Mun on pakko lopettaa opiskelu kun ei ole enää varaa bussilippuun, auttaako Kela tai sossu?
Bussikortti maksaa 89.90€/kk, maksaako Kela tai sossu?
Kommentit (24)
Oletko jo nostanut opintolainat. Kela ja sossu ei auta ennenkuin kaikki opintolainatkin on nostettu.
Missä maksaa bussikortti opiskelijalle 90€ kuukaudessa?
Mene niiltä kysymään voisivatko jotenkin tulla vastaan. Ei se asia täällä ratkea.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on matkan pituus ? Itse opiskelin ja kuljin talvetkin mummo pyörällä
40km on matkan pituus
Ap
Miksi maksaisi?? Kas kun et vaadi yksityistä taksikuljetusta ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo nostanut opintolainat. Kela ja sossu ei auta ennenkuin kaikki opintolainatkin on nostettu.
En saa opintolainaa niin opiskelen työttömyystuella ja toimeentulotuella
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koulumatka on noin 40km ihan pk-seudulla
Ap
Tiedustele Kelasta saatko koulumatkatukea.
Vierailija kirjoitti:
Minulla maksaa kk kortti yli satasen, maaseutuliikenteen bussit on kalliita lähimpään kaupunkiin
Ei auta. Niillä on fasistihallituksen käsky lopettaa rahvaan koulutus. Saavat siitä provision / virkailija. Suuruus vaihtelee prosentuaalisesti virka-asemasta riippuen.
Opiskele kiinaa youtubesta. Et tarvitse bussilippua ja voit jopa työllistyäkin jos osaat sitä. Nyt todennäköisesti opiskelet jotain hyödytöntä paskaa.
Mee töihin ! Niin tekevät isänmaalliset perussuomalaisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne auta sittenkään. Sanovat vain että tämä ja tämä lakipykälä sanoo, ertä sinun olisi pitänyt säästää huom. SÄÄSTÄÄ JA HUOLEHTIA niin, että rahasi riittävät tuen pykälissä määriteltyihin kuluihin.
Voisit ehkä saada harkinnanvaraista toimeentulotukea
Voisit myös kokeilla osa-aikatyötä
Ja mikä on matkan pituus ? Itse opiskelin ja kuljin talvetkin mummo pyörällä