Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toukotuhisijat vko 34 ma-ti-ke

20.08.2007 |

Tänne alkuviikon pinoon, kiitos!

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi kun me mennään niin samassa! Mulla kans alkoi yhtäkkiä tulla limoja - ja paljon! Olin jo huolissani kun oli niin saharaa, mutta nyt se sitten alkoi. :)

Vierailija
42/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peti-intoa ;o)

Ei taida mies tietää, mikä sitä odottaa, kunhan tulee kotiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas täällä käynyt kuhina vuorokauden aikana, kun en oo kerenny lukaseen viestejä. Hyvä niin! Kiva lueskella teidän muiden kirjoituksia.. Paitsi, että pahoittelut negoista ja tädeistä. Enemmän niitä plussia kaivattais.. Onnea haamuista, eiköhän ne siitä vahvistu!

Tänne ei ihmeitä, odottelua..

Nyt tänään tuntunut siltä, et tänne saapuu täti.. voihan p...a! On ihan semmonen turvonnut olo alavatsassa ja tuntuu, et kohta lorahtaa.. (Yleensä vuorokautta ennen tulee tämmönen olo) Vaikkakin oireita on ollut raskauteenkin, mut voihan ne olla sitä toistakin, kuten moni on höpissyt ;)

Eli siis ei mitään hajua miten käy..... Toisaalta oviksen aikaan oli vaan yksi yrityskerta (eli ei kauheeta yritystä..), joten en uskois et ois heti tärpänny.. Joten, jos tässä nyt ei ala menkat niin tastaan pe-aamuna ja jos alkaa, niin sitten jatketaan yrityksiä.. ilman stressiä mieluummin (nyt on ollu!), et jos sit tärppäiskin..

Plussatuulia ja stressitöntä mieltä!!!!!! (Kun oiskin niin helppoo, eikös?)

Emmuli kp 25/26-30

Vierailija
44/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei näy ovista laisinkaan :(

Päätin juuri etten aloita teroja ennen kun ovis on ohitettu, pidentyköön kierto sitten...

Päh

lastwish masentuneena kp 15/25 yk 7

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycle=5&id=lastwish&tc=0&p=

Vierailija
45/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tämä testaili..ja mikäpä muu kuin ilmiselvä NEGA pärähti testi ruutuun..että simmosia =( no mulla kp27 et vielä toivoa hippusen..mut hieman jo täti oireita ilmassa, et saapi nähä kui käy..harmittaa ihan vietävästi vaikka tää hän oli meijän vasta yk1 ja oma poitsu jo 4 v. et en heitä toivoani, sit kun täti pärähtää kylään niin uutta kiertoa ja yritystä vaan kehiin.. Pahoitteluni myös muille kanssa sisarille halin kera :)

Vierailija
46/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti se masennus häviää taka-alalle..... onhan mun kp:t " vasta" 22/26. Noh, tänään käytiin ostamaan uusi tilavampi auto ihan vaan tulevan vauvan takia. No ei vaan tietenkään, vaihtaa piti, joten ostettiin suoraan tilavampi :)

Uuden odotus -lehdenkin kävin ostamassa ja kuume vaan kasvaa!

Nippara : Näyttäis siltä, että minunkin uusi LA pysyisi toukokuun puolella, joten täällä pysytään, vaikka täti tuleekin.

Huh, kun täällä on hiostavaa vaikka aamupäivällä oli järkyttävä ukonilma.

Plussauutisia odottaen!!

Vierailija
47/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tänä aamuna uudestaan ja nyt haamu muuttui selkeäksi viivaksi, ei ole yhtä tumma ku testiviiva. Mutta ihan oikea viiva siis!!! Mutta äsken vessakäynnin yhteydessä huomasin, että pientä veristä vuotoa oli tullut. Onko tää mahdollisesti nyt sitä kiinnittymisvuotoa vai mitä???? Eihän täti voi tulla ja samaan aikaan rauskaustesti näyttää plussaa. Please tietääkö joku?? Tarviin jotain vastauksii, sillä olen aivan hermoraunio. Ensin riemu on ylimmillään ja sit tää vuoto tuo kauhean epätoivon.

Anteeksi en ehtinyt lukea muiden viimeisimpiä juttuja vielä. Luen kuhan pulssi tasaantuu. Eli voiko joku auttaa?!!

Maria7

kp 29/27-28

Vierailija
48/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria7, Ensin Varovaiset Onnittelut Plussasta!

Mulle kävi samalla tavalla pari kiertoa sitten. Ekana tein haamuja eri testeillä ja sit kp 31 vahvempi ja selkeä viiva. Seuraavana päivänä alkoi kauheat kivut ja vuoto. Eli oli kai kemiallinen raskaus. Toivotaan että näin ei ole sinun kohdallasi.

On myös aika yleistä, että vuotoa tulee vaikka onkin raskaana. Varsinkin niihin aikoihin kun kuukautisten kuuluisi tulla. Jos sulla ei oo kipuja ja vuotoa ei tule paljon, se on luultavasti normaalia. Pidän peukkuja, että kaikki on hyvin!

bee83 ja Annique, onnittelut limojen bongaamisesta. Nyt ei muuta kun hommiin :)

Emmuli81 tsemppiä ja jaksamista piinailuun.

MiSa81 mitkä dpo päivät sulla on nyt kun testasit?

Mulla kauhea alaselkäkipu ja menkkamainen särky jatkunut oudolla tavalla koko päivän. Huomenna kyllä alkaa aamulla, olo on sellainen. Tein uuden aconin testin äsken. Just ja just näkyvä viivanpaikka tuli 10 min päästä, ei väriä. Paska! Nyt masentaa.

Mariia83 kp26 ja dpo13

49/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Täällä taitaa olla kierto tosi sekaisin kun on vasta kp 16 ja veristä vuotoa tullut tänään ja nipistelee alavatsaa kuten menkkojen aikaan... ja piti ruveta nyt kunnolla pupuilemaan että ovis on pian.. Mitä ihmettä? nooh eka yritys täs menossa että kyl se siitä.. Mulla on kyl kierto ainakin sen 30 pv ollut.. kierukka (kuparinen) poistettu heinäkuun lopus ja 7.8 oli kunnon menkat... hmm

RouvaK joka ei tiedä että missä mennään...

Vierailija
50/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltsin kanssa ollaan näköjään aika sitkeitä tapauksia. Mulla on valkovuoto lisääntynyt, joten ihan tyypillisesti tädin tuloa ennustaa. Juuri sellainen lorahtamistunne täälläkin (kukas se olikaan toinen, kun mainitsi samasta).

Suzielle toivon kovasti sitä ovista, jotta pääset kiertorytmiin kiinni.

Maria7:lle paljon vauvaliimaa, toivottavasti se on vaan jotain ohimenevää se punainen tuhru.

Ja nyt vasta tajusin Pikkupavun plussan, kyllä mulla on pitkät piuhat ennenkuin viesti menee perille. :) ONNEA Pikkupapu! Lukeekohan enää näitä, vai jokos se lähti pörräämään tuonne odotuspuolelle.

Ja mihis on kadonnut kaikki loppukuun kuumeilijat, kun esittelylistassa on isoja aukkoja siellä. Ilmoittautukaa vaan rohkeasti mukaan sinne esittelylistalle, jos ei halua kaikkia tietoja antaa, niin laittaa vaan viivan siihen tai muuta vastaavaa! On kiva seurata, kun plussajuna etenee. Toivottavasti päästään joskus kaikki kyytiin mukaan.

Ja onnea ovisbongareille! Peitot heilumaan !

Vierailija
51/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria7: Varovaiset onnittelut myös täältä suunnalta! Ihanaa, että plussia alkaa satelemaan!

Sitten heti omaan napaan: Testasin tänään taas rfsu:n testillä, ja kävi samoin kuin viime kerrallakin, näyttöön tuli tosi haalea viiva, mutta sen näkee kuitenkin ihan hyvin siitä. Ihmettelen vaan, että mitäköhän tämä nyt oikein on! Eli kp 22 tuli edellinen haamu, sitten kp 23 herkemmällä testillä negaa, kp 26 negaa, ja tänään kp 30 haamu. Näyttääkö tuo rfsu:n testi vaan jotenkin väärin, tai siis, että onko siinä jokin viivanpaikka, jonka voi kuvitella plussaksi? No, oli miten oli, testaan lauantaina taas uudelleen, ja eri testillä:)

bambiino yk 1, kp 30/?

Vierailija
52/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raskaana. Tilasin samoja testejä kuin esikoisen aikaan, eli Acon-merkkisiä ja niillä tuli täysin negatiivinen tulos. Toiset testit (myös kotitestit.com-sivustolta tilatut) näyttivät aina semmoista viivan paikkaa, joka nostatti toiveita. Kun ei ollut aikaisemmin tuollaisia tullut, niin luulin sen tarkoittavan hyvää.

No mutta muutenkin tämä vauvakuume on nyt kasvanut liikaa minun kohdalla. Taas tästä on mennyt hauskuus, oviksen jälkeen ei olla sekstailtu kahteen viikkoon kun molemmat sai taas tarpeekseen tuosta vauvan " tekemisestä" . En ainakaan toistaiseksi kirjoittele tänne, koska täällä se vauvakuume vain kasvaa. En halua tehdä tästä itselleni stressiä. Tulee sitten kun tulee.

Mutta plussaonnea kaikille! Kyllä minä sitten joskus varmaan odotus-puolelle kirjoittelen kunhan tärppää.

Tytteli-83

Vierailija
53/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa ny näitä tikkuja, eihän tässä ole mitään järkeä, aamulla nega ja kuudelta haalea plussa?? (ovistikut siis kyseessä)

http://s173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/?action=view&current=…

Vierailija
54/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mutta en edes muistakiertopv:ää. taisi olla 15. Mutta visusti muistan, koska aion testata. Mulla on ihan epätoivooinen fiilis. Tuntuu, että sitä yrittää ihan liikaa ja siksi ei jotenkin uskalla edes kirjoitella tänne. Varovaisesti onnea Plussasta, kukas se nyt olikaan..

Piinapäiviä odottava Neppis, jolla toivo mennyt vaikka yk vasta 2

Mutta kun mun pitäisi saada kaikki tässä nyt ja heti:)

Vierailija
55/79 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että kyseessä on vain joku pieni vuoto. Soitan heti huomenna ja varaan ajan gyneltä. Ni eiköhän se sit viimeistään selviä. Toivotaan, että pysyn plussan puolella!! Täytyy vaan myöntää, et kyl tuntu aika hienolta saada testiin kaksi viivaa.

Kaikille plussanneille onnea ja toivotaan että kaikki menee hyvin.

Ja negan saaneille jaksamista uuteen kiertoon.

Kaikille muille rakkaat terveiset ja kiitokset tuesta.

Maria7

kp 29/27-28, 2 yk

Vierailija
56/79 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu virallisesti toukotuhisijoihin mut tulin kurkkaamaan, ja aattelin vastata lastwishin ovistestipähkäilyyn.

Lh alkaa erittyä yleensä vasta aamun jälkeen ja siks yleensä suositellaan ettei testais aamulla ovista, vaan vasta puolestapäivästä about iltakahdeksaan välillä.

Plussaonnea kaikille...

t. piinaviikkoa elelevä mutta asiaa ajattelematon Majita. En tiedä edes mikä kp on.. :)

Vierailija
57/79 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hurjasti tiedosta, enpäs menekään sitten tikulle vaan jätän iltapäivään sen :))

Lastwish jonka lämmötkin menee vaan alaspäin :(

kp16/25 yk 7

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycle=5&id=lastwish&tc=0&p=

Vierailija
58/79 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä limoja sitten näkynyt sen koommin. Iltapäivällä tuli hetken aikaa paljon ja illalla ei enää mitään. Pupuiltiin varmuuden vuoksi illalla ja aamulla. Tänään on kuitenkin kiertopäivä 14, joten kaiken järjen mukaan pitäis oviksen olla suht lähellä. Lämmöt on edelleen samalla tasolla, joten ei ainakaan vielä ovista ole ollut, joskin kai se lämmön nousu tapahtuu vasta vähän oviksen jälkeen...? Limoja on aina ollut muutaman päivän ajan ja nyt sitten ei tunnu olevan. Se siitä greippimehusta...

Kirjaa ei vielä eilen tullutkaan. :( Laittoivat viestiä kirjakaupasta tiistaina aamulla että laittavat kirjan postiin. Kuvittelin että se olis ollut jo eilen perillä. No tänään se sitten varmaan tulee.

Onnittelut plussanneille, plussatuulia piinailijoille, peitonheilutusintoa ovista bongaaville ja pahoitteluni tädin yllättämille!

T: Annique, kp 14/27-29, yk 6

Vierailija
59/79 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu mulla tänään sit kp28 ja se dpo 14. Tsemppiä kauhiasti sullekin mariia83..täällä kans ihme täti tuntemuksia mut silti vuoto ei vieläkään alkanut..joten täällä viä kärvistelen ja toivoa ehkä viä vähän jäljellä..teen uuden testin sit su tai ma jos ei täti oo tullu..mukavaa torstaita kaikille =)

Vierailija
60/79 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annique:

Ei niitä limoja sitten näkynyt sen koommin. Iltapäivällä tuli hetken aikaa paljon ja illalla ei enää mitään. Pupuiltiin varmuuden vuoksi illalla ja aamulla. Tänään on kuitenkin kiertopäivä 14, joten kaiken järjen mukaan pitäis oviksen olla suht lähellä. Lämmöt on edelleen samalla tasolla, joten ei ainakaan vielä ovista ole ollut, joskin kai se lämmön nousu tapahtuu vasta vähän oviksen jälkeen...? Limoja on aina ollut muutaman päivän ajan ja nyt sitten ei tunnu olevan. Se siitä greippimehusta...

Jep, eli ei olla ainoastaan kiertopäivissä samassa, vaan ton sun viestin ekan kappaleen voin vahvistaa sanasta sanaan! No ennen en oo kyllä mittaillu lämpöjä, niin en tiiä, kuinka se mulla sit normaalisti menis, ja nytkin oon mitannu vaan maanantaista lähtien. Tosiaan, jos ens kiertoon menee (toivottavasti ei), niin sit kyllä saa mehut jäädä. No toivottavasti meistä jompikumpi plussaa tossa parin viikon päästä, niin toinen varmaan seuraa perässä ;)

Maria7: Onnittelut plussasta, toivottavasti vuoto loppuu!

Tsemppiä kaikille piinaaville! Tädää, Mariia83, Bambino, MiSa81 ja Poltsi tais jänskäillä, varmaan joku muukin, anteeks, en muista kaikkia.