-) Tiedän tunteen, koska aloitin itsekin uuden elämän about kuukausi sitten. Mulle kävi ihan samalla tavalla eli kävin vaa' alla ja järkytyin. Sen illan punnituksesta lähtien on lupaus pitänyt eli oon liikkunu suht säännöllisesti ja kattonu mitä laitan suuhuni + käyttänyt tonalinia ja omega-3:a. Musta tuntuu et noi kolme asiaa yhdessä (liikunta, ruokavalio, ravintolisät) on tuonu tuloksia. On ilahduttavaa käydä vaa' alla kun huomaa et paino laskee pikkuhiljaa. 3-4 kg on lähteny noin 4 viikon aikana. Aluks lähti tietty nopeemmin. Tavoitteena olis lähteä ainakin 3 kg vielä, ainakin tähän hätään. Jos ei heti tärppää ni sit ehtii taas enemmän... Greippimehuun en oo vielä turvautunu vaikka on käyny mielessä. Sentään vähän jotain limaa tuli eilen mutten sit tiedä oliko ovislimaa vai mitä...

Vierailija
37/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, Nippara! Mutta vielä ei siis oo toivo menetetty saada toukotuhisija!

Fatmama: On todellakin monimutkainen tuo raskautuminen. Mutta jotenki siinä Nilssonin kirjassa mulle tulee sellanen kuva, että näin se nyt joka tapauksessa menee, luonto kyllä hoitaa, ja kaikki onnistuu, kunnes ihan kirjan lopussa on ikään kuin pieni ps. ei se sittenkään aina IHAN näin helposti mene :( No, sulla on vielä kikertopäivät ei-niin-pitkällä, että negakin voi hyvin vielä muuttua plussaks. Ja jos ei nyt, niin kyllä se vielä tulee, kun on ennenkin tullu :)

Anniquelle myös hyviä lukuhetkiä! Ja tsemppiä uuteen elämään ja itsekuriin kilojen poistamiseksi :)

Kun näistä unista on ollu puhetta, niin mullakin oli taas sellanen uni, jossa mulla oli menkat jo 2 vkoa myöhässä, kunnes tuli mieleen, että mitäs jos mää olisinki raskaana! Kuinka sen voi unessa ottaa niin rauhallisesti, että vasta kahen viikon päästä alkaa ajatella asiaa :( Kun olis hereilläkin samanlainen viilipytty!

Vieläkään ei oo mitään ovikseen viittaavaa, vaikka yleensä näihin aikoihin on jo paljonkin :S Sitte tuli mieleen, että olisko se metenkään voinu olla jo viikonloppuna, kun sillon oli paikat aikas " kosteena" , mutten tuota kosteuden laatua tullu tutkineeks sen paremmin. Mutta en oikein tuohon jaksa uskoa, se olis ollu IHAN liian aikasin mun kiertoon nähden. Eikä rinnatkaan oo kipeet, ne kun yleensä on mulla tosi arat oviksen ja menkkojen välissä. Ehkäpä se tulee tällä kertaa myöhässä...?

Vierailija
38/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin viimeksi ovisaikaan, nyt pari viikkoa mennyt 12 tuntisia päiviä tehden töissä ja illalla koulussa. Kauhea stressi ja migreenikin iski vuoden tauon jälkeen. Kaiken tämän keskellä meillä on vielä remontti meneillään ja muutto edessä uuteen asuntoon ensi viikolla. Kuumeilemaan en ole ehtinyt, paitsi mielessäni.

Kovasti odottelen plussa uutisia teiltä, kun moni elää jännittävää aikaa tällä palstalla.

Onnea haamun testanneille, toivotaan viivan vahvistumista!

Nipparalle pahoittelut ja halaus tädin takia, mutta onneksi jäät seuraksemme toukokuisiin. Plussaonnea tähän kiertoon!!

Annique, Oon tässä kierrossa nähnyt myös kaksi unta, jossa ne odotetut viivat ilmestyivät tikkuun. Viimeisimmässä unessa tein digitaalisella testillä ja ihana plussa tuli näyttöön. Toivotaan, että ne oli enneunia!

Fatmama, älä vielä masennu. Pidän sinulle plussa peukkuja!!

_tädää_ mikä tilanteesi?

Te, jotka olette testaamassa lähiaikoina, mitkä dpo päivät teillä on meneillään?

Itselläni myös piinainen viikko meneillään. Tein eilen (dpo12) päivällä Aconin early detection, herkän kasetti testin 10 mlU/ml. Viivaa ei mielestäni testiin ilmaantunut testi ajan puitteissa, mutta parin tunnin päästä, siinä oli hentoinen, mutta vähän väriä sisältävä viiva. Eli siis aito roskishaamu :).

Onko kellään kokemuksia kyseisestä testistä?? Ostin sen apteekista.

Tänään aamulla iski kauheat menkkakivut, kesti joku 10 min ja rauhoittui. Menkkojen ei kuitenkaan pitäisi vielä alkaa, vaan aikaisintaan huomenna tai perjantaina. Raskausoireita on vaikka muille jakaa, kuuma, kylmä, nippailut, väsymys, kiukku, mutta olen jättänyt ne taka-alalle enkä intoile oireista. Monta kertaa kantapään kautta opittu, ei ne välttämättä ole aitoja ;)

Mariia83 kp26/27-31 dpo13, ja huomenna taas testaan jos täti ei yllätä :)

Vierailija
39/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 34/29-35, eikä tätiä näy... Testasin kp 31 tyylipuhtaan negan, mutta saa nyt nähdä, onko tässä sittenkin jotain toivoa :) Ei nyt pidä innostua, voihan olla, että kierto meni sekaisin, kun stressasi tätä raskautumista niin paljon. Anyway, huomenna illalla testataan taas, jos täti ei yllätä sitä ennen.

Oireet on myös on/off, kuten joku osuvasti kuvaili, joten niihin ei voi luottaa. Pää teettää mitä ihmeellisimpiä temppuja toukotuhisijan toivossa :)

Pahoittelut negoista ja peukut ylös haamuilijoille ja piinassa oleville. Kyllä me kuulkaa vielä joskus saamme omat nyyttimme vielä :)

Vierailija
40/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä hälytys, nyt sitä limaa alkoi tulla. Ja paljon! Sit vaan hommiin :D