Lue keskustelun säännöt.
Miksi palstan palkkagallupeissa " kaikki" ei-hoitsut ja opettajat tienaa vahintaan 4000€/kk ja 5000€/kk ei ole edes hyva palkka
30.07.2007 |
ja sitten Tilastokeskuksen tiedot on jotain ihan muuta....
www. iltalehti. fi/kuvat/ yksityisensektorinpalkat. htm
Täällä palstailee vain tosi rikkaat?
Kommentit (3)
ei noita surkeita tuloja viitti koko ajan minostaa;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja oon insinööri. Mutten mäkään tosiaan jaksa noihin palkkakeskusteluihin yleensä osallistua.
en jaksa vastailla palkkagallupeihin