Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään työmatkaan olisit valmis?

Vierailija
13.08.2007 |

Olen sh ja ytm koulutukseltani. Kotipaikkakunnalla olisi sh:n töitä, mutta 30 km:n päässä olisi maisterin hommia vuoden kestävässä projektissa. Palkasta jäisi matkojen jälkeen n. 150 euroa hoitsun palkkaa enemmän käteen. Kumman valitsisit minun tilanteessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 150¿ mene jo niihin matkoihin? Mites ajankäyttö, pitenisikö lasten hoitopaivä tms? Kumpi työ olisi mielekkäämpää? Kumman paikan haluaisit?

Vierailija
2/6 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään autoulusta, yksinolosta joten no problem.

Ai niin unohdin, että kävin AMKiakin yli 50 km päässä eli päivisin ajoin yli 60 km työmatkoja ja 100 km koulumatkoja, ja ihanaa kun sai olla yksin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työmatka kestää kauan, niin se voi aiheuttaa stressiä jos on päiväkoti-ikäisiä lapsia, joita pitää viedä ja hakea.

Vierailija
4/6 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkan pituus ei ole millään lailla olennainen asia. Itse olisin valmis ajamaan vaikka 600km joka päivä, jos kauempana oleva työ olisi mielekäs, siitä jäisi enemmän rahaa ja se veisi (työmatkoineen) vähemmän aikaa, kuin lähempänä oleva työ.

Vierailija
5/6 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni työmatka 33km, ja nopeasti hujahtaa autolla. Matkan kesto 1/2h, sama aika tai enemmänkin menisi jos matkustaisin bussilla vaikkapa kaupungin toiselle puolelle.

Vierailija
6/6 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulkee kaupungin sisällä 20 km ja matkaan menee ruuhkissa/valoissa 45 min, niin kyllä sitä ajaa 30 km jos matkaan menee vartti vähemmän.

t: 3