Lue keskustelun säännöt.
mitä helvettiä?
18.10.2008 |
joko ap provoilet rankasti, tai sitten olet itse tuo nainen, tai olet muuten vain todella tyhmäja vastuuton, jos täällä kyselet asiasta, etkä JO TOIMI!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
nin mistä