Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstan palkkagallupeissa " kaikki" ei-hoitsut ja opettajat tienaa vahintaan 4000€/kk ja 5000€/kk ei ole edes hyva palkka

Vierailija
30.07.2007 |

ja sitten Tilastokeskuksen tiedot on jotain ihan muuta....

www. iltalehti. fi/kuvat/ yksityisensektorinpalkat. htm



Täällä palstailee vain tosi rikkaat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa vastailla palkkagallupeihin

Vierailija
2/3 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noita surkeita tuloja viitti koko ajan minostaa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon insinööri. Mutten mäkään tosiaan jaksa noihin palkkakeskusteluihin yleensä osallistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan