Toukotuhisijat vko 34 ma-ti-ke
Kommentit (79)
72mama, sanoit, että sinulla ei ole herkkiä testejä, vain Apteekin oma. Eikö Apteekin oma olekaan herkkä tai siis tosi herkkä? Sitä olen käyttänyt.
P.S. Kp 35 ja testaamassa tänään uudelleen :)
Apteekin oman testin herkkyys on 25 mIU/ml. On testejä joiden herkkyys on 10 mIU/ml, eli ovat herkempiä. Apteekin oma näyttää käsittääkseni todennäköisimmin vasta sitten kun täti on myöhässä, mutta varmaan on eroja, eli toisilla näyttää aiemmin ja toisilla vasta myöhemmin.
Mietin jo pitäiskö aloittaa uus pino, mut kait sitä vie tähän kirjotan.
Eilen sit testasin *nolona*, mut en malttanu odottaa ja nega pärähti, vaikka tuntemuksia on.. tai siis rinnat arat.. taitaa siis olla vaan kuvittelua ;)
Mitäs TUPAJUMI, ootko malttanut odottaa huomiseen??
Eli siis odottelen jo tätiä, niin pääsee sit seuraavassa kierrossa yrittään. Tuskin tänne enää kirjottelen, odottelen tädin saapuvaks ja luultavasti liityn kesäkuisiin sit, plääh!
Ja keskityn maanantaina alkavaan kouluun.. juup, pystyin kait siihen keskittyyn tän kuumeen kanssa..
Onnea plussanneille, ihanata!!! Ja pahoittelut negoista! Ja tädin saapumisista, ei muuta kun uutta matoa koukkuun :)
Nonniin, nyt ruoan laittoon.
Emmuli kp 26/26-30 tai jotain tuolta väliltä ollu, mut stressin takia ties mitä nyt..
Okei nyt olen jo ihan pihalla, alkoi tulemaan punaista verta ja karseet krampit kuten kuukautisissa o_O siis mitä wattua?? Eihän mulla ole ollut vielä edes ovista :((((
Plääh sanon minä :(
lastwish kp 16/25 yk7
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycle=5&id=lastwish&tc=0&p=
Täällä viimeisiä piinapäiviä vietellään ennen huomisaamun testitulosta. Muistaakseni esikoiselle sain jo selkeät kaksi viivaa jo aikaisemmalta kiertopäivältä, joten pitäs kyllä huomenissa herkällä testillä jotain näkyä, jos on näkyäkseen. Tiedä sitten miten sekaisin kierto on, mutta mahd. ovis ajoittuisi tuntemusten ja limojen perusteella 7. tai 8. päivän tietämille.
Emmuli: eihän tädin pirulainen ole löytänyt vielä luoksesi? Huomenna sit jännitetään yhdessä, eikös? Kamalasti PLUSSAonnea sinulle ja tietysti KAIKILLE toukotuhisijaa toivovalle++++++++++++++++++
Olikos se poltsi joka vielä tänään aikoi testailla(?), kovasti plussatuulta sinne....
Varovaiset onnittelut haamuista mariia83 ja bambiino!
Nipparalle pahoittelut tädin vierailusta, toivottavasti kuitenkin saat vielä oman toukotuhisijan. Anteeksi, en muista nickejä, mutta voimia neganneille, toivottavasti ne maagiset kaksi viivaa sieltä kuitenkin ilmestyvät, sinnitelkäähän vielä täällä tuhisijoissa!
Mukavaa torstaita (toivottavasti toivoa täynnä!)
(sekavin tuntein): tupajumi 27/28-32
...aika jännä, oltiin samaan aikaan kirjoittamassa! Mulla oli kyllä kans tänään jo vähällä että testaisin, mutta jotenkin se vain jäi ajatuksen tasolle... Voihan p...a tota sun negaa, jospa kuitenkin vielä pysyisit täällä toukokuun puolella, peukkuja pidetään!
lastwish: pahoittelut alkaneesta oudosta vuodosta, toivotaan että se loppuisi ja pääsisit kunnolla yrittämään vielä tässä kierrossa! Itsellä ei kokemusta moisesta.
Himputti vieköön, jo on outoa kyllä tämä. Ihan kunnon tummanpunaista lorisee pöksyyn ??? Ei voi olla kyse kyllä oviksestakaan, sillä tämä on ihan tädin tekosia :(( Jopas oli lyhyt kierto. Mukavinta tässä kyllä on se, että saan jäädä toukokuisiin jos tämä tätiä on. Seuraava toivottu la siis 26.5 :DD
Lastwish kp 16/25 yk7 tai sitten 1/25 yk8
Omaa napaa vain:
Täti tulla pälähti tänään :(...en kuitenkaan tipu toukokuisista. Uusi LA olisi 29.5.2008... :)
Kolmas yrityskerta alkakoon...josko se kolmas kerta toden sanoo :)
Kanelisokeri kp1/29
Ei tarvi enää ihmetellä testien tuloksia, menkat alkoi tänään aamulla:( Siihen olen tosi tyytyväinen, että kierto oli tällä kertaa suht normaali, eli 30 pvä. Aiemmin kun on yritetty vauvaa, niin kierrot on ollut 40-50 pvä. Ihan hyvillä mielillä siis ollaan täällä suunnalla, ja kohta jatkuu kakkosen yritys, toivottavasti vaan paremmalla onnella!
Koittakaahan nyt sitten kaikki loput saada niitä plussia aikaiseksi!!!
Jos tästä kierrosta nyt tärppäisi, niin pysyisin edelleen toukokuisissa, la olisi 31.05.08
bambiino yk 2, kp 1/30
Hih, tämä ovistikutteluhan onkin ihan jännää :) Tässä kierrossa aloitin siis ensimmäistä kertaa ovistikuttelun. Aloitin jo kp 8:sta, että saan varman negan, jota sitten voi verrata. Sieltähän se nega silloin kiltisti tuli. Eilen näkyi jo haalea viivaa ja tänään tuli selvästi testiviivan vahvuinen tai vahvempi ovisplussa. (Jee, kiva saada edes joku plussa kaikkien negojen jälkeen).
Viime kierrosta meinasi mennä hermo, kun en tunnistanut oireista ovista yhtään. Vieläkään en kyllä silti osaa noita limoja tulkita, mutta pitää nyt niitäkin tarkkailla, kun tietää oikean ajan. Mut juu, nyt sitten vaan pupuilua innolla ;)
Pahoittelut ja kannustushalit bambiinolle ja muille tädin kiusaamille. :(
Tsempitykset kaikille piinailijoille!
Ja plussasäteitä ++++++ tähän kiertoon ihan kaikissa vaiheissa oleville!
dharmian kp11/26-27 yk3
Täällä kiertoa on kestänyt jo 34 päivää, normikierto noin 29-35. Moneen kuukauteen ei ole ollut näin pitkiä kiertoja, mutta negaahan se Apteekin oma näytti... :( Mitä lienee...
Saisi kyllä ne menkat alkaa, jos ei kerran ole plussaa.. Vai mitä mieltä olette, onko vielä mahdiksia plussalle, vaikka huomenna olisi periaatteessa vika menkkojenalkamispäivä?
eli kp 28 yk 1 imetyksen jälkeen ja kierrosta ei tietoakaan mutta koska tänään tuli täyteen jo kp 28 niin testasin varmuudeksi. Tyylipuhdas nega!
Eikä oviksestakaan mitään merkkejä.
Argh.
Emlin
Moi!
LASWISH: Mulla on ihan sama tilanne ku sulla. Ke oli kp 16 ja onnellisena odottelin ovista mut tumman punaista tuli pikkareihin.. Eilen tuli kans ei kauhean paljon mut pikkuhousun suojaa on käytettävä
normaalia kauheaa turvotusta ei ole... Ovista miekin odottelin enkä tiedä et mikähän vaihe mulla nyt on menossa vissiin kp 3 ? ja toukokuisiin siis jäisin itsekin ku uus la olis 28.5
Mikä sulla on tilanne? vieläkö lorisee????
Täti tämä on, aamulla oli täysi kupillinen jotenka alusta alkaa homma. Tämä onkin sitten yk8 Ihan on huiputettu olo :(
RouvaK samoissa mennään sitten kun minäkin toukokuisiin saan jäädä ;)
lastwish kp2 yk8
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycle=5&id=lastwish&tc=0&p=
tuo laskuri ei usko että mulla on menkat x)
eli uutta vaan yritystä joo... Harmi ku mä en vaan tiedä oikein mun kierron pituutta tällä hetkellä yleensä pitkä on ollut. tuon kuparikierukan aikaan n. 35 pv ja heinäkuun menkat jäi kokonaan väliin. Nyt sitten vaan vaivaset 16 pv =( mutta pitää sitten yrittää päätellä sitä ovista niistä limoista yms... =)
tsemiä ja onnea uuteen yritykseen lastwish!!! ja muille ++++ tuulia!!! Toukokuisissa edelleen kuumeillaan ;)
t: RouvaK
Pahoittelut Lastwish, RouvaK-07 ja muut tädin yllättämät! Itellä oli tuossa vuosi sitten yksi kierto 20 päivää, vaikka normaalisti oli 27-29. Yhtäkkiä vaan iski kauhea kramppi alavatsaan ja tulvahti verta kauhea määrä kerralla. Silloin emme vielä lasta yrittäneet ja ajattelin että oliskohan ollut stressin vuoksi epänormaali kierto. Jälkikäteen ajateltuna on käynyt mielessä että olikohan se sittenkin joku epäonnistuneesti alkanut raskaus, joka loppui heti alkuunsa. Sanotaan että suuri osa raskauksista päättyy ennenkuin nainen tietää edes odottavansa.
Mulla menossa kp 15/27-29. Limoja tulee ja menee vähän miten sattuu. Oon kyllä pettynyt greippimehuun. Ennen greippimehuja oli paremmat limat. Lämmöt edelleen 36,5. Sittenkö voi lopettaa pupuilun kun lämmöt nousee, vai pitääkö silloinkin vielä jaksaa pupuilla? Alkaa tökkiä jo tässä vaiheessa kuukautta... :) Ensin alkuun mies on innoissaan ja sitten kun on mennyt riittävän monta päivää, niin se alkaa jo epätoivoisena " tarviiko vielä tänäänkin, eikö vois pitää välipäivän" . No illalla hyvää ruokaa ja vähän punaviiniä niin eiköhän se siitä taas...
Toivottavasti negan saaneille tulee vielä plussaa! Toivoa ei ole menetetty ennenkuin täti saapuu! :)
Laitan tuossa viikonlopuksi uuden pinon pystyyn. Alkaa tää vanha olla jo aika pitkä.
_tädää_
Jaaha, mistähän tämäkin johtuu. Tippa linssissä pienimmästäkin
jutusta, keskittymiskyky ihan tiessään... Ovis kait just takana.
Kp 16/28 menossa, eli vielä on odoteltava aika pitkään...
Testailut yritän tällä kertaa pitää kurissa, pitäisi olla helpompaa
kun ei ole yhtään herkkää testiä kaapissa, vaan yksi Apteekin
oma.
Piinailijoille pitkää pinnaa! Plussanneille onnittelut!
72mama