Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun oma mies ei KOSKAAN sano minua kauniiksi. Laittauduin viikonloppuna erittain natiksi mutta tuntuu ettei huomannutkaan.

Vierailija
19.08.2007 |

Mielestäni olen ihan nätti eikä ole ylikilojakaan. Moni muu mies on kehunut kauniiksi (ei siis vaan mitkään baarikänniläiset jotka yrittää iskeä).

Mitenkä teillä, kehuuko miehet teitä kauniiksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täälläkin. Tuossa puolisen vuotta sitten itse asiassa heräsin (juu mulla on hidas sytytyslanka...), että ei tuo ukko ikinä kehu ulkonäköäni. Ylipainoa on, mutta tiedän kyllä olevani kasvoista sievä. Tuo herääminen tapahtui sen takia, että yksissä juhlissa kuulin useamman kerran olevani kaunis ja yksi ystävämme oli myöhemminkin sanonut miehelleni, että olin kaunis. Ja olen muulloinkin muilta kuullut tuota. Mieheltä vain en koskaan. Kun mieheni kertoi, että ystävämme oli sanonut, että olin kauniina, niin ihan kysyin häneltä, että ilmeisesti kuitenkaan hänen mielestään en ole, koska hän ei sitä koskaan sano. Silloinkin hän vain sanoi, että tuskimpa olisin sinusta alunperin kiinnostunutkaan jos et olisi nätti. Ja ollaan oltu yhdessä 13 vuotta...

Ja kukista olen myös sanonut miljoona kertaa. Että olisi kiva edes joskus niitä saada. Sitten sillä on aina sata selitystä miksi ei ole ostanut: kun on ollut niin kiire kaupassa käydessä (ei ehdi edes markettikukkia napata matkaan kun käy ruokaostoksilla) jne. Monta kertaa viikossa kyllä käy kaupassa, mutta ei IKINÄ ehdi niitä kukkia ostaa. On se kiireinen mies. Itse olen sitten ostanut kotiin tän vuoden puolella jo neljä kertaa.

Vierailija
22/31 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo yleensä, että " olet seksikäs" , tai vislaa tms. :)

Se riittää minulle, kun helliikin sitten. Ei välttämättä ne sanat, vaan teot.

T. Hiljaisen miehen vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olin baarissa ja juttelin erään miehen kanssa, oli kiinnostunut ja kerroin miehellekin. Kerroin myös että imartelevaa ym. eipä tuo mitään tajunnut...

Vierailija
24/31 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
25/31 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta olen kyllä kuullut kaikenlaista kommenttia ulkonäöstäni - siis hyviä kommentteja.

Hiuksiani kehutaan usein, samoin ruskeita silmiäni. Yleisesti olen saanut kuulla olevani kaunis, seksikäs jne.

Mutta oma mieheni ei sano mitään koskaan...tympeetä.

Vierailija
26/31 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kehutaan toisiamme. Kummallakin taustalla hiukan lannistava kasvatus, jossa ei juuri aiheestakaan kehuttu. Puolitietoisesti paikkaamme sitä nyt. On niin kiva saada toiselle hyvä mieli pienellä kehulla.

Millä tavoin te kehutte puolisoanne?

Vierailija
27/31 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen oltiin isoissa juhlissa ja hän sanoi kotiin tullessa ettei siellä ollut ketään yhtä kaunista. En ole erityisen näköinen ja av-mammojen mielestä olen läski (painoindeksi 24,5), mutta olen aina ulos lähtiessä huoliteltu ja pukeudun tilanteeseen sopivasti.

Sanoinkin heti alussa kun olimme tavanneet että muista vaan sanoa tuo tarpeeksi usein niin voit olla varma, että suhteemme jatkuu onnellisena.... Se tuntuu niin ihanalta, kun lapsena on rumaksiin haukuttu.

Vierailija
28/31 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alkuaikoina jotain vähän sen suuntaista: " en ymmärrä miten tuollainen nainen voi olla vapana..."

ja juu tosi monilta miehiltä olen kyllä aikoinaan kuullut positiivisia kommentteja, en ymmärrä miksei mies ole koskaan. Ehkä on halunnut antaa kuvan, ettei ole missään määrin pinnallinen (ei kyllä olekaan).

Vierailija
29/31 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tietää miten nollissa itsetuntoni oli kun tapasimme 16-vuotiaina. Minä kerron ihan suoraan miehelleni että hän on minusta komea ja että olen ylpeä kun hän on minun mieheni.

Mieheni sanoo aina joskus että näytän nätiltä tai että olen kaunis. Erityisesti minua hivelee kun kävelemme kadulla ja hän ojentaa kätensä minun selkäni takaa kylkeen, omistavasti: Tämä nainen on minun ja olen ylpeä siitä.

<3

Vierailija
30/31 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä oltu 15 vuotta ja ihan sama miten tälläydyn tai en, kehuja ulkonäöstä en ole saanut. Muilta miehiltä kyllä. Oma mieheni sanoo, vain että tiedänhän minä, että ei hän ole sellainen kehuja... Just joo. Mutta kun asiaa mietin, niin enpä minäkään muista, milloin olisin ääneen sanonut mieheni olevan komea vaikka monesti ajattelenkin, että onpas se hyvännäköinen.

Vierailija
31/31 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja useinhan tulee. Hassua on ollut huomata, että meillä on samanlainen maku. Mun mielestä kaunis ja komea on myös hänen mielestään sitä.

Mun mies tietää, että pidän parransängestä ja se saa aikaan kehuja helpolla. :)