Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä sen tietää onko mies se oikea?

Vierailija
20.08.2007 |

Mulla nyt se tilanne, eli pitäisi suunnilleen päättää mennäänkö yhdessä eteenpäin vaikka mikä olisi vai erotaanko?

Te, joilla on edelleen pitkän ajan jälkeen onnellinen suhde, mistä tiesitte että mies on se oikea?

Te, jotka päädyitte eroon, mitkä seikat (jotka olisi pitänyt huomata aiemmin) johtivat eroon?

Vastauksia, kiitos!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä olemmekin poikkeus tässä galaksissa, yhtäläisyyksiä löytyy ihan kananlihalle asti.

t: Se sen omansa löytänyt =)

Vierailija
22/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aikoja sit eronneet niitä muita.

Ehkä olemme poikkeuksellinen suku/tuttavat muutenkin, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile, etteikö noin voisi olla. Onhan telepatiaakin olemassa. Mutta yleisohjeeksi tuosta ei ole.

25

Vierailija
24/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. anoppi elää kyllä joo jo 40 v liitossa, mutta ei niin onnellisesti, koska on täysin erilaisen miehen kanssa naimissa, mikä itse on.

Vierailija
25/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtämisestä. Kommentoin siis sitä, että ymmärtääkö puolesta sanasta vai ei. Ja tarkoitin, että ei voi antaa yleisohjeena sitä, että toista ihmistä pitäisi ymmärtää puolesta sanasta.

Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että toisen ihmisen pitäisi olla samalla aaltopituudella ja samantyyppinen kuin itse on. Se helpottaa elämää kummasti. Kirjoitin yllä, että isäni on asiasta eri mieltä.

Vierailija
26/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin naimisiin miehen kanssa, joka oli ihan ok. Hauska yms. Mutta sukat eivät pyörineet jaloissa eikä seksi maistunut. Ajattelin että kaikilla vanhoilla pareilla on elämä tällaista, seksi nyt ainakin väljähtyy parin kuukauden jälkeen joka tapauksessa. Kunnes rakastuin 13 vuoden jälkeen tulisesti toiseen (yritin olla rakastumatta), erosin ja nyt vuosi takana tämän uuden miehen kanssa. Rakastan hänta niin että tekee kipeää...ja sukat pyörii kuin väkkärä! Uskon kuitenkin että tarvitsin " väärän" liiton, että osaan arvostaa nyt tätä uutta suhdetta. Kaikella on tarkoituksensa...

Vierailija
27/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti tiesin että hän on se oikea. Hän on turvallinen, vakaa, hauska, hyvä minulle, samat arvot ja tulevaisuudenhaaveet. Rakasti minua (ja rakastaa edelleen) Rakkautemme on arjen välittämistä ja läsnäoloa, ei huumaa ja hekumaa. t. uusperheen vaimo

Vierailija
28/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiesin heti, kun tapasin mieheni, että tässä se taitaa olla. Ja olen mielestäni kyllä järki-ihminen. Keskustleimme ensiksi varmaan kaksi vuorokautta ja kävimme systemaattisesti läpi elämänarvomme. Niitä ei ole tarvinnut sen jälkeen puida.

Aina kun on vaikeaa, tiedän, että ilman miestäni olisi vielä paljon, paljon vaikeampaa.

Vierailija
29/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisianne ja haluatte olla onnellisia yhdessä, se riittää.

Itselläni on ei-niin-sukkiapyörittävä aviomies, mutta seksi sujuu ja arvostamme toisiamme, mikä ilmenee siten, että teemme paljon toistemme eteen.

Alkuaikoina epäilin kovasti yhteensopivuuttamme. Nyt 7 vuoden jälkeen seksi senkun paranee, lapsia on 3 ja olemme oikein onnellisia. Päätöksiä se vain vaatii, ja nimenomaan yhteisiä päätöksiä.

Vierailija
30/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman illan aikana tiesin, että ellen tätä miestä saa, en ketään muutakaan halua. Tunne oli voimakas, ei sitä tarvinut, eikä ole koskaan tarvinut, miettiä. Tuntui, kuin olisimme tunteneet toisemme pitkään ja olimme heti vapautuneesti toistemme seurassa.

Vierailija
31/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oikea on mielestäni hän jonka

seurassa tunnet olosi vapautuneeksi, rennoksi ja levolliseksi

ihan kuin olisitte tunteneet lapsesta asti

kun hän on poissa, odotat hänen paluutaan

et saa nukuttua öisin, jos hän ei ole siinä

hän saa sinut nauramaan

hän jakaa arvomaailmasi

hän rakastaa sinua

Kyllä sen oikean pitää värähdyttää sieluasi ja kohdella sinua kuin ihmistä.

Vierailija
32/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pelkkä ääni puhelimessa voi saada jalkasi notkumaan =)