Remun toppahaalarien hinnat
Huomasin, että prismaan oli tullut toppahaalareita, myös remun ja koska olen ajatellut sellaiset lapsille hankkia, mutta en ole ostanut aiemmin, niin mieltä askarruttaa kysymys. Mitä ne yleensä maksavat, ne vettäpitävät mallit siis? Ajattelin vain, kun nuo maksoivat 79e ja vauvamalli 59e ja välikausihaalari maksaa 85e, niin ovatko nuo jotain markettierää, josta puuttuu jotain tärkeää tai on muuten vain riisuttu malli. Kiitokset avuliaille vastaajille
Kommentit (6)
mutta jos se puku on Remu, niin on silloin kosteudenpitävä. Remussa on housuosan saumat teipattu, mutta meillä toimi ainakin hyvin viime talvena. Travallella on sitten muita pukuja, myös ei kosteussuojapukuja, mutta Remu on kosteussuojapuku.
Itse ostin viime syksynä Sokoksen kanta-asiakastarjouksesta Remu-haalarin, maksoi muistaakseni n. 70¿
on ihan " normaaleja" remu pukuja. Remu on vaan hieman edullisempi merkki kuin esim. reimatec.
syyskuussa...tai sitten lokakuussa. viime syksynä ostin kanssa alennuksella remun puvun (69e), en tarkkaan muista ajankohtaa, mutta se mielikuva on, että ostin puvun aika aikaisessa vaiheessa.
Osaako joku kertoa tämän talven Remujen väreistä?? Erityisesti poikien haalareiden värit kiinnostavat.....
katselin remun haalareita kuopion prismassa ja poikien värit olivat ruskea/keltainen lime ( siis lime, mutta melko keltainen sellainen) ja sellainen sininen/vaalean sininen. Meidän poika tykästyi heti siihen ruskeaan, hän kun ei pidä sinisestä väristä lainkaan. Tyttöjen haalarit olivat sellainen melko lilavoittoinen (ei hirmu tumma), vaal.pun?/ kanerva (tätä en nyt ihan tarkkaan muista, kun ei oikein iskenyt) ja sitten baby-mallissa oli vielä vaal.pun/punainen. Kiitos vastauksista
En itse asiassa osaa vastata kysymykseesi,mutta mieltäni askarruttaa,että missä Prismassa näit Remun haalareita???
Kenties joku pk-seudun Prismoista?