Oikeasti, lapsiperheet - kuinka usein harrastatte seksiä? Lasten iät?
Kommentit (24)
Yhdyntöjä 3-5/vko, lisäksi tarjoan pari kertaa viikossa miehelleni suuseksiä/handjobin. Pysyy tyytyväisenä.
Lapset 1- ja 3-vuotiaita.
tuli sama mieleen, ei meillä ainakaan perheen kesken harrasteta yhtikäs mitään vaan ihan me kaksin, vaimo ja mies ;)
Asiaan. Noin 2-3 kertaa viikossa,lapset 1v ja reilu2v.
Lapsi on 1v 6kk.
Nyt jo jaksaisi harrastaa seksiä iltaisin lapsen mentyä nukkumaan, mutta kun mun halut on kaikonneet. :(
Mies on reissuhommissa, joten se hankaloittaa tilannetta entisestään...
0-2 krt/vk:(
Minä rv 12 + lapset 4+2v. Raskausväsymys vaikuttaa niin että menen itsekin nukkumaan jo 21.00.
No eipä tuo normaali tahtikaan hurja meillä ole varmaan, 2-3krt/vk.
Melkein sääliksi käy kun ette tunnu saavan
Suosittelen kyllä pysyttelmään yhdessä miehessä kiinni.
Sairasta tommonen, että " pitää lähteä hakemaan muualta" jos omaa miestäs ei sun naama/kroppa kiinnosta. Kannattasko ehkä tehä sille kropalle/naamalle jotain...
Tuossa on kyllä pointti... Täytyy myöntää, että ulkoinen habitus on nykyään kaikkea muuta kuin miellyttävä edes itselle, mutta mutta..
Sama juttu on ollut jo kauan, vaikka silloin olin mielestäni ihan ok, ellen suorastaan haluttava. En tiedä mikä miehen halut on vienyt.
Kylläpä täällä on aktiivista porukkaa. Viime kerrasta taitaa olla reilu kuukausi. Meillä keskimäärin kerran kuussa, harvoin kaksi kertaa. Meille on ihan riittävästi. Tietenkin voisihan sitä useammin, jos olisi aikaa/ei väsyttäisi. Lapsia 2, kolmas tulossa.
Välillä kausia että ei haluta kumpaakaan pariin viikkoon ja sitten taas kausia jollain seksiä saattaa olla jokapäivä.
Yleensä kuitenkin tuo 4krt/vko. Lapset 3v ja 4kk.
Vierailija:
Lapset 6kk, 2v, 4v, 5v ja 7v.
Mieheni kanssa toki noin kahdesti kuukaudessa, hyvällä tuurilla tuplasti tuon. Lapset ovat 10,8 ja 1- vuotiaita. Neljättä odotellaan ja kuopus valvottaa sekä alkuraskaus väsyttää. Aikansa kutakin.
Lapset 3 kk ja 2½ v. Emme kumpikaan ole koskaan olleet aktiivisia sillä saralla. Näin on ihan hyvä.
nollasta seittemään kertaan viikossa. Jos lapset nukahtaa hyvin ja fiilis on sopiva niin seksiä on. Tilanteen mukaan. Sängyssä tai suihkussa.